::: سه قلوها :::

3 ماه و 4 روزگی سه قلوها

1393/5/4 5:55
نویسنده : مامان و بابا
6,119 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــلام ...

بعد از مدت ها اومدم ، با کلی حرف و عکس و نوشته ، البته اگه سه قلوها بذارن !

خواستم بنویسم از این روزها، مشکلات و خوبی و خوشی هاش ، نمیدونم چقدر میتونم بنویسم که تا همیشه اینجا بمونه ...

همه چی خیلی خوب و شیرین و خوشمزه و صد البته سخته ! خیلی سخت !

پرستار تمام مدت نیست و بعضی روزا تک شیفت میاد و میره و همچنان دست ما تو پوست گردو مونده و نمیدونیم باید چه کار کنیم ، درست میشه ایشالا ...

دوست ندارم فعلا از دردسرها و مشکلات و بی مهری خیلی ها بگم ، همین که تن من و آقای همسری مهربـــــــــــــــــون و سه تا گل پسرامون سالمه خدا رو صد هزار مرتبه شکر ...

اینم عکس گل پسرامون ...

اول این عکسو میذارم که بزرگ شدنشون رو تو عکس ببینید ...

 

و این هم عکسای تقریبا جدید و جدید !

 

این هم زمانی که تک و تنها هستم و این سه تا با هم گرسنه میشن ! شیردهی خودکار ! دی:

 

این عکسای تکی ...

" آقا هیوا"

 

"آقا هیراد"

 

"آقا هامون"

 

اینم عکسِ عشقای مامان و بابااااااااااااا...

هیوا بیدار شد ، برم دیگه ...

بازم ممنون بابت محبت های دوستای گلمــــــــــــــ ...

بوووووووووووس ...

راستی ، اونایی که واتساپ و وایبر و تانگو دارن شمارشونو بدن لطفا، چون همیشه با گوشی آنم ، زیاد نمیتونم نت بیام . فدااااااااااااااااااااااا ...

نظرات (51)

مامان امير علي
4 مرداد 93 8:07
وااااااااااااي خيلي خوشكل و بامزن.
مامان مریم
4 مرداد 93 8:45
جانم عزیزم ، انشاءالله قدمشون خیلی خیلی مبارک باشه خدا خیلی دوست داره که سه تا از فرشته هاشو بهت هدیه داده امیدوارم زیر سایه خدا ، چهارده معصوم و پدر و مادر باشن.
مامانی و بابایی
4 مرداد 93 10:24
سلام من تازه به وب شما آشنا شدم ماشاالله چه گل پسرای خدا چقدر دوست داشته که تمام موهبتشو یکجا نصیبت کرده خوشحال میشم اگه وقت کردی به منم سر بزنی.
کیمیا
4 مرداد 93 11:34
آقا هیراد که عین باباش هست ما شا الله هیوا جونم یه خورده شبیه باباش هست ولی نه به شدت اقاق هیراد ولی فکر کنم هامون شبیه شما باشه
زهرا
4 مرداد 93 11:35
سلام عزيزم. خدا قوت. ماشششششششششششششالا چقد بزرگ شدن ايشالا به زودي پا بگيرن خونه زندگي تو بريزن بهمخدا براتون حفظشون كنه. از طرف من هر سه تا گل پسرو ببوس. منم شمارو ميبوسم عزيزم. برو خصوصي
صبا
4 مرداد 93 11:54
خسته نباشی مامان جونی چقدر پسرا بزرگ شدند. ماشالله چه چشم های خوشکلی دارند
یه رهگذر = مژگان
4 مرداد 93 12:13
ماشاالله ان شاالله 120 سال زنده باشن
مامان بهراد
4 مرداد 93 12:38
مامانی خسته نباشی. ایشالا خدا به شما و همسری سلامتی بده عزیزم وقت کردی برامون بنویس از پوشک کردن پسرها اینکه با هم کثیف میکنن؟ با هم میخوابن و بیدار میشن؟ شیر بهشون چی میدی؟
مامان فرشته
4 مرداد 93 13:06
سلام.ماشالله.قربونشون برم چه نازن.عزییییییییییییییییییییییییزم اقاهای خوشمل.سلامت باشین همیشهههههههههههههههه
مامان پرهام
4 مرداد 93 13:30
خدا حفظشون کنه.خیلی نازن
مامان مهرناز
4 مرداد 93 13:53
ماشاللللللللللللللللللللللللللللللللله چقدر بزرگ شدن خسته نباشیییین ببوسین گل پسرارو
مامان اعظم
4 مرداد 93 16:55
عزیزم واقعا خسته نباشی خدا قوت یه دونش خیلی سخته وای بحال شما سه تا نی نی دارید. ولی خانمی خدا خودش هواتونو داره. ماشالله چقد بزرگ شدن گل پسرا.
نازنین
5 مرداد 93 1:53
ای جونم.. ماشالا مرد شدن دیگه.. مراقبشون باش و از طرف من سه تفنگدارتو ببوسشون...
مامان زهرا
5 مرداد 93 3:07
هزارماشالله بهشون .مامانی به چشم بهم زدنی بزرگ میشن .تا میتونی لذت ببر ازین لحظه ها .هرچند سخت وطاقت فرسا .الهی که خدا توانایی صدبرابر بهتون بده .. راستی مامانی تیتراژ ماه عسل یه پدرومادر هستن با سه قلوشون توکریر .شماها نیستین ؟؟ من همش یاد شماها میفتم .
مامان امیرصدرا
5 مرداد 93 11:54
خدا حفظشون کند ماشالله بزرگ شدن
مهسا خانوم
5 مرداد 93 13:30
وااااااای.چگده ناز نازییییییییییییییییییییییی.خیلی خوشملن صد هزار ماشالله
فاطمه
5 مرداد 93 16:22
واااااای عزززززیزززززم.هزار ماشالا به این گل پسرای نازچقدر دلم یرای دیدنشون تنگ شده بود خداقوت خسته نباشی واقعا مامان مهربون
مامان حانیه
5 مرداد 93 18:50
ماشاالله لاحول ولاقوه الا بالله العلی العظیم. خدا قوت این هم سه تا ماااااااچ برای گل پسرا
فاطمه ع
5 مرداد 93 20:00
سلام عزیزم خدارو شکر که سالم و سلامتید خیلی ها آرزوی 1 دونه از این3 قلوهای شمارو دارن خدارو هزار بار شکرکه گل پسرا با سلامتی دارن بزرگ میشن
پريا
6 مرداد 93 1:31
سلام دوست عزيز خوبي خدا رو شكر كه پسراي نازت صحيح و سلامت هستن ما شا اله بزرگ شدن خدا حفظشون كنه منم هنوز درگير دكتر رفتن هستم اوضاع خيلي بهم ريخته است يكي از قول ها رشد نميكنه دكتر ميگه رشدش داره متوقف ميشه نميدونم توكل به خدا انشا اله منم اين روزاي سخت رو پشت سر ميگذارم و كوچولو هام رو بغل ميكنم خيلي پسراي نازي داري شما جنوبي هستيد چون هم اسماشون جنوبيه هم چهرهاشون ما شا اله چشم هاي درشت و مشگي دارن خدا شادي ها و خوشي هاي زندگي رو هميشه نشونشون بده 😘😘😘😘😍😍😍😍
الهه
6 مرداد 93 8:41
هزار ماشالله خدا حفظشون كنه
زهرا
6 مرداد 93 14:36
ماشالا عزیزمممم دامادشدن کنی الهی چقد سخته سه تایی گرسنه بشن
مامان مینای آرتین
6 مرداد 93 16:45
1000ماشالله... چشم بد دور باشه... واااای چقدر قشنگی عکسی که سه تایی دارن شیر میخورن... عزیزم با همه وجودم از خدا میخوام با شما و همسرتون نیرو و توان مضاعف بده تا بچه ها رو محافظت کنید... همه عکسا خوشگلن سه تاشون ببوس
ندا مامی ویانا
6 مرداد 93 23:25
ای جونم عاشقشووووووووووونم هزار ماشالا به سه تا فرشته نازمون.. بوس از طرف من و ویانا به مامانی و سه تا قند عسل
مامان دوقلوها
6 مرداد 93 23:33
سلام مامان مهربون خدا برات نگهشون داره خیلی به شماها فکر میکردم ولی اصلا وقت نداشتم بیام خیلی خوشحال شدم موقع خوندن مطالبت بغض گلوم و گرفته بود یاد دوقلوهای خودم و عذابام افتادم ولی خداروشکر که خدا یکیشون و برام صحیح و سالم نگه داشت وگرنه میمردم خدا هر 5تاتون رو برای هم نگه داره
مامان آینده
7 مرداد 93 12:41
mashallah 120 sale beshan
مهسا خانوم
8 مرداد 93 20:01
عزیزم.فداشون بشم که اینقده ماهن وخوشمل.ماشالله
مادر دیبا
9 مرداد 93 15:06
عززززززززززیزم خدا رو شکر و هزار ماشالا ببوس این فرشته های ناااااااازت رو بجام
مهربوون
9 مرداد 93 21:56
ای جووونم مامانشووون چه میکنی با 3 تا نی نی؟ سخت نیست؟ شاد و سلامت باشید همیشه
سکنجبین
9 مرداد 93 23:21
تاتی جووونم چقد ماهن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! وای دلم میخواد انقد فشارشون بدم ک گریه کنن کی بشه ک بتونم از نزدیک ببینمشون
نونو
11 مرداد 93 13:20
وای الهی من فداشون شم چه بزرگ شدن ..کاش نزدیکت بودی ممی اومدی مشیفتی کمکت ..بمیرم من
مامان اهورا
12 مرداد 93 11:16
عزززززززززززززززززززززززززیزم خدا حفظشون کنه و از چشم بد دور باشن
پریسا
12 مرداد 93 13:29
سلام واییی گل پسرارووو ماشااالللههههه خدا حفظشون کنه خدا به مامان و باباشون تن سالم بده همیشههه دیگه ببه محبت هییییچچچچ کس دیگه ای احتباجی نیست دوست عزیزم از طرف من یکی یه دونه بوس محکم از لپ گل پسرای خوشتیپ و خوشگلت بگن
امیدوار
12 مرداد 93 22:44
سلام مامان خوشبخت.هزار ماشالااا ایشالا زیره سایه امام زمان و خودتون سالمو سلامت باشن ای جانم من عاشق بچم.. برا منو علیرضام دعا کنین راستی از وب الناز جون باهاتون آشنا شدم با اجازه لینکتون میکنم
نازنين مامان اميرعلي و آدرين
13 مرداد 93 9:15
واقعا نميدونم الان چي بگم انشاالله خدا اين توانو صد برابر كنه دوست عزيزم ماشاالله بزرگ و آقا شدن
مامان راضی
13 مرداد 93 11:52
خسته نباشید عزیزم خدا قوت ماشالاااااا چه ناز شدند عکساشون چه قشنگ شده کیف کردم ببوسشون
|دخترکــ|
13 مرداد 93 22:56
ای جووووووووونم...قربون این تا عشق برم من خدا حفظشون کنه...ماشالا
مامان علی
13 مرداد 93 23:53
ای جوووووونم. ..ای جوووووونم خدا حفظشون کنه. ..
سکوت
14 مرداد 93 1:05
سلام ماشالا خدا براتون ببخشه چه بامزه ان چند قلوها یه جذابیت خاص دارن من نمی دونستم هیوا اسم پسرم هست اول فکر کردم یه دخمل و دوتا پسر دارین عاشق اون عکسشون با لباس قرمزا هستم
بانو
14 مرداد 93 18:36
سلام اجی خوبی اخی ماشاءالله چقدر بزرگ شدن اجی مراقب خودتم باشیا
مامان علی کوچولو
15 مرداد 93 11:39
خدایی خیلی سخته .من که یه دونشو دارم بعضی وقتا خسته میشم .خدا به شما همسرتون سلامتی بده
مامان آراد
15 مرداد 93 11:53
عزیز دلم جون دلم اینا چقدر نازن و دوست داشتنی. خانوم سربازخونه باز کردی برای خودت. هرچند بزرگ کردن یه بچه تنها خیلی خیلی کار سختیه ولی الان که عکس جوجوهای شما رو دیدم کلی کیف کردم و منم دلم سه قلو خواست. خدا براتون حفظشون کنه و از چشم بد دور نگهشون داره. یه صبر و توان زیاد هم به شما و بابای بچه ها بده تا یه کم از آب و گل دربیان. اگه من رو هم به لیست دوستاتون اضافه کنید خیلی خوشحال میشم چون کلی کیف کردم اینجا
مامان بردیا اریایی
15 مرداد 93 18:49
واقعأ خسته نباشید با این سه قلو ها خدا قوت اگه تونستین به ما سر بزنین
زهره
17 مرداد 93 1:33
سلام خسته نباشی ماشالا چقدر ناز شدن قند عسلا خیلی منتظر بودم عکساشونو ببینم کلی خوشحال شدم مرسی مرسی مرسی شباهتشون داره زیادتر میشه خدا حفظشون کنه شیردهی خودکار خیلی قشنگه خدا بهتون قدرت و صبر بده و همیشه لبریز عشق باشید
مرضیه
19 مرداد 93 12:45
سلام عزیزم شما با دارو سه قلو باردار شدید؟ قرص خوردید؟ اصلا از شیر خودتون به نی نی ها نمیدید؟
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم . نه ، چند قلویی تو خانواده ما ارثی هستش . از شیر خودم هم بهشون میدم ، روزی سه وعده به هر کدومشون
مامان آروین
19 مرداد 93 12:57
سلام عزیزم. خسته نباشی. خیلی گل پسرای بانمکی داری. خدا ایشالا برات حفظشون کنه. من که مادر یه پسرم می دونم خیلی سخته نگهداری از سه گل پسر. البته ما مامانا که عاشق فرزندانمون هستیم حتی خستگی هامون هم برامون شیرینه. ایشالا خانواده 5 نفرتون همیشه شاد باشه. عزیزم اگه قابل دونستی من رو هم به لینک دوستانت با عنوان " به دنیا آمدی تا دنیای من شوی..." اضافه کن. خوشحال می شم تبادل لینک داشته باشیم.
ابجی سجا
20 مرداد 93 15:17
تنها چیزی که از فردا میدانم این است که خدا قبل از خورشید بیدار است از او میخواهم که قبل از همه در کنار تو باشد و راه را برایت هموار کند !
ابجی سجا
20 مرداد 93 15:17
اااالهي
nafas
23 مرداد 93 14:32
نازیییی ماشالا... آقا نگفتی چجوری تشخیص میدی؟؟
مامان و بابا
پاسخ
عزیزم ، اصلا شبیه به هم نیستن ، تشخیصشون خیلی راحته گلم
ایـلـیـا جون
28 مرداد 93 20:30
سلام عزیزم شرمنده از اینکه یه مدت نبودم و بهتون سر نزدم وای این 3 تا رو نیگا چه بازمزه و خوردنی شدن
مینا مامان آرمانی
5 شهریور 93 22:57
وای خدایا الان عکساشونو دیدم... وای قدرت خدارو برررم خداروشکر که سلامتین.ایشالا 1000سال عمر با عزت