::: سه قلوها :::

4 ماه و 1 هفته

1392/10/20 8:41
نویسنده : مامان و بابا
1,152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مَسَلای مامانی ...

خوبین ؟

هفته ی گذشته نتونستم بیام بنویسم که 4 ماهتون شد ، امروز که دقیقا شد 4 ماه و 1 هفته اومدم بنویسم که همیشه این روز رو یادمون بمونه ...

روز خیلی قشنگیِ ، همه چی خوبه خـــوبه خـــــــــــــــــوبه ...

دیروز بابا ایمان تنهایی تخت خوابمون رو جا به جا کرد و رفتیم تو اون اتاق کوچیکه که اتاق بزرگه واسه شماها باشه . یه عـــــــــــــــــــــــــــــالمه خسته شد بابا ایمان ، تخت شدیـــــــــــــــــــــدا سنگین بود ، ولی تنهای تنها همه کارا رو کرد و اصــــــــــــــلا ابراز خستگی نمی کرد و می گفت این همه کار که می کنم خیلی شیرینه ، چون واسه بچها هاست ...

خلاصه اینکه اون اتاقه رو واستون خالی کردیم و وسایلتون رو گذاشتیم ، سرویس چوب هم که سفارش دادیم یک ماه و نیم دیگه گفتیم بیارن . ایشالا که خوشتون بیاد جیگرای مامان ...

شکمم یه عاقلمه قلنبه شده و چند وقت دیگه میریم آتلیه واسه عکس بارداری ...

بابا ایمان هم هر روز میگه از بغل بایست من شکمتو ببینم ! اینقده بامزست . دیگه جلوی پامو نمی بینم ! کلی با هم می خندیم ...

خدا رو شکر تا الان شکمم ترک ترک نشده ، هر روز بابا ایمان شکممو با روغن زیتون و بادوم چرب می کنه و ماساژ میده و کلی هم با شماها صحبت می کنه . یه عالمه باهاتون حرف میزنه و درد و دل می کنه ...

میدونم که میدونید باباییِ گلتون چقده مهربونه ، تو دنیا از این باباها نیست اصلا ، هواشو داشته باشینا !

5 بهمن هم سونو دارم که دوباره با بابا ایمان میریم و دوباره روی ماهتونو تو سونو می بینیم و تند تند قربون صدقتون میریم . ایشالا که مشکلی نباشه و این هم مثل سونوی قبلی به خیر و خوشی بگذره ...

به مامانی رحم کنید و زیاد فشار نیارید ، اگه 5 بهمن طول سرویکسم کمتر از 3 سانت باشه باید دوباره برم اتاق عمل ...

همیشه یادتون باشه من و بابا ایمان عاشقتونیم ...

بوووووووووووووس ...

+ خدایا صد هزار مرتبه شکر ، به خاطر همسر مهربونم ، خانواده ی گلم ، هدیه های نازی که بهمون دادی و زندگی خوب و قشنگمون ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان دیبا
22 دی 92 13:41
افرین به بابای مهربون دستش درد نکنه.. ایشالا به سلامتی عزیزم عکس های خرید ها رو بزاری خالی از لطف نیست.جالب می شه و خاطره ها ش هم می مونه.. راستی یه کرم هست که خیلی واسه ترک شکم خوبه. زن عموی من متخصص زنان هست و این کرم رو پیشنهاد کرد. من واقعا جواب گرفتم. اصلا ترک نخورد شکمم. کرم : جلوگیری از ترک شکم مارک لیراک.
ندا مامان ویانا
24 دی 92 15:37
عزیز دلم مبارکت باشه این فرشته های تو دلت.. حسابی مواظب خودت باش..استراحت کن..اگه زیاد ورجه وورجه نکنی شکمت ترک نمی خوره
ندا مامان ویانا
24 دی 92 15:42
کل پست هاتو خوندم.ایشالا یه سلامتی این دوران تموم بشه.. ویانای منم 8 روز بستری بود.خدا رو شکر خیلی خوب رسیدگی می کردن. فقط دوری آدم رو اذیت می کنه. توی وسایلت شیر دوش هم بخر .واسه بیمارستان باید شیر ببری.
ستاره
27 دی 92 11:27
سلام م م م . خوبی مامان 3 قلوهای جیگر؟ مرسی از راهنمایی های عالیت. حتما میرم سر می زنم. چون نمی خوام هزینم زیاد بالا بشه. . راستی مامانی توذوخدا همه جاتو چرب کن حتی بازوهاتو. نزار ترک بیوفته . کاشکی می تونستی از خریدات برامون عکس بزاری دلمون غنج بره . منتظرت هستم دوست خوبم
مامان آینده
28 دی 92 10:56
خدا بهت تنی سالم بده مامانی تا سه قلوهاتو به عرصه برسونی. مهمون وبم باش. مامان آینده
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
29 دی 92 16:47
سلام گلم.واای مامان سه تا نی نی گولو انشالله نی نی ها به سلامتی و به موقع تشریف بیارن بیرون. عزیزم.منم روغن زیتون میزدم.شکمم یه ترک هم نخورد ولی سورپرایز شدیم از یه جای دیگه............رونهای پام جای باسنم و پهلوم به سمت کمرم پر شد. خخخخخخخخخخخخخخخ اینو بهت گفتم حواست باشه و کلا خودتو روغن مالی کنی.هههه معلومه شکمت خیلی قلمبه شده،من که زیاد شکمم بزرک نشده بود و برای همین آتلیه رو ماه نه رفتم. انشالله بارداری و زایمان راحتی داشته باشی عزیزم. راستی من بخاطر امتحانام جواب هیچ کدوم از کامنتا رو ندادم و برای همین الان لینکت نمیکنم. خوش باشین بای البته برای شما اون 2 تا نی نیه دیگش پشت نی نی جلویی قایم شدن. راستی جنسیت این فسقلی ها معلوم نشده؟
الهام مامان امیرعلی جون
2 بهمن 92 18:45
عزیزم امیرعلی جون اینجاhttp://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7منتظر رای شماست لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 7 مرسی بابت حمایتتون فقط تا 3 بهمن فرصت باقیست.پیش پیش بابت رای تون ممنون. راستی با تبادل لینک موافقید؟
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم . رای دادم ، ولی هرکاری کردم وبت باز نشد