::: سه قلوها :::

کوچولای من ...

1392/10/6 1:29
نویسنده : مامان و بابا
1,875 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــلام خوشگلای مامان ...

خوبین فداتون شم ؟ من و بابا ایمان هم خوبیم ، امروز کلی در مورد خرید وسایل شما صحبت کردیم ...

همه چیو تند تند آماده می کنیم تا شما زودی بیاین ...

دیروز با یه خانومی که دوستمونه (که بعدا با خودشون و نی نی کوچولوشون که یه دخترِ و 19 روز دیگه به دنیا میاد آشنا میشید) صحبت کردم و چون پرستار بود کلی خیالمو بابت شماها راحت کرد

چون دکتر گفته سعی می کنیم تا 32 هفته نی نی ها رو تو شیکمت نگه داریم ، ولی باید از هفته 24 آماده باشم که اگه یهویی شماها عجله داشتین من و بابایی آمادگیِ اومدنتون رو داشته باشیم ...

واسه همین نگران بودم که اگه زودتر از موعد به دنیا بیاید و تو دستگاه باشید چه جوری بهتون رسیدگی میشه و چی می خورید و اینا ، سمیه جون هم گفتن که من چند وقت تو قسمت نوزادا بودم و خیـــــــــــــلی رسیدگی میکنن بهشون و اصلا نگران نباش ، کلی هم توضیح داد و من خیالم حسابی راحت شد . در ضمن ، گفت که حداکثر یکی دو هفته تو دستگاه هستن و بعدش میاریشون خونه ...

به بابا ایمان هم گفتم و کلی خوشحال شدیم که لازم نیست برای اومدنتون به خونه زیاد انتظار بکشیم ...

خدا رو شکر رشدتون هم خیلی خوبه ، دیشب بابا ایمان داشت شکممو با روغن بادوم چرب میکرد ، با همدیگه میدیدیم که چقده شکمم از یک هفته پیش بزرگتر شده !

قـــــــــــربونتون برم ، اصلا عیبی نداره که من مثل یه بادکنک خیـــــــــــــــلی گنده باد کنم ولی شماها حسابی رشد کنید و بزرگ بشید ...

خیلی مواظب خودتون باشید ...

من و بابا ایمان عــــــــــاشقتونیم ... بوووووووس ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ستاره
6 دی 92 1:49
وای چقدر قشنگ می نویسی .کلی ذوق کردم. خدا حفظشون کنه برات عزیزم
مرضیه
7 دی 92 14:30
واااای که چقدر باید خرید کنی ... زود باش تا سنگین نشدی خریداتو تموم کن که حسابی کار داری ایشالله خدا به مالتون برکت بده که مجبورید سه برابر دیگران خرید کنید.
fafa
7 دی 92 17:01
کلا هنگم هنوز دیدم سه قلو داری گفتم حتما چند ساله باردار نشدی و با این روشهای جدید بارداری باردار شدی که سه قلو داری ولی وقتی نوشته های اولت رو خوندم فقط به بزرگی و مهربونی خدا رسیدم و اینکه چقدر بی منت و بی انتها دل بنده هاشو شاد میکنه و سورپرایز میکنه در حد خودش ماشالله لا حول و لا قوه الا بلله هر روز اسپند دود کن هر روز وان یکاد بخون هر روز سجده شکر به جا بیاد خدا از چشم شور و بلا دور نگهتون داره خیلی مواظب خودت باش تو مسئولیت خیلی بزرگی داری ---------- لینکت کردم جنسیت نی نی ها مشخص نشده هنوز؟ تاریخ احتمالی زایمان رو کی مشخص کردن؟
ستاره
8 دی 92 12:43
ای جانم . ایشالا که به موقع میان . اصلا نگران نباش
مامان مهرناز
8 دی 92 21:46
مرسی از اینکه به ما سرزدی لینکت کردم
مامان باران طلا
8 دی 92 23:46
واااای خوش به حالتون مامانی من یه نی نی ناز دارم اما حالا که می خوام یه نی نی دیگه داشته باشم نمی دونم چرا نی نی دار نمی شم.واقعا بهتون تبریک می گم
مامان امیر ارسلان
9 دی 92 12:31
عزیززززززم خیلی دوران خوبی روداری می گذرونی منم خیلی دوست دارم زودتر 3قلوهاتو ببینم
مامان دیبا
11 دی 92 14:50
سلام عزیزم ایشالا به سلامتری این دوران رو سپری کنی و 3 تا نی نی نازتو بغل کنی. خیلی زیبا می نویسی . من شیفته ی نوشته هات شدم. به ما هم سر بزنی خوشحال میشیم.اجازه هست لینکت کنم؟
سارا صاحبی
13 بهمن 92 13:12
سلام عزیزم انشاله که خوبی خیلی لذت میده که ثانیه شماری کنی واسه اومدنشون منم این دوران رو گذروندم خیلی شیرینه انشاله صحیح و سالم باشن همیشه از حرفای دلت خیلی خوشم اومد با اجازه میتونم سایتتو تو سایت دخملم لینک کنم ؟
اكرم مامان رها
23 بهمن 92 10:54
هر پستت رو كه ميخونم دلم ميخواد براش يه نظر بذارم ولي فكر كنم از دست خسته بشي ببخشيد