::: سه قلوها :::

سونوی غربالگری

1392/9/17 15:57
نویسنده : مامان و بابا
1,655 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااام جیگرای مامان ...

خدااااااا رو شکر سالمید ، خدا رو صد هزار مرتبه شکر ، امروز هممون خیـــــــــــلی خوشحالیم ، که شماها همتون سالمید ...

ساعت حدود 12 بود که نوبت غربالگری داشتم ، با مامان جون و بابا ایمان رفتیم ، هنوز بخیه داشتم ، فردا قراره بخیه ها رو بکشم ، خیلی سخت بود ، ولی بازم تحمل کردم ، منتظر بودم نوبت بشه و دکتر شماها رو بهمون نشون بده که من خیالم راحت شه ...

بعد از کلی منتظر موندن رفتیم تو اتاق سونو ، دو تا صندلی هم بود که بابا ایمان و مامان جون نشسته بودن و یه مانیتور بزرگ هم روبروی ما بود که تمام این مدت ما میتونستیم شماها رو ببینیم ...

قـــــــــــربونتون برم الاهی ، ایـــــــنقده نــــــــــــــــــاز تکون تکون می خوردیـــــــــد ...

دکتر همتونو یکی یکی چک کرد و خدااااااااااا رو شکر همتون سالم و سلامت بودید و مشکلی نداشتید ، خیلی خدا رو شکر کردم که این همه واسه عمل سختی کشیدم و اذیت شدم روی شما اثر بدی نذاشته ...

یه آقا دکتر هم آخرِ آخرش اومد گفت که احتمالا سه تا پسرِ ...

ناااااااااااااازی ، فداتون ، همیشه من و بابا ایمان میگیم که جنسیتتون مهم نیست ، مهم اینه که هر سه تاتون سالم باشین و هیــــــــــــچ مشکلی نداشته باشید ، فقطِ فقط همینو از خدا می خوایم ...

 

 

اینم عکسای خوشگلتون ... بوووووووووووووس ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهرناز
4 دی 92 0:29
ای جاااااااااااااااااااانم خدا حفظشون کنه
مونا مامي كيانا
21 خرداد 93 11:42
اولش با وبلاگ آشپزي شما آشنا شدم بعد اومدم اينجاو يه ساعتي تو وبلاگتون گشتم خيلي خوش گذشت با سه قلوهاي نازتون چه اسمهاي زيبايي براشون انتخاب كرديد