::: سه قلوها :::

19 هفته و 4 روز ...

1392/11/8 0:27
نویسنده : مامان و بابا
1,475 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااام جیگرای مامانـــــــی ...

میدونم که خیـــــــــــلی خوبین ، آخه تکوناتون حسابی شدید شده و هر روز بیشتر و بیشتر حس می کنم ...

امروز 19 و هفته و 4 روز شدین و جمعه همین هفته که بیاد 5 ماهتون تمام میشه و وارد 6 میشـــــــید . دیگه چیزی نمونده ، البته دکتر گفته که اگه بچه های خوبی باشید و یهویی نخواید سر زده بیاید شاید بتونه تا 32 هفته نگهتون داره اون تو تا حسابی چاق و چله بشید ، ولی اینو هم گفته که من باید از 24 هفتگی آماده باشم که اگه یهویی کار دستم دادین سریع با بابایی بریم بیمارستان ...

دیگه هرچی کَرَمِتونه ! دی:

خیلی مواظب باشید ، هرچی بیشتر بتونید اون تو بمونید هم خودتون راحت ترید هم اینکه من و بابایی یه عالمه غصه نمی خوریم که شماها رو بخوان بذارن تو دستگاه اِن آی سی یو ...

فقطِ فقط از خدا می خوایم شماها سالم و سلامت باشید نانازای من ...

گفته بودم که قراره 5 بهمن بریم سونو ، اون روز رفتیم ، ولی خوب نتونستم بنویسم . خدا رو شکر همــــــــــــه چی خوب بود . رفتیم نسل امید و چون دکترم نامه داده بود که حتما خودِ آقای دکتر سونوی منو انجام بده ، خود دکتر اومد و سونو رو با صبر و حوصله و دقت انجام داد و یکی یکی چک کرد که سالم و سلامت باشید ...

جــــــــــــــــــــــونم ، اینقده قربون صدقتون رفتم ، دکتر که می خواست لب و بینی و صورتتون رو چک کنه هر سه تاتون دستتونو جلوی صورتتون گرفته بودید و با کلی سرفه و ضربه ی آروم دستگاه سونو به شکمم یه کوچولو دستاتونو کنار بردید و دکتر تونست صورتتونو ببینه که خداااااااااااا رو صد هزار مرتبه همه چی خوب بود و مشکلی نداشت . بعد از اون که داشت دست و پاهاتون رو چک می کرد دیگه حسابی ورجه وورجه کردید . تو مانیتور کاملا مشخص بود که چطوری دستای خوشگل و کوچولوتون رو تکون میدادید و این طرف و اون طرف می بردید ...

مامانی فدای اون دستا و پاهای کوچولوتون بشـــــــــــــــــــــــه ...

از اون روز من و بابایی ایــــــــــــــــــــنقده خوشحالیم که خدا شماها رو سالم و سلامت نگه داشته . هر روزم کلی در مورد شماها حرف می زنیم ...

ایشالا که تا آخرش همه چی خوب پیش بره و شما هم سر وقت تشریف بیارید . البته هر زمان که دوست داشتید بیاید قدمتون رو چشم !!!

منم که از یه جریانی ناراحت بودم الان دیگه خوبم ، خدا رو شکر ...

همین که بابایی و شماها رو دارم دیگه هیچی تو این دنیا نمیتونه ناراحتم کنه . همیشه یه خانواده ی پنج نفره ی خوشبختیم ...

یادتون باشه دوسِتون دارم . بابایی عـــــــــــــــــــــــــــــــــــاشقتونه ، هر روز کلی باهاتون حرف میزنه و تند تند قربون صدقتون میره ...

فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

گروه بافندگی
8 بهمن 92 0:47
با سلام ... مژده ...................................مژده اینجا سفارش هر نوع بافت براي خودتان و كودك دلبندتان با مناسب ترین قیمت انجام ميشود. ما هر نوع بافت براي كودك انجام ميدهيم...اگر مدلي مد نظرتان است حتما با ما در ميان بگذاريد. به دوستانتان که کودک دارند مارا معرفی کنید
منتظر لطف خدا
8 بهمن 92 8:43
ایشالا به موقع بیان عزیزم و هیچ مشکلی پیش نیاد ممنونم که اومدی چه حس شیرینی .. انشالله این حس همیشه تداوم داشته باشه
مامان دیبا
8 بهمن 92 16:14
ندیده عاشقشون هستم
اعظم مامان زهرا
8 بهمن 92 17:11
وای خدا سه قولو انشاالله ب سلامتی از حالا فکر دست کمک باشین
fafa
8 بهمن 92 19:51
19 هفتگی تا 25 هفتگی اوج تکونای نی نی هایه چون جاشون بزرگه همین که یه کم بزرگتر بشن و جاشون تنگ بشه دلت واسه این تکونا تنگ میشه من الان تو 25 هفته هستم از 16 هفته و 3 روز تکوناشو حس میکنم اما الان خیلی کمتر شده وول وولاش الان جاش تنگ شده فشااااااااااااااار میده با به بالا یا به پایین که بیاد بیرون ایشالا تا 32 هفته بمونن و حسابی رشدشون و بکنن باور کن چون یه مورد خاص هستی خیلی وقتا یادت میکنم میگم ایشالا پسرات صحیح و سالم و تر گل و وورگل دنیا بیان فقط عزیز دلم اصلا خودتو برای مسائل چرت و پرت ناراحت نکن اون زفلیا هم غصه میخورن
زهرا
8 بهمن 92 22:39
سلام مامانیعزیزم شما قبلا هم بهم سر زده بودی حتما فراموش کردیحتی لینکتم کردمعزیزم همدردی کمترین کاریه که از دستمون برمیاد بجای دل شکستنو اما درباره پست های رمزدار, برو خصوصی
مامان پارمین
8 بهمن 92 23:11
سلام عزیزم ممنون که سر زدی.با اجازه لینک شدی
مامان حانیه
8 بهمن 92 23:50
اییییییییییی خدااااااااا سه تا پسر شیطون بلا الهی بگردم .دخمل ما که یکی بود رگباری لگد میزد و ... ناز بشین نازنازیا
سولماز
9 بهمن 92 0:07
سلام مامان گل من هم سه قلو دارم ونسل امید برای سونو رفتم در گاندی راستی مطلبت خواندم نباید ناراحی شی گوش به حرفها نده بچه هایی من 35 هفته تمام بدنیا امدن وراستش بخواهی من استراحت نکردم واخرش هم کیسه اب یکی از سه قل پاره شدبه خاطر همین تو استراحت کن خم وراست زیاد نشو وفکرتم مشغول نکن من خودم تا 40 روزگی شیر دادم چه در دستگاه وچه بیرون دستگاه راستش بخواهی بر طبق نظر تمام دکترها وابستگی در بچه های دوقل وبالاتر بیشتر چون از وجود هم ومادر سیراب نمی شوند واین بچه ها از جنینی بو وجود هم حس می کنند راجب پرستار حتما این کار بکن چون روزهای اول خیلی سخت بعد از چند ماه بهتر می شه ولی نابترین لحظه هارا تجربه خواهید کرد شما را به خدایی می سپا رم که این نزدیکیست
mahboob
9 بهمن 92 11:55
azizam nazi 3gholo khosh be halaet ishala be salamti be donya bian v be rahatiiiii
مامان و بابا
پاسخ
فدات عزیزم . ممنون ، ایشالااااا
میترا
9 بهمن 92 13:21
انشاالله هفته 32 به دنیا میاییند. اما هر چی خیره همون بشه
مامان مونس
10 بهمن 92 2:15
من اسم پسرارو هیراد و هیرسا انتخاب کردم
کیمیا
11 بهمن 92 11:43
سلام من دوقلو و سه قلو خیلی دوست دارم امیدوارم بچه هاتون سالم به دنیا بیان راستی این سایتا یه سر بهش بزنید http://www.ninaz.ir/fa/ هر اسمی که بخواین را جستجو کنید بعد رو اسم کلیک کنید اسمهای مشابهش که بهش بیاد را بهتون میده خیلی برای شما که سه قلو دارید کمک میکنه
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم عزیز دلم . لطف کردی گلم . بووووووووووووووس
مامان سجاد
12 بهمن 92 16:06
سلام مامانی ایشالا که هرسه تا سالم باشن خوش به حالتون خیلی حس قشنگیه پیش ماهم بیا خوشحال میشم
پریسا نجفی
13 بهمن 92 14:19
سلامی دوباره دوست عزیز من هم شما را لینک کردم ممنون از بازدیدتون عزیزم و ببخش که وقتت را گرفتم موفق باشی
رایونا
24 اردیبهشت 93 9:39
این یه معجزست.. خدا رو شکر..