::: سه قلوها :::

n.i.c.u

1393/2/29 10:49
نویسنده : مامان و بابا
5,233 بازدید
اشتراک گذاری

ســـلام ...

بچه ها از یکشنبه هفته گذشته بیمارستان بستری شدن و من اصلا دل و دماغ نوشتن ندارم ...

هر روز صبح و بعد از ظهر با بابا ایمان میریم بیمارستان پیش بچه ها ...

خیلی سخته ، دکتر تشخیص "آپنه" داده بود واسه بچه ها ، خدا رو شکر خیــــلی بهترن ، ولی هرکی میبینه و میشنوه میگه چشم خوردن !

خدایا ، خودت به خیر بگذرون ...

این عکسو نفس جون درست کرده ، مچکرم عزیـــــــزم ...

راستی ، اونایی که دنبال یه متخصص اطفال می گردن واسه نی نی های نازشون ، برن پیش "دکتر محمدرضا غفاری" ، دکترِ خیلی خیلی خوبیه ، خیــــــــــــلی مهربون و وظیفه شناس و همیشه در دسترس ...

+ خیابان شریعتی، قلهک، خیابان دولت، سه راه نشاط، نبش کوچه سلیمی، ساختمان سپیدار، واحد 22

22646332

پسندها (20)

نظرات (74)

یه رهگذر = مژگان
29 اردیبهشت 93 11:19
ان شاء گل پسرای نازنینت صحیح و سالم هرچه زودتر به آغوش گرم شما برگردند. آمین یا رب العالمین
الناز
29 اردیبهشت 93 11:22
انشالله که هرچه ززودتر حالشون خوب شه و بیارینشون خونه.
مامان آرزو
29 اردیبهشت 93 12:26
وای چقدر نازن خدا حفظشون کنه به ما هم سر بزن
مامان علی
29 اردیبهشت 93 13:13
عزیزم نگران نباش ..انشالله که خیره..تا میتونی دعا کن...انشالله بزودی خوب میشن
مامان شیما
29 اردیبهشت 93 13:32
مبارک باشه عزیزم انشالله همیشه سالم و سلامت باشن زیر سایه پدر و مادرشون
زهرا
29 اردیبهشت 93 13:42
ای جان انشاالله زود زود گل پسرا خوب بشن
مامان خانمی
29 اردیبهشت 93 13:43
ایشالله که زود خوب میشن نگران نباش دوست جون من
مامان امیرصدرا
29 اردیبهشت 93 14:56
سلام ناراحت شدم انشاالله که خدا حافظ شون باشه یعنی چه مشگلی داشتند ؟ خیلی که بد نبوده ؟
مامان خانومی
29 اردیبهشت 93 15:49
سلام عزیزم. خدا بهت قوت بده. خیلی ناراحت شدم که نازدونه هات مریض شدن. انشالله به زودی حالشون خوب خوب بشه...
مامان بهراد
29 اردیبهشت 93 19:28
آخی طفلی ها توکلت به خدا باشه عزیزم این چیزی که نوشتی دکتر تشخیص داده چیه؟
پريا
29 اردیبهشت 93 19:31
انشا اله زودتر خوب ميشن منم ميگم چشم خوردن زياد براشون قل اعوذ برب الفلق رو بخون خدا نگهدارشون باشه با به دنيا امدن فرشته هاي شما يه دنيا اميد تو دلم امد كه منم ميتونم وهميشه براي سلامتي كوچولوهات دعا ميكنم انشا اله بلا دوره و زود زود خوب ميشن😘😘😘
فاطمه
29 اردیبهشت 93 20:39
وااااای الهی عزیزم.چی شدین قربونتون برم.خیلی ناراحت شدم.چه بد که اینطور شد.انشاالله خداحفظشون کنه وخودش مراقبشون باشه واز چشم زخم هم در امان باشن.
نازنین
29 اردیبهشت 93 20:43
الهی بگردم.. ایشالا نی نی ها زود زود حالشون خوب میشه و میان خونه...
مهسا خانوم
30 اردیبهشت 93 9:48
سلام.چهههههههههههههه نازن.ماشالله.راستی 2 نظر قبلی رو خوندی؟؟ اگه میشه لینکم لینکی
یکی که داشت از اینجا رد میشد
30 اردیبهشت 93 13:28
خیلی مراقب چشم زخم باشید یکی یه وان یکاد بزنید به لباس بچه هاتون به سر شونه شون که دستشونم بهش نخوره مرتب هم صدقه بدید. سه تا دسته گلن، خیلی تو چشم هستن خب. ایشالا زود میان خونه
میترا(مامان مهران)
30 اردیبهشت 93 13:37
عزیزم این اپنه چی هست چشم بد ازشان دور باشه برای گل پسرها صدقه بزار کنار برایشان سوره ناس لخوان تاچشم بهشان نخورد
مامان ابولفضل
30 اردیبهشت 93 14:26
آخي ..نگران نباش ماماني ايشالله زودي خوب ميشن و ميان خونه...
فاطمه ع
30 اردیبهشت 93 17:33
بلا به دوره عزیزم انشاا.. که خیلی زود خوب بشن فسقلی ها
مامان حانیه
31 اردیبهشت 93 8:49
الهی!!! ان شاالله به سلامت زودی برگردن خونه ما رو بی خبر نذار. توکل بر خدا
فریده مامان آیهان کوچولو
31 اردیبهشت 93 10:57
ایشالله زودی خوب میشن نگران نباش. اولین ماهگردشون مبارک.
نازنين مامان اميرعلي
31 اردیبهشت 93 12:12
سلام عزيزم واي چقدر ناز و خوردنين اين سه تا شاهزاده ي شما ... اميدوارم زندگي پنج نفرتون پر از عشق باشه ما هم تا سه چهار روز آينده 4 نفري ميشيم
مامان خانومی
31 اردیبهشت 93 17:39
سلام عزیزم. قربونت برم پسرات خوبن؟ همینطور نگرانتم به خدا. بیا یک خبری بهمون بده. انشالله که نی نی ها به سلامتی بر گردن خونه.
مامان امیرصدرا
1 خرداد 93 11:52
سلام حالشون خوب شده
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
1 خرداد 93 15:03
عزیزم انشالله که بهتر شدن سه تا شاخ شمشاد ما...
مریم(مامان کیان)
1 خرداد 93 16:28
ای وای چقدر ناراحت شدم خدا کنه هر چه زودتر برگردن خونه و دوباره جمع تون جمع شه!!! آپنه چطور بیماریه ؟اسمش و نشمیده بودم
مهساخانوم
1 خرداد 93 19:05
سلااااااااااااااام.نی نی ها خوبن؟؟؟؟ چرا منو لینک نمیکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟لینکی
مهساخانوم
1 خرداد 93 22:43
سلام. چرا منو لینک نمیکنین؟این چندمین باریه که نظر میدم لینک کن منو
nafas
2 خرداد 93 13:13
خواهش میکنم عزیزم.. خداروشکر ک بهترن.
نونو
3 خرداد 93 12:20
عزیززززززم یه توچولو دیگه صبر کنی جون میگیرن دیگه سرحال سرحال میشن
مامان خانومی
3 خرداد 93 14:49
از تو فکر بچه ها بیرون نمیام. بهترن؟
ترنم
3 خرداد 93 17:47
امیدوارم کوچولوهایه نازو دوست داشتنی تون صحیح و سلامت هر چه زودتر به خونه برگردن ،بی صبرانه منتظر برگشت فسقلی ها هستم ،ما رو از حال دلبنداتون بی خبر نذارید ایشالله با خبرهای خوب آپ کنید
مامان امیرصدرا
4 خرداد 93 6:20
سلام خبری ندادی خوب شدن فسقلی ها
مامان خانومی
5 خرداد 93 8:33
ای بابا ... مامان سه قلوها چرا دیگه سر نمیزنی خبری به ما بدی عزیزم... روزی دو سه بار سر میزنم ... خدا کنه حال همتون خوب خوب باشه
مامان علی کوچولو
5 خرداد 93 15:03
انشالله که زنده باشن زیر سایه پدر و مادرشون ،نگران نباش مامانی زود زود خوب میشن
مامان آینده
5 خرداد 93 19:22
سلام عزیزم خیـــــــــــلی ناراحت شدم لطفا یه خبری از سه تا گل پسرت بهمون بده انشاالله که به خیر می گذره...غصه نخور عزیزم
مامان ارشیا
6 خرداد 93 21:39
سلام چه خبر از سه قلو ها ایشا الله که مرخص شده باشن.
پریسا
7 خرداد 93 3:47
سلام دوست جون چه خبر از گل پسرا؟؟؟؟
ستاره
7 خرداد 93 10:49
پسرای گلت چطورن ؟ بهتر شدن ؟ من هرشب براشون دعا میکنم که سالم و سرحال باشن
مامان علي كيا
8 خرداد 93 11:35
سلام دسته گلا حالشون خوبه؟
foroozandeh
8 خرداد 93 14:40
چقد ناز میخوابید شماهااااااااااااااااااااااااااااااااااا اینم برا سه تاتون
مهساخانوم
9 خرداد 93 18:16
سلام.ماشالله اسپند براشون دود کن وصدقه بده .چرا منو لینک نمیکنی لینکی
**کلبه رنگارنگ**
9 خرداد 93 18:47
سلام وای خدایا پقدر کوچولوین منتظر عکس های جدید هستیم
مامان هلیا
10 خرداد 93 12:56
عزیزم چقد ناراحت شدم. چشم بد ازشون دور باشه انشاالله زودتر خوب میشن امیدت به خدا باشه.
مامان حانیه
10 خرداد 93 17:15
من دارم دیگه از نگرانی دیوونه میشم. یه خبری بده! همش توووو فکر شمام
مامان ارشیا
10 خرداد 93 21:12
سلام ایشا الله که گل پسرا حالشون خوبه ای کاش پست می زاشتین به خدا ما مامانی نی نی وب لاگی همگی نگران سه قلوها هستیم. نگرانی شما نگرانی ما هم هست. پس تو رو خدا یه خبری از سه قلوها بدین.
مامان محمدحسین
11 خرداد 93 0:01
وای عزیزم... چه کوچولوهای دوست داشتنی....امیدوارم به سلامتی عکس کلاس اولی هر سه پسر گلت رو تو وبلاگ ببینیم....
رایونا
11 خرداد 93 10:57
عزیزم کجایی پس؟ ایشالا که کوچولوای نازت بهتر شده باشن. بیا یه خبری بده دیگه گلم، چند وقته منتظرم بیای، حتما همه دوستاتم منتظر و نگرانن. بیا یه کوچولو از فرشته هات بنویس، بگو بهترن دیگه عزیزدلم.. خدایا، کوچولوهای تاتی بانو رو خودت حفظ کن و سلامت بدار، آمین. مراقب خودتون باشید دوستم.
ترنم
11 خرداد 93 11:52
کجایی مامانی مهربون ،کلی دلتنگتونیم
مامان ابولفضل
11 خرداد 93 15:13
سلام ماماني چه خبر از 3 قلوهاي خوشگلمون مرخص شدن....
مامان بهراد
11 خرداد 93 19:21
وای مامانی کجایی چرا خبری نمیدی ایشالا که با فسقلیها سرگرمی
صبا
11 خرداد 93 20:00
سلام مامان مهربون. چرا اینقدر کم پیدایی؟ بچه ها چطورن؟
ابجی سجا
12 خرداد 93 16:17
اون نــگـاهـی کـه گـوشـه اش یـه قـطـره اشــک بـرق مـیـزنـه !!! بـه انـدازه تــمـومِ حــرفـایِ دنـیــا ســنــگــیــنــه . . . !
مادرهومان وهورمزد
12 خرداد 93 22:29
مامانی سلام .من تازه وبلاگ عسلاتو پیدا کردم. خیلی نازند.ایشالله سلامت بشند و سلامت بمونند.هروقت دل و دماغشو داشتی به دوقلوهای من هم سر بزنی خوشحال میشم.واگر قابل به دوستی بدونی همدیگرو لینک کنیم
مژگان = یه رهگذر
13 خرداد 93 9:37
ما همچنان منتظر دیدن روی ماه سه قلوهای نازنین هستیمااااااا! دلمون تنگ شده خب! می دونیم وقتتون اونقدر پره که فرصت اومدن به اینجا رو ندارین ولی به ما هم حق بدین دل تتنگ بشیم. من که به شخصه هر روز اونم روزی چند بار میام اینجا هر جا هستین شاد و سلامت باشید. این 5 شاخه گل رو هم تقدیم میکنم به خانواده ی خوشبخت 5 نفره --->
مامان امیرصدرا
15 خرداد 93 20:48
***** شاید کسی که روزی با تو خندیده است را از یاد ببری اما هرگز آنرا که با تو اشک ریخته است را فراموش نخواهی کرد ****
مامان خانومی
16 خرداد 93 23:45
دوست خوبم چی شد چرا دیگه نیومدید. به خدا همش به فکرتونم و ناراحتم میترسم خدای نکرده اتفاقی افتاده باشه. خواهش میکنم بیا و یک خبری از خودت بهمون بده
کیمیا
17 خرداد 93 12:56
چرا یه خبر نمیدید از خودتون میدونم سه قلو ها خیلی کار دارن ولی خوب ما هم دوستشون داریم میخوایم ببینمشون
ابجی سجا
17 خرداد 93 17:34
سخــــــت ترین کار ... بی خـــــبر بودن ! از آن کس که دوستش داری .. و دلتنگــــــشی ..
رایونا
18 خرداد 93 13:06
کجایی پس مامان کوچولو؟ بیا دیگه گلم، دلمون واسه پسر کوچولوهات تنگ شد. ایشالا که خوب خوب باشن، آمین.. منتظریما خانومی..
مامان خانومی
19 خرداد 93 14:16
ترنم
20 خرداد 93 13:32
مامان خانوم گل ،گل پسری ها چطورند؟ایشالله هر جه هستید لبتون خندون باشه عزیزم
مامان راضی
21 خرداد 93 23:37
چه خبر از گل پسرا؟ بیا یه خبر از خودت بده گلم خوبین فداتشم
نازی ماملن پورياپارسا
22 خرداد 93 0:50
الهي قربونتون برم چقدرمعصوم وپاک
منتظر لطف خدا
24 خرداد 93 13:46
سلام عزیزم تبرررررررررریک می گم به خاطر تولد نی نی های نازت انشالله سالم و سلامت باشن و مشکلی نباشه چه عکس نااااااازی
مامان دیبا
24 خرداد 93 14:21
عزیزم تو رو خدا بیا و یه مطلبی بنویس و ما رو از نگرانی در بیار
زهرا
25 خرداد 93 12:43
عزیزمممممم کجایی؟؟ بیا از بچه ها بگووووووووو نگرانتونم
آویسا
26 خرداد 93 1:26
وای چه پسرای نازی خدا حفظشون کنه.خوشحال میشم به ما هم سربزنید البته اگه سه قلوها بذارن و شما وقت کنین
یه رهگذر = مژگان
26 خرداد 93 14:47
سلام مامان سه قلو ها! خسته نباشی عزیزم. همه میدونن که شما سرتون حسابی شلوغه ولی کاش لااقل یک دو تا عکس جدید از گل پسرات میذاشتی ببینیم روی ماهشون رو
نازنین
26 خرداد 93 18:35
کجااااااااااااایی؟؟
مامان کیان
28 خرداد 93 20:20
وای خدای من چقدر نازن .ماشالا خدا ببخشه واستون .سه قلوهاتون خیلی کوشولو ناناسن دلم ضعف رفت .اسپند یادتون نره .راستی به پسر شیطون منم سر بزنید .اگه اجازه بدین لینکتون کنم
پريا
28 خرداد 93 22:21
سلام دوستم خوبي چند وقته از شما خبري نيست من نگرانت هستم سه قلو ها خوبن انشا اله كه حالشون خوب باشه يه خبر از خودت بده انشا اله هر جا هستي سالم و سلامت باشيد
مامانه پرهام
31 خرداد 93 10:35
سلام عزیزمممممممممم کجایی یه خبری از خودت و فرشته های نازت بده نگران شدیم
ندا
31 خرداد 93 14:14
خیلی ناراحت شدم.ایشالا که سلامت و سرحال شده باشن و الانتو بغل تو باشن
مامان نیلو
31 خرداد 93 15:20
سلام دوست خوبم ، واااااااای خدا نگه داره نازگلات رو، چقدر نازن ، ماشاالله هزار ماشاالله بهشون. خدا حفظشون کنه عزیزم من لینکت کردم که بتونم باهات در ارتباط باشم تو هم منو لینک کن دوستم