::: سه قلوها :::

2 ماهگی گل پسرا

1393/4/1 6:15
نویسنده : مامان و بابا
6,129 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــلام دوستای گل و مهربـــــــــــــــونم ...

قبل از هر چیز یه عـــــــــــــــــــــالمه تشکر کنم ، خیلی خیلی خیلی خیلی خیــــــــلی ممنونم بابت همه محبت هاتون ، خیلی ممنون از اینکه همیشه میاید اینجا و به ما سر میزنید و من هم همیشه شرمنده ی لطف شما میشم ...

و ممنون از اینکه منو درک می کنید و دلخور نمیشید...

واقعا خیلی سخته بچه داری! به قولا یکیش سخته، چه برسه به سه تا! با اینکه پرستار دارن، صبح ها پرستار میاد و هفته ای یکی دو روز بعد از ظهرها هم پرستار میاد، باز هم با این حال وقت گیره حسابی!

خدا رو شکر بچه های آرومی هستن ، یعنی اینکه تا درد نداشته باشن و گرسنه نباشن گریه نمی کنن، ایــــــــــنقده مـــــــــــاهَن ...

با همه سختی هایی که داره ، همـــــــــــش اوووووووجِ لذتِ ...

سه هفته قراره برم پیش دکترم (دکتر حضرتی که خیـــــــلی ماهه، دکتر زنان) ولی وقت نمی کنم ، صبح ها پرستار میاد و من می خوابم که خستگی شب بیدار موندن جبران بشه و بعد از ظهرها تا صبح فردا هم که بالا سر بچه ها بیداریم!

نمیدونم چی بگم الان، تمام دیشب، و البته هر شب (!!!) من و آقای همسری مهربون بیدار بودیم و الان هم منتظرم پرستار بیاد و برم یه کمی استراحت کنم ...

همه چی عـــــــــــــــــــــالی و بی نظیـــــــــــــــــــره ...

این هم از عکسِ گل پسرای نازمون ...

آقا هیوا

 

آقا هیراد

 

آقا هامون

 

اینم یه عکس سه نفری

ای جـــــــــــــــونم ، چقده بزرگ شدن ...

دیروز که 31 بود و 2 ماهشون تمام شد با بچه ها و آقای همسری و مامان مریمم رفتیم دکتر ، همون دکتر غفاری که گفته بودم (انصــــــــــافا کارشون عـــــــــــــالیه) قد و وزنشون رو گرفت که خدا رو شکر خیلی عالی بود و دکتر هم از روند رشدشون خیلی راضی بود ، کلی ذوق کردیم من و آقای همسری گلم...

هر روز صد هزاااااار بار خدا رو شاکرم بابت این همه لطفی که بهمون داره ...

فداااااااااااااا ...

 

+ ماشالا یادتون نره ! دی:

+ خدا رو صد هزار مرتبه شکر ...

+ شرمنده خیلی دیر اومدم ...

+ تمام دوستای گلم که اومده بودن اینجا رو لینک می کنم ، نظرا رو هم همزمان با لینک کردم تایید می کنم ، از نظرای خوب و محبت آمیزتون یه دنیا ممنونم دوستای گلم ...

+ رایونا گلی، ممنونم، یه دنیــــــــــا ...

+ مامان آینده ، عزیزم ، من 26 سالمه فدات شم ...

+ صبا جون ، عزیز دلم ، هیچ وقت تو رو یادم نمیره ، اون اولین کامنتی که گذاشتی رو یادمه هنوز ، یه عالمه هم دعا کردم و می کنم ...

 

نظرات (67)

مامان طاها و رها
1 تیر 93 7:37
سلام خدا حفظشون كنه خيليييييييييي بامزه‌ان
فریده مامان آیهان
1 تیر 93 8:20
خدارو هزار بار شکر که رشد گل پسرا خوب بوده. میدونم خستگی داره ولی لذتم داره.ایشالله همیشه صحیحو سالم باشن.
مامان خانمی
1 تیر 93 11:03
واااااای این کوچولوهای ناز چه بزرگ شدن ماشالله خدا براتون حفظ کنه من از پس یکیش برنمیام مرحبا به شما که واسه سه تاشون مادری میکنی جات وسط وسط بهشته گلم
مامان علي كيا
1 تیر 93 11:36
سلام خدارو شكر خيلي نگران حال بچه ها بودم همش ميومدم بازديد وبلاگ و ميديدم خبري نيست غصه ميخوردم ماشاا... هزار الله اكبر بزرگ شدن روي ماهه هر سه شون ببوسين
فاطمه
1 تیر 93 12:01
سلام عزیزم چه عجب اومدی..با نا امیدی اومدم سر زدم که دیدم نوشتی وکلی خوشحال شدم گل پسرای نازتو دیدم.هزار ماااااااششششاااالا خدا حفظشون کنه
یه رهگذر = مژگان
1 تیر 93 13:10
هزار هزار ماشالله
صبا
1 تیر 93 13:27
وای خوب شد که نوشتی. من دیگه داشت دلم شور می زد البته همش به خودم می گفتم بی خبری خوش خبریه. ماشالله چه بزرگ شدن این گل پسرا. خدا حفظشون کنه. خدا بهت اینقدر انرژی و توان بده که هیچ وقت خسته نشی.
زهرا
1 تیر 93 14:52
سلام ماشالا چقدر بزرگ شدن آقا شدن. خدا از چشم بد حفظشون كنه ايشالا. از طرف من ببوسشون عزيزم. روي گلتو ميبوسم
mahsa
1 تیر 93 15:33
خداروشکر که سالمن و چقد ماه شدن... خدا جون خودش حافظشون باشه و سایه مامان و باباییشونو همیشه رو سرشون نگه داره
دخترکــ شهـریـوری...
1 تیر 93 15:56
وای عزیزم... ماشالا هزار ماشاالله چقدر نازن... خدا براتون نگهشون داره ! واقعا نگهداری سه تا بچه سخته ! موفق باشی خانومی عزیز
پريا
1 تیر 93 16:21
سلام مامان سخت كوش عزيزم خدا رو شكر كه خودت و سه تا نيني هاي نازت سالم و سلامت هستيد خيلي نگرانت بودم خدا رو شكر با ديدن شما كلي به اينده اميدوار ميشم منم خيلي استرس دارم ولي وقتي ميبينم كوچولو هاي شما خدا رو شكر سلامتن منم اميدوار ميشم سه قلو هاي من الان ٢٦ هفتشونه خدا كمكم كنه تا سالم و سلامت به دنيا بيان
پريا
1 تیر 93 16:23
دوست عزيز ميتوني از تجربياتت و نگهداري از سه قلو هاي نازت برامون بنويسي ممنون ميشم از شما
مامان علی
1 تیر 93 17:29
خدا حفظشون کنه...منو لینک هم نکردی...
مامان آینده
1 تیر 93 18:25
مـــــــــــــاشاالله به سه گل زیبات عزیزم نگرانت شده بودم و خدا را شکر که همتون سلامت هستید پسرهات ماشاالله چه بزرگ شدن حسابی مامان جونشونو مشغول کردن ... از خداوند خوشبختی بسیار براتون خواستارم همیشه
فاطمه ع
1 تیر 93 19:31
سلــــــــــــــــــــام خداروشکر که آقا پسرا خوبن خدا حفظشون کنه
راضیه
1 تیر 93 20:08
سلام ماشالله به این سه قلوها خیلی خدا روشکر بزرگتر شدند ایشالله که همیشه سالم و سرحال وشاد در کنار هم باشید وزندگی خوبی داشته باشید
سولماز
1 تیر 93 23:32
سلا هزار ماشاالله دارند بزرگ می شوند دلم خیلی پر می زنه براشون مواظب خودتون باشید راستی مثل سه قل من از جلو داره موهاشون می ریزه خیلی با مزه می شوند خدا حافظشون وخسته نباشی
fafa
1 تیر 93 23:46
وای نمی دونی چقدر خوشحال شدم دیدم به روز شدی خدارو شکر که مشکلشون رفع شده ماشالهههههههههههههههههههه بزرگ شدن زدم به تخته چشم نخورن واییییییییییی خدا سه تا گوگولی مگولی الهی همیشه خوب وخوش باشن واکسن دو ماهگیشونو زدی؟ من امروز پوریا 2 ماهه شد و زدم
نونو
2 تیر 93 7:37
عزیزای دلم ماشاااااااااااااالله..چقدز خوشحالم خوبین
صبا
2 تیر 93 13:01
این توشته از تهمینه میلانی تقدیم به مامان مهربون گل پسرا مامان که شدم : به پسرم خیلی محبت میکنم اونقدری که بزرگ شد باعشقش مث یه پرنسس رفتار کنه تاجفتش بفهمه که پسرم تودستای یه ملکه بزرگ شده!! روزا دستاشو میگیرم و چنون با محبت بغلش میکنم که بغل کردن عاشقونه رو با تموم وجودش یاد بگیره !!... بهش یادمیدم که همه ی آدمها خصوصا همسرشون تشنه محبتند و پنهون کردن عشق و علاقه زندگیشو سرد می کنه! بهش یاد میدم که خانما اقابالا سر و سایه ی سر نمیخوان ، عشق ، دوست و همراه صمیمی می خوان! بهش یاد می دم که هیچوقت دل عشقش رو نشکونه ، چون دیگه نمی تونه ترمیمش کنه !! بهش یاد میدم اونقدعاشقونه به عشقش نگا کنه انگار قحطی آدمه !! به پسرم یاد می دم که عشقشو عاشقونه بغل کنه نه ازروی عادت و هوس !! براش کادو های کوچک با معنی می خرم تا کادو دادن به آدم هایی که دوستشون داره بشه فرهنگش !! بهش اونقدر حرفهای محبت آمیز می زنم که کلام پر مهر بشه ورد کلومش !! همه اینکارا رو می کنم تا پسرم همونی بشه که همیشه از جفت ایده آل تو ذهنم بوده و هست . ابنطوری هم خودش از زندگی لذت ببره و هم جفتش !! من بخاطر اینکه یه مرد بامحبت دیگه به این دنیا اضافه بشه ، حتما یه روزی مادرمی شم!
نازنین
2 تیر 93 13:43
ای جوووووووووونم... ماشالا چ بزرگ شدن...
مامان امیرعباس و ارغوان (دوقلوها)
2 تیر 93 14:02
خداروشکر خیلی درکت میکنم عزیزم من با دوقلو خیلی سختم بود تو که دیگه نگو ولی خدا انرژی و صبرش میده روزای زیبایی در پیش رو داری گلم .زندگیت همیشه بهاری باد
ریحانه
2 تیر 93 15:02
لایک دارن اساسی ای جوووووووووووووووووونم
مامان زهرا وسارا
2 تیر 93 15:03
ماشا الله ماشالله ما شالله خدا برا نگهشون داره
مامان امیرصدرا
2 تیر 93 15:30
سلام واقعا خوشحالم که حال همگی خوبه ماشاالله خدا حفظشون کنه
ابجی سجا
2 تیر 93 15:37
اااااخ جون فداتون بشم من ماشاءالله برزك شدين
مامان اعظم
2 تیر 93 16:21
سلام عزیزم ماشالله چقد گل پسرا بزرگ شدن انشالله همیشه سلامت باشن .
مامان هاجر (یوسف و یگانه )
2 تیر 93 21:03
سلام ماشا الله چقدر بزرگ شدن،خدا پشت و پناهتون
مامان مهرناز
3 تیر 93 0:43
تیریک میگم عزیزم ماشالله چقدر بزرگ شدن عکس سه نفره شون خیلی بانمکه
fafa
3 تیر 93 2:09
قربونت بشم من عزیزم خدارو شکر پوریا تب نکرد و امروز خیلی بهتر بود جای واکسن هم یه کم سفت شده بچه ها اذیت نشدن؟ تب نکردن؟ من هم قنداق نکردم پوریا رو اصلا تو بیمارستان گفتن کار استانداردی نیست بعدشم این اینقدر گرماییه که ملافه نازکم جرات نمیکنم بکشم روش پس میزنه هر چی روش باشه دیروز میخوابید تو خواب پاشو که تکون میداد جیغ میزد و دیگه نمیخوابید چون استامیوفن هم میدادم گیج بود اومددم دورپیچشو پیچیدم بهش که لااقل یه خواب راحت داشته باشه این سونویی هم که میگی نبردمش برای چی انجامش میدن؟
سارا مامان اهورا
3 تیر 93 11:28
آخی عزیزم ماشالا دارن بزرگ میشن.چشم بد ازشون دور باشه
^-^ مامان مــطــــهـــره ^-^
3 تیر 93 13:46
ماااااااااااااااااشالا عاشقشونم
^-^ مامان مــطــــهـــره ^-^
3 تیر 93 13:47
2ماهگی مبارک
nafas
3 تیر 93 15:01
ماشاءالله ! چ ذوقی کردم دیدمشون...
nafas
3 تیر 93 15:02
ی سووووووواااااااااااااااااااااال : چجوری از هم تشخیص میدیشون؟؟؟؟
مامان بهراد
3 تیر 93 18:13
وای ماشالا به این گل پسرها مامانی با ناامیدی وبلاگتو باز کردم چون هر بار که باز کردم نبودی و من کلی نگران که دور از جون اتفاق بدی نیفتاده باشه خسته نباشی عزیزم خدا ایشالا کمکتون بکنه پسرهای گلتون رو بزرگ بکنید
بانو
4 تیر 93 12:21
سلام عزیز دلم خوبی آجی آخی نازی خدا نگهشون داره آجی چقدر بزگ شدن{ماشالله} خو آجی خدا وقتی 3تا نی نی ناز میده بچه ها رو خیلی آروم میکنه که مامان و بابا بتونن نگهشون دارن دیگه من که هوز نی نی ندارم آجی ولی میخوام 1دونه بیارم آجی خیلی مراقب خودت باش خیلی
زهره
4 تیر 93 19:07
هزار ماشالا به پسرهای گلتون خیلی خوشحال شدم اومدین و خبر دادین ایشالا خدا کمکتون کنه و بهتون توان بده میدونم خیلی سخته اما سعی کنید از شیرینی این روزها حسابی لذت ببرین. یکم که بزرگتر بشن باورتون نمیشه که شما از پس بزرگ کردنشون بر اومدین خیلی ماه شدن عکس سه تایی شون خیلیییی با مزه هست
مهسا خانوم
4 تیر 93 21:58
ماشالله ماشالله.نازی هااااااااااااااااااااا
مامان دوستاره
7 تیر 93 0:27
خدا حفظشون کنه. چه نی نی های نازی... خدا به شمام توان مضاعف بده برای نگهداریشون... زود بزرگ میشن نگران نباش ... تا چشم باز کنی تولد دو سالگیشونو گرفتی و از سختی ها هیچ چی یادت نمونده
نازنين مامان اميرعلي و رادين
7 تیر 93 9:38
سلام عزيزم منم 26 سالمه الان كه آدرين تازه يكماهه شده ميفهمم داشتن بچه چقدر سخته اونم سه تا .... خدا به دادت برسه بايد برم پست غرغر كردنامو پاك كنم ... اميدوارم هميشه شاد و خوشبخت باشين شما هم مثل من كم كم كرد ميشويد بودن بين 4 مرد قطعا رو جنسيتتون اثر ميذاره من كه از بعد از اومدن آدرين بشدت عاشق فوتبال شدم
مهسا خانوم
7 تیر 93 15:24
سلام.وبلگ حجابم اپه! خوشحال میشم بیای!
ابجی سجا
7 تیر 93 20:14
مامانی
8 تیر 93 1:37
سلام خدا حفظشون کنه چه بامزن با اجازت لینکت کردم ،دوست داشتی لینکم کن
fati_k21
8 تیر 93 17:11
ماشالا چقد بزرگ شدن فنچولکای من خیلیم ناز شدن. خیلی مواظبشون باش چشم نخورن ایشالا...عزیزمممممممممممم
مامان ثمره
8 تیر 93 22:26
ماشاالله به گل پسرات ... اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن عزیزم
مامان راضی
9 تیر 93 10:09
وای عزیزم گریم گرفت . دلم واسشون ضعف رفت . چه ناز خوابیدند . یکیشونم که بیداره . ماشالاااااااهزار ماشالااااااااااااااا از صمیم قلبم تبریک میگم و یه خسته نباشید حسابی اگه من بودم تا الان خورده بودمشون. بوس واسه سه تاییشون اسپند یادت نره
**مامان هانیه**
9 تیر 93 13:20
ای جانم خدابراتون نگه داره نازوبامزه
زهرا
9 تیر 93 14:40
سلام .: اسمم : رمضان. عمرم : چهارهفته. قلبم: يكي ازبناهاي بهترين دين روي زمين. موجودم : ثواب. وجودم: بركت. ميخوام بگم مرابه دوستيت قبول داري؟ اگرداري پس مرابه بهترين دوستهايت به عنوان هديه ارسال كن .. آمدن ماه مغفرت برشمااااااا پيشاپیش مبارک باد  。*☆∴。 。∴☆*。 。★*゚゚*★∵★*゚゚*★。 ☆゚   ゚☆゚   ゚☆ ゚☆。      。☆゚  *★。     。★*   ∵☆。  。☆∵     ゚*★。。★*゚ *☆ .-..-. `·.·´ ●/ /▌ / \التماس دعا
مامان ابولفضل
10 تیر 93 14:36
ماشالله به اين دسته گلاي ناز...خدا حفظشون كنه... روزاي سختي رو ميگذروني من با اين كه يكي بود چند ماه اول از پا افتاده بودم...
مریم(مامان کیان)
10 تیر 93 23:45
عزیزم الهی شکر که پسرای نازم حالشون خوبه چندین بار به وبتون س زده بودم .......... هزار هزار ماشااله مامانشون براشون هر روز صدقه بزار
مامان بهار
11 تیر 93 14:57
ماشاالله به هر سه شون.نامدار باشن.بااجازتون لینک کردم
ابجی سجا
13 تیر 93 21:49
ﻣــﯽ ﺩﺍﻧـــﯽ… ﺍﮔـــﺮ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮﺭﺍ ﺁﺭﺯﻭ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﺑﺮﺍﯼ ِ ﺑـﯽ ﺁﺭﺯﻭ ﺑﻮﺩﻥ ِ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺘـــ ! ﺷــﺎﯾـــــﺪ ﺁﺭﺯﻭﯾــﯽ ﺯﯾﺒـــﺎﺗــﺮ ﺍﺯ ﺗـــــــﻮ ﺳــﺮﺍﻍ ﻧﺪﺍﺭﻡ …
مامانی
16 تیر 93 12:56
سلام عزیزم. خدا حفظشون کنه. خیلی نازن ماشالله
رز مامان مهرسا
16 تیر 93 15:12
ســـــــــــــــــــــلام هزار ماشالله به این گل پسرا خدا حفظشون کنه براتون
مامان امير علي
18 تیر 93 10:56
واااااااااااي سلام ماااااااااااااشااا....... خيلي قشنگن .خدا برات نگهشون داره.خدا خيلي دوست داره كه اين فرشته هاي كوچولو رو بهت داده .را من هميشه 2 قلو ها جزابيت داشته چه برسه به 3قلو حتما بازم عكساي خوشكلشون رو بزار(لا حول و لا قوه الا بلا العلي العظيم) من وب 3قلوها رو تو وب پسرم عد ميكنم با اجازه
مامان
19 تیر 93 11:24
هزار ماشاالله خدا حفظشون کنه.خسته نباشی عزیزم... عکسهاشون عاااااالیه.... بوووووووس
پریسا
19 تیر 93 13:41
دختر تو معلومه کجایی؟ اون وباتو که خیلی وقته آپ نکردی چندین بارم پیام دادم که بت نرسید بعد زنگ زدم دیدم خاموشی:| کجایی تو؟ یهویی یاد اینجا افتادم اومدم دیدم پست گذاشتی کلی خوشحال شدم
آسمان آبي
23 تیر 93 13:37
قدم نو رسيده هاتون مبارك باشه خانومي. ايشالا به سلامتي و تندرستي زير سايه پدر و مادر مهربونشون. براي شما هم صبر و توان آروز دارم. داشتن چند قلو خيلي سخته. خواهر شوهر من دو قلو داره و الان بچه ها تقريبا 4 ساله هستند اما هنوز خيلي زحمت زيادي بايد متحمل بشه.
مامان آینده
23 تیر 93 16:32
سلاااااااااام مامانی. ماشاالله به فرشته های نازت. چقدر بزرگ و ناز شدن. چشم بد ازشون دور و تنت سلامت. مامان آینده
هدی مامان مبین
30 تیر 93 13:11
هزار ماشالا هزارماشالا هزارماشالا برای سه تاییشون...و یه خسته نباشید و نوش جون برای مامانشون..و بابای محترمشون... ایشالا دامادی و دانشگاه رفتن و موفقیت و بالندگیشون.... دخترعمه ی من هم ده روز پیش 3 قلو اورد....2تا دختر و 1 پسر...هنوز تو دستگاهن..ایشالا که اونام بسلامتی بزرگ بشن...دعا کنید برای همه ی اونایی که ارزو دارن....
مامان مینای آرتین
31 تیر 93 13:54
هزار ماشالله هر سه تاشون خیلی خوشگلن... با همه وجودم آرزو میکنم همیشه شاد و خوشحال و سلامت باشید... و یک خانواده پنچ نفره خوشبخت... خدا بهت نیرو و توانایی بیشتر بده عزیزم.موفق باشی
خاله ی رادین
31 تیر 93 23:10
سلام گل پسراتون خیلی ماهن خدا حفظشون کنه. به منو اقا رادین هم سر بزنید خوش حال میشیم ممنون
مامان مهناز
2 مرداد 93 2:12
وای خدای من چقدر نازن این بچه ها من عاشق بچه های 2 قلو و 3 قلوم خدا براتون نگه داره ایشاله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشن ،اسپند یادتون نره برای هر 3 تایی شون حتماً حتماً
بهار
3 مرداد 93 18:57
خدا حفظشون کنه به منم سر بزنید من لینکتون کردم.
مهسا خانوم
4 مرداد 93 13:06
سلام.ماشالله. هزار ماشالله.چه ناززززززززززززززززززززززززن
مامان هادی
8 شهریور 93 7:25
سلام اتفاقی وبتون رو دیدم.هزار ماشالا .چشم بد ازشون دور.خدا زیر سایه پدرو مادر حفظشون کنه.خیلی هیجان انگیزه مامان سه تا نینی شدن نه؟فقط فکرکنم مامان بابا نی نی هارو ازهم تشخیص میدن.خیلی ماهن.خدا براتون نگهشون داره این سه تا بوسه واسه سه تا فرشته ناز