::: سه قلوها :::

شب یلدای پنج نفری !

1392/9/30 16:15
نویسنده : مامان و بابا
1,049 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــلام خوشگلای مامانی و بابایی ...

میدونم که الان حالتون خوبه و جاتون راحتِ ، من و بابا ایمان هم خوبیم ، خیلی خوبیم ، چون هم خدا رو داریم و هم شماها رو ...

همیشه ی همیشه خدا رو بابت هر سه تاتون شکر می کنیم و همیشه ی همیشه هم خوشحالیم و منتظر که شماها بیاید و روی ماهتونو ببینیم ...

امشب شب یلداست ، بابایی از صبح یه عالمه چیز میز خرید واسه امشب که یه یلدای پنج نفره ی خوشمزه داشته باشیم ، ایشالا یلدای سال دیگه خدا کمک کنه و هر پنج تاییمون یه یلدای خوشمزه داشته باشیم ، تا اون موقع شماها یه عالمه بزرگ شدین دیگه ...

امروز (شنبه) 14 هفته ی شما تمام شد و فردا وارد هفته 15 میشید ...

مامان فداتون شه ، چقده حسِ خوبیِ وقتی به شماها فکر می کنم ، یادتون باشه بابا ایمان و من عـــــــــــــــــــــــاشقتونیم ...

اینم خوردنی های شب یلدامون ...

اینم میز شب یلدا همراهِ بابا ایمانِ مهربـــــــــــون و همیـــــــــشه پر انرژی ...

اینجا داشتم عکس می گرفتم که یهو بابایی اومد تو عکس ...

میدونم همونجوری که من عـــــــــــــــــــــاشق باباتون هستم ، شما هم عاشقشید ، خیلی خیلی خیلی خیلی دوست داشتنی و مهربون ...

امسال هم مثل هر سال که بابا جون (بابای من) شب یلدا فال حافظ می گیره ، تماس گرفتن و تلفنی واسه من و باباییتون هم فال حافظ گرفتن . خـــــــــــــوب بود ...

+ خدایا ، بابا ایمان رو واسه من و بچه ها حفظ کن ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهرناز
4 دی 92 0:30
یلداتون مبارک
مرضیه
7 دی 92 14:32
معلومه بابا ایمان حسابی شیطونه .... فکر کن سه قلوها به باباشو برن .... کارت ساخته است