::: سه قلوها :::

تکونای نازتون ...

1392/11/11 14:06
نویسنده : مامان و بابا
1,762 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلای مامانی ...

 فـــــــــــــداتون شم جیگرای مامان ...

همین الان که پای لپ تاپ نشستم حسابی دارین ورجه وورجه می کنید ! همــــــــــــه جای شکمم دارم تکونای نازتونو حس می کنم ...

حس خیلی خوبیه ، وقتی تکون می خورید و خیالم راحت میشه که شماها سالم و سرحالید . خدا رو صد هزار مرتبه شکر ...

بابا ایمان هم داره کتاب جدیدشو می نویسه ، ایشالا تا چند وقت دیگه چاپ می کنه و وقتی که به دنیا اومدید و خود بابایی مهربونتون واستون میخونه ...

مواظب خودتون باشین عشقای مامان و بابا ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

پریسا نجفی
11 بهمن 92 14:48
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان دیبا
11 بهمن 92 18:08
آفرین به این پدر و مادر هنرمند. خدا رو شکر از خوبی خانواده 5 نفری
مینا مامان آرمانی
12 بهمن 92 0:49
خداروشکر که حال فسقلی های آینده این وبلاگا که جاشون خالیه خوبه خوبه... باریک الله مامان این هه اکتیو بابا هم که .. میشه بپرسم کتابشون در چه رابطه ایه؟
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیز دلم . کلا پرشین بلاگ با من مشکل داره انگار ! دی: هر کاری کردم نتونستم کامنت بذارم ، اون عکسای آتلیه بود ، عاااااااشق عکس دومیش شدم ، خدا حفظش کنه کتابی که در حال حاضر آقای همسری دارن می نویسن در مورد سه قلوهاست !
مامان مهرناز
12 بهمن 92 1:08
fafa
12 بهمن 92 19:50
واییییییی من که یه دونه دارم وقتی تکون میخوره انگار زلزله 10 ریشتری اومده تو شیکمم خدا از تورو بخیر کنه میگن پسرا بیشتر از دخترا تکون میخورن تو شیکم فک کن 3 تا پسر فضضضضضول تو فسقل جا حسابی پدرتو در میارن راستی من تو 2 تا پست قبلیت کامنت گزاشته بودم تاید نکردی هنوز یا کلا ثبت نشدن؟ چون اون روز کلا نتم سرعتش پایین بود
fafa
12 بهمن 92 19:51
راستی وروجکات تو یه کیسه ای هستن تا هر کدوم تو 1 کیسه جدا
مینا مامان آرمانی
12 بهمن 92 23:58
تبریک میگم که اون سه قل سولماز جون رو پیدا کردین...فک میکنم خودش یه عالمه دلگرمیه ...موفق و سلامت باشین جمعا خانواده رو میگم.مامانی چه حسیه یهویی میخای با سه تا فسقلی مواجهه بشی... میشه بگین چه شهری هستین؟؟
مامان و بابا
پاسخ
خدا کنه اینجا رو بخونی و ببینی که تلاش کردم که بیام بنویسم واست اما نشد ! سلامت باشی گلمـــــــــــــ ما تهران هستیم عزیزم
مامان آینده
13 بهمن 92 12:29
سلام گلم وااااااااااااای خدا هر وقت نی نی جاری عزیزم توی دلش تکون می خوره پیشش باشم صدام می کنه تا تکون هاشو حس کنم سک سکه هاشم بامزه اس اون هم پسره و 20 روز دیگه دنیا میاد انشاالله صحیح و سلامت میان به آغوشت شک نکن
مینا مامان آرمانی
13 بهمن 92 14:36
خصوصی عزیزم
مامان سيده هستي
27 تیر 93 16:07
سلام عزیزم . بات تولد سه قلوهاتون بهتون تبریک میگم . خدا انشالله در پناه پدرو مادر گلشون حفظشون کنه . وبلاگ قشنگی دارید دوست دارم همشو بخونم اگه دخملم هستی بزاره . به وبلاگ منم سر بزنید خوشحال میشم مرسی