::: سه قلوها :::

21 روزگی گل پسرای ما ...

1393/2/20 17:25
نویسنده : مامان و بابا
7,119 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــلام ...

ما اومدیــــــــــــم ، با چند تا دونه عکس از فرشته کوچولوهای نازمون ...

تو پست قبلی گفته بودم که بچه ها بیمارستان هستن ، بعد از چند روز بابا ایمان هیراد رو ترخیص کردن و دو روز بعدش هیوا و هامون رو هم ترخیص کردن ...

خلاصه اینکه زندگی پنج نفره ی ما رسما شروع شد ...

مامانم اینا پیشمون بودن و پرستار دو شیفته هم گرفتیم که از پس این سه تا فسقلی بر بیایم !

همیشه کامنتای محبت آمیز شما دوستای گــــــــــــــــــــــل و دوست داشتنی رو می خونم و تایید می کنم ، ولی واقعا شرمندم که نمیتونم یکی یکی جواب محبت های شما رو بدم ، میدونم که درکم می کنید ، یه دنیا مچــــــــــــــکر ...

اینم عکس گل پسرای ما ...

:: چند ساعت بعد از ورود هیوا و هامون به خونه ::

 

:: اینم یه عکس سه نفره ای دیگه از قند عسلای مامان و بابا ( که پرستارشون زحمت کشیدن اینجوری خوابوندنشون !! ) ::

 

:: آقا هیوا ::

 

:: آقا هیراد ::

 

:: آقا هامون ::

الاااااااااااهی فداااااااااشون ، اینقده شیرینه که فقط و فقط خدا میدونه ...

خدایاااااااااااااا ، هزاراااااااان مرتبه شکر ...

خدایا ، خودت میدونی که موقع سزارین و دردهای بعدش و شیر دادن ها چـــــــــــــقدر واسه اونایی که مامان نمیشن و خیلی بچه دوست دارن دعا کردم ، خیلی ، خودت به پاکیِ همه فرشته های کوچولو این حس رو به همه اونایی که دلشون می خواد ببخش ...

بابت همه چیـــــــــــــز شکر ...

+ خدا رو هزاران بار شکر که عشق و دوست داشتنم به همسرم روووووووووز به روز بیشتر و بیشتر و بیشتر میشه ...

+ ببخشید نمیتونم زیاد طولانی بنویسم ، ممنون درکم می کنید ...

+ همتونو دوس دارم ، فـــــــــــــــــــــــــدا ...

 

نظرات (75)

آرزو مامان محمد
20 اردیبهشت 93 17:14
وای خدای من چه نازن ماشالله خدا حفظشون کنه
اعظم مامانه زهرا
20 اردیبهشت 93 17:33
عزیزم....این وروجکا بالاخره به دنیا اومدن.... مامانی مبارکه انشاالله به سلامتی...امیدوارم یه نیروی بزرگی خدا بهت بده تا از پسشون بر بیایی...من تو یکیش موندم ببوسشون
نازنین
20 اردیبهشت 93 18:06
وااااای خدای من... نمیدونم چی بگم... فتبارک الله احسن الخالقین.....
مامان زری
20 اردیبهشت 93 18:56
ای جانم. خیلی نازند خوش بحالتون یه تا عروسک ناز دارید من عاشقشون شدم ببوسیدشون به ما هم سر بزنید و نظر بدید
مامان بهراد
20 اردیبهشت 93 19:50
الهی این سه تا فسقلی رو ببین خدا ایشالا توان و سلامتی بهتون بده تا این سه تا فسقلی از آب و گل در بیان شیر کمکی بهشون میدی؟
کیمیا
20 اردیبهشت 93 20:39
الهیییییییییییییییییییییییییی ببینم عزیزم بچه ها همسان هستند یا غیر همسان
مامان حانیه
20 اردیبهشت 93 20:40
اللللللللللللللللللللللللللللهههههههههههههههههههههههییییییییییییییییی
ریحانه
20 اردیبهشت 93 22:50
وای خدا جوووونم عظمتت رو شکر ... از صمیم قلب بهت تبریک میگم الهی من دورشون بگردم آخه چقدر نازن خواهر زاده های من فدااایی دارنا...مراقب خانواده 5 نفرتون باشید اسفند دود کن واسشون بوووووووووووس
nafas
20 اردیبهشت 93 23:17
خو منم ک تو همه وبات میام... حالا بذار بینم... میدونی ک الان هامون از همه شون بزرگتره با اینک دیرتر بدنیا اومده دیگ...
الهه
21 اردیبهشت 93 7:34
اي جان خدا برات حفظشون كنه
مامان آینده
21 اردیبهشت 93 9:36
سلام گلم چه پسرهای شیرینی... حست قابل درکه واقعا مامان سه تا فرشته ی خدا بودن واقعا لطف خداست عزیزم فردا عازم کربلای معلا هستم روز میلاد آقا در نجف یادت خواهم بود مامان مهربون مواظب خودتون باشید خوشبختی روز به روزتونو از خداوند خواستارم یا علی
ترنم
21 اردیبهشت 93 10:40
ورود سه قلوهایه نازنین رو به خونه تبریک میگم ،وای که چقدر هر سه تاشون نازو دوست داشتنی هستند امیدوارم زیر سایه پدر و مادر سلامت باشند
مامان خانمی
21 اردیبهشت 93 11:28
ورود این وروجکا رو به خونه تبریک میگم
مژگان = یه رهگذر
21 اردیبهشت 93 11:30
آآآآآآآآخیییییییییییی نااااااااززززززززززی. الهی 120 ساله بشن. عزیزم ورود سه فرشته ی زیبا و پاک به زندگی پر از عشقتون رو از صمیم قلب تبریک میگم. قدمشون مبارک باشه. خیلی ذوق زده شدم. هزاران بار ماشاءالله
مامان دینا
21 اردیبهشت 93 12:03
خدا حفظشون کنه
ایلیا جون
21 اردیبهشت 93 16:35
ای جانم چه ناز دارن این موش موشیا ، الهی خاله فدا بشه مراقبت کردن ازشون یه خورده زحمت میخواد اما داشتن 3 تا نی نی کوچولو خیلی مزه میده ایشالله هر 3 تاشونو داماد کنین عزیزم بوس برای 3 قلوهای نازنین
مامان علی
21 اردیبهشت 93 16:44
سلام..خدا حفظشون کنه...چه نارن..خدا رو شکر...خدا عشقتون رو به هم زیادتر کنه
مامان زهرا
21 اردیبهشت 93 16:51
عزیزم مبارکه قدمشون پرازخیروبرکت .زیرسایه پدرومادر. من منتظر 10اردیبهشت بودم ولی انگاراین وروجکا دیگه صبرنداشتن .الهی همیشه شادوسلامت باشین .
mot mot
21 اردیبهشت 93 18:00
mashalaaa
مامان سام
21 اردیبهشت 93 23:25
ای جانم بالاخره این 3تا گل پسر ناز روئیت شدن خیلی ناز و دوست داشتنین خدا حفظشون کنه و ایشالا به شما هم انرژی مضاعف بده برا بزرگ کردن همچین گل پسرای قند عسلی.
فاطمه
21 اردیبهشت 93 23:49
وااااای عززززیززززم هزار ماشااللهچقد منتظر دیدن دوباره ی گل پسرا بودم؛ کلی خوشحال شدم؛ خداحفظشون کنه
سولماز
22 اردیبهشت 93 1:57
وای عزیزم خداراشکر نگرانتون بودم وجرات تماس نداشتم وتقریبا هرروز وب چک می کردم خییییییییلی نازند منم دلم نوزاد خواست کمک نمی خواهی تا دوباره غرق شم تو عطر بهشت
سولماز
22 اردیبهشت 93 2:03
سلام عزیزم شما پوشک سایز صفر نمی بندی احساس کردم تو لباس نارنجیشون پوشکشون خیلی بزرگ خداخودش حافظشون باشه
مامان امیرصدرا
22 اردیبهشت 93 7:25
خدا حفظشون کند خدارا شکر صحیح و سالم هستند
زهره
22 اردیبهشت 93 9:53
هزار ماشالا خیلی دوست داشتنی اند از این روزهای زیباتون نهایت استفاده رو بکنید و قدرشو بدونید این روزها تکرار نشدنی اند و اینو بدونید که خدا خیلی دوستتون داشته برای شازده کوچولوها اینم برای شما دعا میکنم خدا هر روز بهتون توان بیشتری بده
صبا
22 اردیبهشت 93 14:11
هزار ماشالله
نیلوفر
22 اردیبهشت 93 15:46
ووووی عزیزم چه حس خوبی
مامان علي كيا
22 اردیبهشت 93 16:37
خدا حفطشون كنه ماشاا... به اين فسقليا
زهرا
23 اردیبهشت 93 0:29
ای جونممممممم
پریسا
23 اردیبهشت 93 8:09
عالیییییی بود دوست من تبریک میگم چشم حسودا کور ببین خدا چقدر مهربونه ببین چه لطف بزرگی در حقت کرده چقدرررر نی نی هات نازن ماشااالللله من تا الان ندیدم بچه ای که 7 ماهه به دنیا بیاد انقدر ماه باشه خیلللللیییی ماهن ماشاااللللله دروغ چرا وقتی نی نیهاتو میبینم دلم ضعف میره ببین کساییی که زمان بارداری دلتو شکست چی میکشن بچه هات خود عشقن خدا رو شکر که زیاد تو بیمارستان هم نموندن مامانی برام دعا کن فکر میکنم خدا خیلییی دوستت داره به نظرم بنده محبوبشی که چنین لطفی در حقت کرده دعا کن خدا یه نی نی مثل نی نیهای خودت به منم بدهبرا شیرین عسلها
Nana
23 اردیبهشت 93 10:58
چقد باحاله هر 3تاشون شبیه همن دامادشون کنی ایشاالله
رز
23 اردیبهشت 93 11:04
ماشالللللللللللللللللللللله هزار تا بوس برای این سه قلوهای ناز
nafas
23 اردیبهشت 93 12:43
دوباره سلام.. روز پدر ب بابا ایمان و آقا پسرا تبریک(خو اونا هم ی روز بابا میشن دیگ) زود زودم آپ کن ...
nafas
23 اردیبهشت 93 13:09
http://8pic.ir/images/54979752268290713659.gif ببین خوبه؟؟!برق برقی هاش هس؟؟
فاطمه ع
23 اردیبهشت 93 16:52
قررررررررررررررررررررررررررررررربونشون ممنون که به یاد ما مامانای منتظر بودی عزیزم انشاا.. زیر سایه شما سالمو سلامت باشن
nafas
23 اردیبهشت 93 18:24
آرتا آرتا میدونستی 22 اردیبهشت روز دوقلوها وچند قلوهاس؟؟ اسم بچه هارو تو انجمنشون بنویس تا جاییک من میدونم برنامه های خوبی دارن..
رایونا
23 اردیبهشت 93 22:35
عزیزدلم، مامان خانوم ناز و دوست داشتنی.. منو که یادته عزیزم، وبای دیگت میومدم گلم.. شرمنده که کم پیام می ذاشتم، گاهی میخوندمت عزیزکم.. اونکه نوشته بودی سورپرایزريال واقعا که سورپرایز بود خانومی!! یعنی من که با یه لبخند بزرگ چشام وا مونده بود از ذوق.. خدا 3 تاشونو بهتون ببخشه و الهی بهترین ها پیش روتون باشه از شادیو خوشیو لبخند.. میتونم تصور کنم که نگهداری از 3 تا کوچولوی هم زمان چقدر در عین شیرینیو لطفو هدیه ی خدا بودنش پر زحمته.. اما میدونم تاتی بانوی ما و همسر خوبش که اینقدر پشت همن و تمام این سختیا رو صبورانه و با شکرگزاری تا امروز گذروندن، حتما از پسش بر میان.. برای خانواده گرم 5 نفرتون حسابی دعا می کنم عزیزم.. برای خوبیو سلامتیتون..
فرزند صالح
24 اردیبهشت 93 0:16
وای عزیزم چه قد این فرشته ها ناز و کوچولوئن الهی خدا نگهدارشون کنه دعا کنید خدا به ما هم از این فرشته ها بده
پريا
24 اردیبهشت 93 0:59
سلام مبارك باشه خدا حفظشون كنه عزيزم منم سه قلو باردارم فسقلي هاي منم پسرن خوشحال ميشم بتونم باهات در ارتباط باشم و از تجربياتت برام بگي البته تو همين نيني وبلاگ خيلي برات خوشحالم كه نيني هات سلامت امدن تو اغوشت من پنج ماهم هست
راضیه
24 اردیبهشت 93 8:44
ماشالله به سه قلوها تون خدا رو شکر که صحیح وسالم اومدند تو خونه چقدر شبیه هم هستند خدا حفظشون کنه
اکرم
24 اردیبهشت 93 10:17
خیلی نازن عزیز دلم خدا حفظشون کنه واقعا مبارک باشه قدم این سه تا نو رسیده
مامان هلیا
24 اردیبهشت 93 16:32
جونممم عزیزم شما سه قلوها بالاخره اومدین خونه مامان سه قلوها مبارکتون باشه ماشاالله خدا حفظشون کنه چه نازن . سخته ولی خیلی شیرینه مادر شدن مکبارکتون باشه.
نونو
24 اردیبهشت 93 19:01
وووو عاشقشونم
الناز
24 اردیبهشت 93 21:16
سلام. من همیشه وبلاگتو میخوندم عزیزم ولی خیلی ببخشید خاموش بودم... ولی حتی لینکت هم کردم... وقتی فهمیدم که بارداری کلی واست خوشحال شدم... الان که فهمیدم 3تا کوچولوی ناز به دنیا اومدن باور کن از خوشحالی اشک ذوق ریختم... انشالله همیشه سالم و سلامت باشن و سایه خودت و شوهر خوبت رو سرشون باشه. واسه خونواده 5 نفرتون بهترینها رو آرزو میکنم...
دورهم باشیم
24 اردیبهشت 93 22:56
ایییییییییییییییییییییییییییییییییی جون دلممممم عشقای من و ببین فرشته های خالههههه خدا حفظشون کنهههههههه دلم میخواد بگیرم بغل فشارشون بدمممم
فری مامان مامان قندعسل
25 اردیبهشت 93 9:42
فاطمه ع
25 اردیبهشت 93 12:44
Helen
26 اردیبهشت 93 12:52
جقدر نازن خدايا من عاشق بجه ام اونم ٣قلووو واقعا خوشبحالت
Helen
26 اردیبهشت 93 12:54
ميتونم ي سوال ببرسم شما بارداريتون طبيعي بود يا دارو مصرف كردين?آخه ٣قلو خيلي كمه
Helen
26 اردیبهشت 93 12:55
ماماني خدا قوووت خسته نباشي
Helen
26 اردیبهشت 93 12:56
هر روز مبام ولي ننوشتي بيا بنويس از روزانه هات با ٣ تافرشته كه جطوره
ابجی سجا
26 اردیبهشت 93 16:53
سلامتی کسی که تودل مانشسته ،کرایه هم نمیده!!!!
ابجی سجا
26 اردیبهشت 93 16:53
الهيييييي فدااااااااااشون جه نازن ماشاالله
الهام خواننده خاموش
27 اردیبهشت 93 16:47
ماشالله، اميدوارم قدمشون خير باشه و پر از برکت و سرشار از شادي، مرسي که ما منتظرا رو دعا ميکني راستي چه طوري تشخيص ميدي کدوم پسر نازت اسمش چيه
mahsa
27 اردیبهشت 93 19:04
من عاشق چند قلوام، از اولین پستتون تا آخرینشو خوندم خدا شما و بابائی شونو براشون حفظ کنه
بانو
28 اردیبهشت 93 10:56
خداروشکر آجی که حال هر 3تایی وبه و آردیشونونه بازم بیا و برامون بنویس حال و هوایخونتونو آجی مراقب خودت باشیا الا دگه زندگی 4نفر به تو گره خورده
زهرا
28 اردیبهشت 93 11:26
الهيييييييييييييي. خدا بهتون ببخشه ايشالا اين سه تا مرد كوچولو رو. خوش بحالت يه خورده كه بزرگ شدن كلي كمك دستت ميشن فكر كن تو يه روز كلي خريد برات ميكنن حتي برات توي يه روز كل خونه رو خونه تكوني ميكننسنگ صبورت ميشن, تازه سه تا بادي گارد ميشن برا حمايت از مامان گلشون در مقابل همه اوناييكه دلشو شكستنبه به ايشالا زير سايه مامان باباشون مرداي بزرگو موفق بشن به اميد خدا
زهرا
28 اردیبهشت 93 12:21
ای جووووووووووووونم
fati_k21
28 اردیبهشت 93 13:48
عزیزممممممممممممم ماشاالله هیوا و هیراد که کپی همن اقا هامون یه ذره با داداشاش فرق داره ولی درکل همشون مث همن... خیلی نازن خدا حفظشون کنه براتون.
sekanjabin
28 اردیبهشت 93 15:11
آرتایی چ خبره؟ چی شده گلم؟ الان بچه ها حالشون خوبه؟
مامان مهرناز
28 اردیبهشت 93 23:05
ای جاااااااااااااانم جوجه هارو ببین ماشالله چقدر نازوگوگولین
مامان پارمین
28 اردیبهشت 93 23:50
ای جوووونم.مبارک باشه عزیزم خدای مهربون هر سه شونو برات محفوظ داره.
سارا مامان اهورا
29 اردیبهشت 93 15:04
ای جوووووووووووووووووووووونم از چشم بد دور باشن خدا حفظشون کنه واستون
مامان راضی
31 اردیبهشت 93 23:44
چه ناز افتادند . ماشالاااااااااااااااااااااااا مواظبشون باش خیلی خیلی
elham
1 خرداد 93 2:09
عزییییییییزم چقده کوچولوهن.الهیییییییییییی.همیشه سلامت باشن
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
1 خرداد 93 14:59
ای جانم الهی که زنده باشن زیر سایه پدر و مادر همیشه سلامت و شاد
مامان نیلوفر
5 خرداد 93 7:03
چرا دیگه آپ نمیکنی؟ سه تا گلو ببوووس مامانی زودی آپ کن
مامان یسنا کوچولو
5 خرداد 93 20:25
ماشالا هزار ماشالا...خدا حفظشون کنه.اگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم.
مامان آینده
11 خرداد 93 13:58
سلام.خدا حفظشون کنه.چقدر نازن. لحظه ی تولدشونو خیلی زیبا نوشته بودی. مامان آینده
مهسا خانوم
20 خرداد 93 14:42
سلام.خیلیییییییییییی نازن.ماشالله
مهسا خانوم(دختر اسکیت باز)
21 خرداد 93 14:07
سلام.دلمون برا نی نی ها تنگ شده بیا دیگههههههههههه
مریم
23 خرداد 93 19:00
عزیزکام خدا حفظشون کنه
مهسا خانوم اسکیت باز
24 خرداد 93 10:58
سلام.این ادرس دومین وبمه.شما لینکی. اگه لینکم کردی بااسم چادرم عشقم حجابم لینکم کنین هر دو وبم هم فعاله هم طنزه هم مذهبیه
هدی مامان مبین
30 خرداد 93 4:24
خسته نباشی عزیزم الهی الهی الهی چشم بد ازشون به دور باشه و دامادشون کنی... تولدشون مبارک
ندا
31 خرداد 93 14:11
الهی فداشون بشمممممممم