::: سه قلوها :::

تولد فرشته های مامان و بابا

1393/2/6 1:06
نویسنده : مامان و بابا
5,312 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــلام نفسای مامان و بابــــــــــــا ...

فرشته های کوچولوی ما ، خوش اومدین به دنیا ، امیدواریم که بتونیم مامان و بابای خوبی واستون باشیم ، همونطور که خدا تا حالا واسمون سنگ تموم گذاشته و شماها رو واسمون فرستاده و نگه داشته ، از حالا به بعد هم همیشه همراهتون باشه و کمکتون کنه ...

 

سلام دوستای گلم ، مامانای مهربون و نی نی های نازشون ...

این روزا از شدت خوشحالی حتی نمیدونستم چی بنویسم ، از دو روز پیش تا حالا دارم سعی می کنم یه پست بذارم و تولد گل پسرامونو بهتون خبر بدم که نمیشد ، امشب با بابا ایمان نشستیم و نوشتیم ...

بلاخره کوچولوهای ما هم به دنیا اومدن ، البته کاملا اورژانسی ...

...

روز شنبه 30 فروردین نوبت دکتر داشتم و به خاطر شرایطم نمی تونستم برم ، بابا ایمان رفتن و با دکتر صحبت کردن ، دکتر گفتن که از سه شنبه همین هفته بگرد دنبال سه تا دستگاه nicu خالی ( توی بیمارستان هایی که دکتر میتونست عمل کنه ) که هر زمان پیدا شد ما همون روز زایمان رو انجام میدیم ...

یه نامه ی بستری هم به بابا ایمان داد و قرار شد بابا ایمان از روز سه شنبه بگردن دنبال سه تا دستگاه خالی ...

همون روز زیاد حالم خوب نبود و پاهام حسابی ورم کرده بود ، بابا ایمان به دکتر گفته بود که شرایطم اینجوریه . روز 31 فروردین (یکشنبه) خانومی که میاد خونمون کار می کنه ، طبق معمول اومده بود و داشت کارا رو می کرد که یهو بابا ایمان زنگ زد و گفت که دکتر زنگ زده بهت که گوشیت خاموش بوده و می خواسته حالت رو بپرسه . به بابا ایمان گفته بود که ورم پاهای خانومت به خاطر فشار بالاست و اینکه بالا بودن فشار خیلی ممکنه خطرناک باشه واسه مادر و جنین ...

نزدیکای ظهر بود که بابا ایمان زنگ زدن و گفتن که دکتر گفته nicu خالی پیدا کن که خانومت رو بستری کنیم و همین امروز زایمان کنه ، چون سه قلو بارداره ، ممکنه فشارش به سرعت بره بالا و این خیلی خطرناکه ...

بابا ایمان هم با پارتی که داشتن تو بیمارستان الغدیر تونستن سه تا دستگاه خالی پیدا کنن . با من تماس گرفتن و گفتن که دستگاه پیدا شد و زودی آماده شو بریم واسه بستری ...

من کُپ کرده بودم ! اصلا آمادگی نداشتم ، زودی وسایلمو آماده کردم ، یه دوش گرفتم و بابا ایمان اومد و رفتیم بیمارستان ...

زودی به خانواده ها هم زنگ زدیم و گفتیم که احتمالا امروز زایمان انجام میشه ...

رفتیم بیمارستان و من بستری شدم و آماده ی عمل ! ساعت حدودا 2 و نیم بعد از ظهر بود که رفتم اتاق عمل و بابا ایمان هم کلـــــــــــــی استرس داشتن ، بازم با این حال همش بهم روحیه میداد و کلی می خندید که من روحیمو از دست ندم . اگه تو اون شرایط بابا ایمان نبود واقعا دق می کردم ...

دکترم که خیلی گلِ ، وقتی رفتم تو قسمت اتاق عمل ها ، حدودا 20 دقیقه معطل شدیم که یکی از اتاق عمل ها خالی بشه ، دکترم تو این فاصله پیشم نشسته بود و کلی روحیه میداد و حرف میزد ...

خلاصه اینکه قند عسلای ما هم به دنیا اومدن . ساعت 3.20 و 3.22 و 3.23 ...

حالم خیلی خوب بود ، حتی وقتی گفتن که بچه ها رو قبل از اینکه به تو نشون بدن بردن بخش nicu هم ناراحت نشدم ، چون مطمئن بودم حالشون خوبه ...

صدای گریه های نازشونو شنیدم ، مثل هیچ لحظه ای نبود ، هیــــــــــچ لحظه ای ...

هنوز هم من و بابا ایمان نمی تونیم باور کنیم پدر و مادر سه تا فسقلی شدیم ...

هر ثانیه خدا رو صد هزار بار شکر می کنیم ...

اولین باری که فرشته کوچولوهامو دیدم ، زمانی بود که تو بخش بودم و بابا ایمان با گوشی ازشون عکس گرفته بود و واسم اورده بود ، اووووووووووونقدر خوشحال بودم که نمیدونم چه جوری باید بگم ، نمیدونم از چه کلماتی باید استفاده کنم ...

فراموش نشدنی ترین لحظه های عمرم ...

شبی که زایمان کردم ، مامان و بابا و خواهرم و پدرشوهر و مادرشوهر و برادرشوهرم خودشونو رسوندن تهران و اومدن بیمارستان و همشونو دیدم ...

فردای زایمان واسه اولین بار رفتیم گل پسرامو از نزدیک دیدم ... سه تا فرشته ی کوچولو و ناز و معصوم ، قلبم داشت از زور هیجان از سینم میزد بیرون ، سه تا کوچولوی ناز و دوست داشتنی ...

حتی اشکام رو هم نمیتونستم کنترل کنم ، بی نهایت وصف ناپذیر بود ...

خدایا ، بابت همه این لحظه های قشنگ و دوست داشتنی ازت ممنونم ...

این روزا هم کارِ من و بابا ایمان این شده که صبح و شب میریم بیمارستان بچه ها رو می بینیم و واسشون شیر می بریم ...

از چهارشنبه شروع کردن به شیر خوردن ، الاااااااااااااااهی مامان فداشون شه که اینقده غذاشون کمه ، البته هر روز داره بیشتر میشه ...

دیگه سعی می کنم قبل از اومدن گل پسرا به خونه هر روز بیام بگم چه اتفاقایی افتاده ...

برم بخوابم ، خیلی خسته ام ، صبح زود باید بریم بیمارستان با دکترشون صحبت کنیم ...

فعلا خدانگهدار ...

 

+ خدایااااااااااااااااااااااااااااا شکرت ...

+ خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااا بابت آقای همسریِ بی نظری که بهم دادی دنیاااااااااااااااا دنیاااااااااااااااااااااااااااااااااا ممنونم ...

+ ببخشید خیلی دیر شد خبر بدم ، درگیر بودم ...

+ بازم ببخشید اگه خیلی درهم و برهم بود و آشفته ، زیاد توانِ نشستن و تمرکز روی مطالب رو ندارم ...

 

پسندها (8)

نظرات (98)

nira
6 اردیبهشت 93 1:32
ای جونم مبارکهههههه
مامان بهداد
6 اردیبهشت 93 1:50
مبارک باشه قدم نو رسیده ها
فریده مامان آیهان کوچولو
6 اردیبهشت 93 2:08
تبریک میگم به مامان وبابای 3قلوها. با خوندن نوشته هاتون گریم گرفت. الهی که همیشه تن کوچولوهاتون سالم باشه و سایتون بالا سرشون. خیلی نازو کوچولو هستش. الهی که خدا همیشه حافظشون باشه.
مامان سبا
6 اردیبهشت 93 4:47
سلام.تولد سه قلوهامبارک.انشاالله بتونی با دلی خوش واراده ای قوی آنهاروبه ثمربرسانی.
کتایون
6 اردیبهشت 93 7:33
مبارکه
مامان سام
6 اردیبهشت 93 7:53
عزیزم تولد گل پسرات مبارک باشه و امیدوارم سه تا پسرای دوست داشتنی هر چه زودتر برگردن به خونشون پیش مامان و بابای عزیزشون.ببخشید آیکون مامان و بابا با سه تا بچه نبود که براتون بذارم ولی همینم نماد یک خانواده هستش.
اعظم مامان هلیا
6 اردیبهشت 93 8:08
سلام عزیزم خوبید؟ وای عزیزم بهت تبریک میگم قدم نورسیده مبارک انشالله قدمشون خیر باشه و هر سه تا نینیتون سلامت باشن. خیلی خوشحالم که خدارو شکر هم خودتون هم نینی ها سلامت هستید خداوند براتون حفظشون کنه.. مواظب گلپسرها و خودتون باشید. اینم یه عالمه بوس واسه نینی های نازتون.
helen
6 اردیبهشت 93 8:33
تــــــــــــــــــــبریــــــــــک عزیزم تووولدشووووووووووووووووون مباااااااااااااااااارک هزاماشالا کی میان خونه ایشالا؟؟؟!!!
مامان مهرناز
6 اردیبهشت 93 8:42
عزیزم تبریک میگم خیلی خیلی خوشحال شدم چه روز مبارکی هم دنیا اومدن ان شالله زیر سایه بی بی فاطمه ی زهرا سلامت باشن ماشالله چقدر هم نازو دوست داشتنی ان
helen
6 اردیبهشت 93 8:44
راستی حال خووودت خوبه خوب شده؟؟؟!!
کیمیا
6 اردیبهشت 93 9:30
مبارک باشه خیلی خوشجال شدم که هر سه سالم هستند خیلی منتظر بودم که قبل تاریخ زایمان بیاین و صحبت کنید ولی حالا سوپرایز شدم
مامان خانمی
6 اردیبهشت 93 10:01
مبارکه عزیز دلم خیلی خوشحال شدیم خداروشکر که هرسه تا صحیح و سالم هستن. راستی اینا که همه شبیه هم هستن حالا ما چه جوری تشخیصشون بدیم؟
مامان آینده
6 اردیبهشت 93 10:26
وااااااااااااااااای عزیزم اشک مهلت نوشتن نمیده واقعا هم اشک شوق داره فهمیده بودم یه خبری شده که خبری ازت نیس خیـــــــــــــــــــــلی برات خوشحالم ای بانوی نظر کرده حضرت زهرا(س) انشاالله خداوند همیشه یار و یاور زندگیتون عزیزم بوس بوس بوس بوس
مامان آینده
6 اردیبهشت 93 10:29
قربون سه تاییشون خیلی ناز و خوشگلن خدا بهتون ببخشه گلکم مراقب خودتم باش در مسیر رفت و آمد بیمارستان آخه روی استراحت بعد از عمل خیلی تاکید دارن اگه خیلی راه بری خدای ناکرده افتادگی رحم و عفونت پیدا می کنی عزیزم خیلی مراقب خودتون باشید نمی دونی که من چقدر خوشحالم دیگه شماها که هیچی هزالتا بوس
مامان علی
6 اردیبهشت 93 12:28
سلام.مبارکه..انشالله سالم و سلامت باشن..عزیزم چند روز بود نبودی من حدس زدم شاید پسرات بدنیا اومدن . خدا حفظشون کنه....بووووووووش واسه همشون
مژگان = یه رهگذر
6 اردیبهشت 93 12:55
تبریک تبریک تبریک و هزارااااان بار تبریک. اومدم تا تاتیر وب و عکسای گلهای باغ زندگیتون رو دیدم قلبم تند تند شروع کرد به تپیدن! با خودم گفتم من که اینقدر از دیدن این فرشته های معصوم ذوق زده شده ببین مامان و باباشون یچه حالی داشتن. عزیزم قدم نورسیده ها رو به شما و همسر فداکارتون از ته ته قلبم تبریک میگم. واقعا خوشحال شده از خوندن این پست. شاد و پاینده باشید خانواده ی خوشبخت 5 نفره! از خداوند متعال سلامتی و خوشبختی همه ی شما عزیزان رو خواهانم. بازم تبریک تبریک تبریک
ترنم
6 اردیبهشت 93 13:24
وای خدای من مبارک باشه ورود گل پسرایه دوست داشتنی کلی ذوق کردم از دیدن این فسقلی هایه عزیز ،واقعا از دیدنشون کلی هیجان زده ام ایشالله که صحیح و سلامت هر چه زودتر از بیمارستان مرخص بشند و بیاین خونه ،بی صبرانه منتظر شنیدن احوالشون هستم ،دوست گلم مامان شدنت هم واقعا مبارکت باشه مهربونم
مامان یه نی نی کوچولو
6 اردیبهشت 93 14:52
مبارکه عزیزم ,انشالله که همیشه سالم باشن زیز سایه پدر مادرشون ,مراقب خودتم باش ,تو دیگه الان مامان سه تا پسل شیطونی و یه عالمه مسولیت داری ,پس حسابی به خودت برس
مرجان
6 اردیبهشت 93 15:07
سلاااام تبریک میگم بسلامتی انتظارها به پایان رسید و کوچولو های خوشکلتون صحیح و سالم تولد شدن ... خدا رو شکر ایشالا که همیشه صحیح و سالم باشن و زیر سایه پدر و مادر مهربونشون زندگی شیرینی رو شروع کنن.
مامان ساراجون
6 اردیبهشت 93 15:07
سلام مبارک مبارک مبارک الهی خدا نگهدارشون باشه و سالم باشن خوشحال شدم که خودت و پسرا خوبین سه تا بوس برای سه گل پسر
زهره
6 اردیبهشت 93 15:12
عزیزم قدم فرشته ها مبارک باشه ایشالا هرچه زودتر بسلامتی میارینشون خونه و خونه رو حسابی شلوغ میکنن
فاطمه
6 اردیبهشت 93 15:47
چشمت روشن عزیزم مبارکه
مامان محمد
6 اردیبهشت 93 16:18
سلام واقعا مبارک باشه خیلی خوشحال شدم
مامان حانیه
6 اردیبهشت 93 17:19
ااااایییییییی خداااااااااااا مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه مبااااااااااااااااااااااااااااااارکه مباااااااااااااااااااااااااااارکه چه ذوقی کردیم من و حانیه ان شاالله 3 تاشون صحیح وسلامت زود تر بیان خونه
ماری
6 اردیبهشت 93 17:20
تبریک میگم عزیزم
مامان پرهام
6 اردیبهشت 93 18:16
مبارک مبارک تولدشون مبارک.ایشالله صد ساله شن نه صدو بیست ساله شن نه صدو بیست سال کمه همیشه زنده باشن. خیلی خوشحال شدم خدا براتون نگهشون داره.
سارا مامان اهورا
6 اردیبهشت 93 18:40
واااااااااااااااااای عزیزم خیلی خوشحال شدم خدا رو شکر که به سلامت پسرای نازت دنیا اومدن خدا واستون حفظش کنه
فری مامان
6 اردیبهشت 93 18:42
سلام عزیزم مبارکت باشه انقدر خوشحالم که حد نداره اشکامم تمومی نداره ان شاالله زودتر از بیمارستان مرخص می شن ومیان خونه
ماریا
6 اردیبهشت 93 20:21
سلام عزیزم .خیلی خیلی مبارک باشه خیلی سورپرایز شدم انشاا... با ناز مامان و باباش بزرگ بشن. ازین به بعد خیلی سرت شلوغ میشه ولی ما منتظریم که کوچولوهای نازتو زود زود بینیم منتظره عکسا و خبرای خوبتیم عزیزم بازم تبریک تبریک و تبریک . راستی خیلی اسمای قشنگی انتخاب کردید . حق نگهدارشون باشه .
سپیده
6 اردیبهشت 93 20:55
وااااای کلی خوشحال شدم خوندم تا بچه هاتو دیدم زدم به تخته ماشالا افرین به مامانشون که به این خوبی ازشون مراقبت کرده قربونشون برم
نازنین
6 اردیبهشت 93 21:17
واااااااااااااااای مبااااااااااااااااااااااارکه.... کلی سورپرایز شدم...
اکرم
6 اردیبهشت 93 21:31
مبارکت باشه عزیزم همیشه پستاتونو دنبال میکردم نمیدونی چقدر خوشحالم که هر سه تاشون سالمن حتی کلی از ذوق گریه کردم. منم خیلی وقته دلم بچه میخواد واسم دعا کن،معلومه خیلی دل پاکی داری
مامان هاجر ( یوسف و یگانه)
6 اردیبهشت 93 23:08
مبارکه تولد گل پسراانشا الله سالم و سلامت باشین
افسانه
6 اردیبهشت 93 23:20
خیلی نازن ماشالا مبارک باشه قدمشون خیلی قشنگ توصیف کردی تولدشونو،گریه ام گرفت ایشالا زودتر بیان خونه و کنار هم خوب و خوش باشین حال خودت چطوره؟
صبا
6 اردیبهشت 93 23:25
وای مبارک باشه قدمشون. کادوی روز مادر رو گل پسرا با سلامتی شون بهت دادن مامان مهربون. من کلی هیجان دارم نمی دونم چطوری خوشحالیم رو بیان کنند. ایشالله که خدا همیشه حافظ خانواده گرم و دوست داشتنیتون باشه.
فاطمه
7 اردیبهشت 93 0:30
سلام عزیزم قدم نورسیده مبارک.وای که چقدرغافل گیر وخوشحال شدم با به دنیا اومدن سه قولوها.اتفاقی اومدم سر زدم که سه تا گل پسرو دیدم.ماشالا خداحفظش کنه براتون وبه زودی بیان خونه وحال شماهم خوبه خوب بشه. من خواننده خاموشتون بودم و منتظر دیدن سه قلوها
پریسا
7 اردیبهشت 93 1:05
سلامممم مبارکککککککک قدمهای نورسیده مبارکککککک چه پسر های ماهیییییییییی میبوسمشون انشاالله با ناز پدر و مادر بزرگ بشنمنتظر خبرای جدیدتون هستم
سولماز
7 اردیبهشت 93 1:37
سلام ههههههههههورا باخیر وخوشی روزگار بگذرانند وبزرگ شوند به امید خدا
خانمی
7 اردیبهشت 93 9:42
مبارک باشه.قدمشون برات خیر باش.خدا را شکر که بسلامت بدنیا اومدن
مامان بهراد
7 اردیبهشت 93 11:36
مامان سه قلوهای عزیز و دوستداشتنی قدمهای نورسیدتون مبارک باشه. من هر وقت میومدم نت سری هم به وبلاگ شما میزدم امروز وبلاگتون رو باز کردم اولین عکس رو که دیدم شوک شدم آخه فکر نمیکردم به دنیا اومده باشن ایشالا به زودی بیان خونه و شما هر سه تاشون رو بغل بکنید تا کی باید تو دستگاه باشن؟ شیر خودت رو بهشون میدی؟
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم . ممنونم گلممممممممم اول اینکه ممنون همیشه میای فدات شم . فعلا که دکتر گفته وضعیتشون خیلی خوبه خدا رو شکر . دیگه سرم هم بهشون وصل نیست ، گفتن که شاید به زودی ببرینشون خونه . واسه شیر خوردن هم ، بهله ، شیر خودمو می خورن
زهرا
7 اردیبهشت 93 12:09
واااااااااااااااای عزیزم مبارکههههههه تولد گل پسرای نازنینمون مبارک باشه خیلی خوشحال شدم انشاالله دامادشون کنی
مامان راضی
7 اردیبهشت 93 12:52
وای خدا جونم شکرت که سه تاییشون سالم به دنیا اومدن . ماشالا مبارک باشه عزیزم . خیلی ذوق زده شدم . هوراااااااااااا
مامان راضی
7 اردیبهشت 93 12:55
چقدر نازن . از همین الان انگار خیلی شبیه به هم هستند سه قلوها . ماشالا . خدایا مواجب کوکولوهامون باش بازم شکررررررررررر.
مامان عاطفه ی عاشق
7 اردیبهشت 93 12:59
سلام گلم.خوبی.مبارکه الهی همیشه سالم و سلامت باشن و قدمشون هم براتون پر خیر و برکت.
الهه
7 اردیبهشت 93 14:17
تبريك ميگم عزيزم ان شالله زير سايه پدر و مادر بزرگ بشن
مامان ابولفضل
7 اردیبهشت 93 15:09
سلام عزيزم مبارك باشه... واي خدا خيلي خوشحالم.. خدا واقعا دوست داره تو چه روز مباركي سه تا فرشته ناز بهت هديه داده... انشالله زودتر بيان خونه تا از اين رفت و امد ها راحت بشي... پسر منم 10 روز تو دستگاه بود..دركت ميكنم با وضعيت سزارين خيلي سخته..حسابي مواظب خودت باش... راستي از نظر تغذيه خوب به خودت برس تا به اندازه كافي شير داشته باشي... خيلي خيلي خيلي خوشحال شدم...
نیلا مامان آوا رها آسا (سه قلوهای 5ماهه)
7 اردیبهشت 93 15:10
سلام مبارکه به نظرم بجای هامون بذار هیوا هیراد هیرسا البته ببخشیدفقط پیشنهاد
مامان دیبا
7 اردیبهشت 93 15:25
الهییییییییییییییییییییییییییییییییی دورشون بگردم ماشالا از چشم بد بدور باشن خیلی خیلی خوشحال شدم از تولد 3 تا گل بهشتیت مباااااااااااااااااااااااارک باشه مبااااااااااااااااااااااااااارک. ایشالا بزودی بیان به خونه
mina mamane armani
7 اردیبهشت 93 15:48
elahiiiiiiiiiiiiiii mooooo b badanam Sikh shooooooooooooood mamani ey janam... kheili khosham miad azat k aslan bein harfat zarrei shekayat az sakhtia nist ba inke man 100 darsad midoonam feshare ziadi roooote omidvaram sayatoooon balaye sare pesaraye khosh ghadametooon basheeeeeeeeeeeee
مامان امیرصدرا
7 اردیبهشت 93 15:52
سلام خیلی خوشحال شدم واقعا مبارک باشه الهی به سلامتی بزرگ بشن و خدا پشت و پناهشون باشه
مامان فرنوش
7 اردیبهشت 93 17:12
عزیز دلم الهی زیر سایه مامان و بابا 120 ساله بشن خداجونم شکرت خیلییییییییییییییییییییییی خوشحالم مهربونم مبارک باشه
بانو
7 اردیبهشت 93 17:30
سلام آجییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی آخی فداشون بشم من چقدر جیگیلین اینا آجیییییییییییییییییییییییی آجی جونی من ی عالمه براتون تو مکه و مدینه دعا کردما آخی بخدا وقتی داشتم میخوندم اشکم در اومده بود الهی حتما خیلی خسته میشی آجیم نی نی ها خیلی ناز و جیگیلین آجی حالا چجوری شد اینا 3تا شدن هاااااااااااااااااااا خیلی باحاله مبارکت باشه عزیز دلم ایشالله زودی سالم و سرحال میان خونه و رو تختشون لالا میکنن
گل ابدی
7 اردیبهشت 93 23:24
قدم نورسیده ها مبارک انشاالله هر سه تاشون سالم و سلامت بزرگ بشن و 120 سال زندگی کنن کنارتون
نازنین مامان امیرعلی
7 اردیبهشت 93 23:41
سلام مبارک باشه خانممم چی قشنگ تر از این .. ایشاالله زودی با قدمای کوچولوشون بیان و خونتون و پر از شادی کنن ... برام دعا کنین منم افتادم روی شمارش معکوس ...
ریحانه 6154
8 اردیبهشت 93 0:11
باز کن پنجره ها را که نسیم، روز میلاد اقاقی ها را جشن میگیرند و بهار، روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است . قدم نو رسیده ها مبارک ای جوووووونم فدایی دارنا نازی
یسی
8 اردیبهشت 93 0:37
mobarakkkkkkkkkkkk che naze ninit
یسی
8 اردیبهشت 93 0:40
راستی اگر اینجا بودی برات پرستار رایگان می دادن و هر 15 روز می آمد ماما و روانشناس خونه برای چک کردن خودت و بچه ها اما خوب آنجا خانوادت رو داری که حمایتت می کنن مراقب خودتون باشید در پناه خدا همگی
مامان
8 اردیبهشت 93 1:49
سلام دوست عزیز هزار ماشااللله به نی نی های نازت ما رو از حالو روزتون بی خبر نذار شب و روز برات دعا میکنم که نی نی های نازت زودتر بیان پیشت خیلیی خوشحالم که با شیر خودت تغذیه میشن و دیگه سرم نزدین تبریک میگم مامان جون تو روخدا تو هم وقتی به نی نی هات شیر میدی یه بار مخصوص منو دعا کن خدا یه نی نی سالم هم اگه صلاح میدونه به منم بده فکر نکنم من لیاقت سه قلو داشته باشم ببین چقدر پیش خدا عزیزی که این لطفش شامل حالته
مامان امیرصدرا
8 اردیبهشت 93 11:57
سلام حال کوچولو ها چه طور است؟ خودت خوبی
راضیه
8 اردیبهشت 93 12:15
سلام تبریک میگم برا سه قلوها خیلی با مزند ایشالله به سلامتی بیاریدشون خونه
میترا
8 اردیبهشت 93 12:33
مبارک گلم انشاالله به سلامتی و تندرستی بزرگشان کنی
ایـلـیـا جـون
9 اردیبهشت 93 2:54
ای جانم ، عزیزای خاله ( هیوا جون ، هیراد جون و هامون جون ) به سرزمین ما خوش اومدین مامان خانم به شما هم تبریک میگم قدم نو رسیده ها مبارک ، ایشالله هر 3 تاشون رو داماد کنین امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشین بوس برای 3 قلوهای ناز نازی
مریم(مامان کیان)
9 اردیبهشت 93 9:27
وای وقتی اینا رو خوندم گریه ام گرفت خدا حفظ شون کنه الهی قدم شون خیر باشه برای سه قلوهای عزیز
زهرا
9 اردیبهشت 93 11:40
سلام عزييييييييييييييييييييزم. مباركه مباركه مباركهي سر ميزدم ببينم چه خبره اين چند روز سرم شلوغ بود نيومدم حالا اومدم ديدم به به چه خبراي خوبي هس. ايشالا زير سايه تون صحيح و سالم بشن سه تا آاااااااقااز طرف من هر سه تاشونو ببوس منم روي گل خودتو ميبوسم ماماني. چشمو دلت روشن عزيزم. فقط برام حتما دعا كن چون الان مثل فندقات پاكو معصومي
مامان پرنيان
10 اردیبهشت 93 14:38
عزيزم بسلامتي مبارك باشه خوشحال شدم عزيزكم
مهسا
10 اردیبهشت 93 17:13
سلام.وااااااااااااای چه قده نازن.اگه امکانش هس بلینک
ترنم
11 اردیبهشت 93 14:43
عزیزم چطوری ؟کوچولوهایه خوشکلتون چطورند؟بیا و از احوالتون برامون بنویس که کلی دلتنگتونیم
مهسا
11 اردیبهشت 93 15:16
سلام من لینکت کردم با اجازه .لینک کن منو خانومی
مامان علي كيا
11 اردیبهشت 93 15:53
خدارو شكر كه همه چي خوب پيش رفت مبارك انشاا...زودي ميان پيشتون
مامان
12 اردیبهشت 93 0:19
مامان جون چه خبر نیستی از پسر بلا ها چه خبر؟؟؟
سوگند
12 اردیبهشت 93 1:38
وای چه خووووب خدا قوت واسه هر سه تا پرنس
نیلوفر
12 اردیبهشت 93 6:58
مبارکه
مامان بهار
12 اردیبهشت 93 7:05
وااااااااااای چه نازن ...اینا که مثل همه تشخیصشون چه سخته ....خیلی مبارک باشه .....خدا یار و یاورشون
ندا
12 اردیبهشت 93 16:17
هورررررررررررررررررررررررررررررا مبارکه وای خدای من چقدر ناز و مامانی هستن این سه تا فسقلی... ایشالا بسلامتی بیان خونه...ماشالا قد و وزنشونم عالیه قدمشون پر از خیر و برکت باشه
مامان ابولفضل
13 اردیبهشت 93 12:06
سلام نيستي ... از سه قلوهاي خوشگلمون چه خبر... خودت چطوري ..حالت بهتر شده...
نازنین
13 اردیبهشت 93 15:54
مامانی نمیای بنویسی از 3 تا نی نی خوشگل ما؟
مامان سجاد
14 اردیبهشت 93 17:43
سلام سلام مبارکه مبارکه وای چقدر شیرینن خدا رو هزار مرتبه شکر که نی نی ها سالمن مامانی خسته نباشی معلومه حسابی سرت شلوغه اگه وقت کردی به وبم سر بزن خوشحال میشم بازم تبریک
کیمیا
14 اردیبهشت 93 22:00
چرا نمیای خبر بدی ان شا الله که نی نی ها اومده باشن خونه و سرگزم اونا باشی
یه رهگذر = مژگان
15 اردیبهشت 93 14:01
سلام عزیزم. حالت خوبه؟ گل پسرات خوبن؟ همسر فداکارت چطور؟ امیدوارم همه تون خوب و خوش و سلامت باشین. من هر روز اونم روزی چند بار میام اینجا سر میزنم. گمونم سرت حسابی شلوغ شده باشه که وقت نمیکنی بیای با قلم زیبات خاطرات این روزهای شیرینت رو به نمایش بذاری. ولی ما مشتاقانه میاییم که روز به روز بالندگی گلهای زیبای زندگیتون رو از دریچه دنیای مجازی ببینیم. شاد و سربلند باشید در پناه خدا
مامان شهناز
15 اردیبهشت 93 15:08
خیلی خیلی مبارکه. خوشبحالتون که این لحظه قشنگ و ناب و تجربه کردین. ایشالا خدا حفظشون کنه و سالم زود بیان خونه.
مامان معید
15 اردیبهشت 93 20:32
سه قلوووو....خدایا شکرت ممن الان چرا انقد ذوق کردم نمی دونم خیلی خوشحالم
نونو
15 اردیبهشت 93 23:28
وای چ اتفاق شیرینی خدا حفظتون کنه خانواده 5 نفره عاشق
♥پرنیان♥مامان متین
16 اردیبهشت 93 15:54
سلام خانومی خیلی مبارک باشه خانومیقدمشون ایشالا پرازخیرو برکت باشه وای چقدخوب 3تا پسر یههویی..ایشالا ک خدا ی انرژی فوق العاده بهتون بده از پس سه تا وروجک بربیاین وای فک کن متین 3 تا بود ولی خب خیلی شیرینه..خوش بحالتون.. ی سر تا خصوصی هم برین بیزحمت
اکرم
16 اردیبهشت 93 23:00
سلام عزیز دلم مبارک باشه خیلی خوشحال شدم خدا حفظشون کن واست انشاا.. دامادی گل پسر ات و جشن بگیری
بانو
17 اردیبهشت 93 9:49
آجی کجایی بیا ببینم چیکارا میکنی این فسقلی های مت چطوره خودت چطوری؟ چیکارا میکنی؟ با 3قلو داری
مامان
18 اردیبهشت 93 1:40
مباااااااارک باشه.... قدم نو رسیده ها مبااااارک.... اشک تو چشام جمع شد و کلی ذوق کردم از دیدن فرشته هات و خوندن مطالب زیبات.... انشاالله عاقبت بخیر بشن..... همیشه شاد و خوشبخت باشید.... اسپند یادتون نره مامانی ون یکاد حتما بزار بالا سر بچه هاااااا خدا حافظشون باشه،زیر سایه شما مامانو بابای خوب... بووووووووس برای مامانو سه قلوهاااااا خدایا شکرت که صحیح و سالم دنیا اومدن....
ریحانه
18 اردیبهشت 93 14:28
سلام به همه من دوست مامان این سه تا پسرا هستم . 3 تا فنچولیا اومدن خونه و مامانشونم سرگرم اوناست ای جوووونم حالشونم خوبه
مامان سارا
18 اردیبهشت 93 20:58
سلام عزیزم قربونت برم مبارکه انشاله خیلی خیلی خوشحال شدم ستتو خوندم و عکسای فرشته های نازتو دیدم انشاله همیشه شاد باشین و خدا کوچولوهای نازتو واستون حفظ کنه بازم مبارکه مبارکه مبارک
مهساخانوم
19 اردیبهشت 93 12:59
سلام. خدانگه دارشون باشه. نظر قبلی من به دستتون نرسید؟؟؟ لینکی بلینک منو خانومی
ابجی سجا
19 اردیبهشت 93 19:51
ای دوست، ما همانیم که بایاد تو مستیم هنوز... از دوری تو جام بدستیم هنوز... درخلوت خود،یاد ما باش که ما، درخلوت خود،یاد تو هستیم هنوز..
ابجی سجا
19 اردیبهشت 93 19:52
مبـــــــــــــــــــاركه جشتون روشن خداحفظشون كنه
ایلیا جون
19 اردیبهشت 93 20:24
سلام عزیزم چرا عکسای جدید گل پسرا رو نمیذاری ببینیم 18 روز شدا چرا بهمون سر نمیزنی بی معرفت ؟
پریسا
19 اردیبهشت 93 22:03
سلامم دوست عزیز پس کی میخوای از عسل پسرا عکس بذاری برامون و اون خبر خوبو بدی بهمون که پسرا اومدت خونه
fafa
21 اردیبهشت 93 22:00
واااااااااااااااااااااااای خدا اینا رو نیگا کن مبارک باشه قدمشون پوریا هم 2 اردیبهشت دنیا اومد خدایا من میگفتم پوریا کوچولویه در برابر این سه تا جوجه حرفی برا گفتن ندارم چه خوب که پرستار گرفتی خیلی استراحت کن من سرتق بازی درمیاوردم و همش سردرد میشدم و نفس تنگی میگرفتم وضعیت شیرت در چه حاله شیر داری؟ خودت رو حسابی تقویت کن همونجوری که اداره داشتنی وزنشونو تو شیکمت بالا بردی حتما الان هم میتونی بچه هایی که با وزن کم متولد میشن سریع وزن گیری و رشد میکنن اصلا نگران نباشی دوست دارم خیلی مواظب خودت باش هر سه تاشونو از اون ماچ های محکم صدادار از طرف من بکن نه گناه دارن یواش بوسشون کن میترسم جو گیر شی قورتشون بدی
دورهم باشیم
24 اردیبهشت 93 23:01
اینجا انقد فعال بوده اون وقت من انقدر بی خبر بودم .... (((( چه وضیه آخههههههه ))) خاله نی نی ها انقد بی خبر مگه شدنیه
مامانی
27 اردیبهشت 93 16:47
مبارکه عزیزم مبارکه
نازی ماملن پورياپارسا
9 خرداد 93 0:45
خوش آمدويژه به گل پسرها.مبارکه هزارماشالله ماماني تبريک تبريک ....
شادان
3 تیر 93 19:48
سلام عزیزم.تولد سه تا فرشته هات و تبریک میگم.خیلی با خوندم مطالبت حالم بهتر شد.اولین باره از وبلاگتون بازدید میکنم.منم باردارم.سه قلو دارم و هر سه پسرن.تو هفته ی هفدهمم.خیلی نگران رشدشونو تاریخ زایمانم هستم.خیلی خوشحالم به سلامتی زایمان کردی و هر چهارتاتون حالتون خوبه.واسه منم دعا کنید