::: سه قلوها :::

عیدونه + 6 ماه و 24 روز ...

1393/1/4 0:51
نویسنده : مامان و بابا
2,525 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــلام نفسای مامانی ...

قبل از هر چیز عید رو تبریک بگم ...

عیدتون مبــــــــــــــارک فنچولای من . ایشالا سالِ دیگه به جا اینکه تو شکمم باشید سر سفره هفت سین نشستید و دارید شیطونی می کنید ! ای جووووووونم ...

پارسال موقع سال تحویل که خونه مامانم اینا بودیم هیچ وقت فکرشو نمی کردیم که سالِ دیگه خونه خودمون باشیم و شماها هم تو شکمم باشید ! خدا رو بابت همه اینا شکر می کنم ...

امسال مامان جون و بابا جون اومده بودن پیشمون ( یهنی بابایی و مامانیِ من ) و خیلی عید بامزه و خوبی بود . کلی عکس گرفتیم و عیدی دادیم و گرفتیم ، کلی هم خندیدیم . مامان جون هم از من و بابا ایمان کلی عکس گرفتن و اونجا هم به خاطر لباسایی که من میپوشیدم کلی خندیدیم !

حیف شد که دایی محسن نتونست بیاد ، خیلی کار داشت و با اینکه بلیط هم داشت ولی نتونست بیاد . خاله اینا هم که رفته بودن ساری ...

یه عالمه تپلی و گِرد شدم ! خاله جون ( آجیِ خودم ) همش می گفت چقده گرد شدی ! راس می گفت ، مثل توپ شدم ! دی:

خلاصه اینکه عید خیلی خوبی بود و ایشالا همیشه به همه خوش بگذره و شماهام سالم و سلامت باشید ...

البته روز اول عید ، یعنی 1 فروردین صبح فکر کردم کیسه آب یکیتون سوراخ شد و کلی نگران شدم ، به دکترم اس ام اس دادم و اونم گفت برو تست پارگی کیسه آب بده که با کلی استرس رفتیم و خدااااااااااا رو شکر کیسه آب نبود . بعدشم کلی باهاتون صحبت کردم که کاری نکنید که کیسه آبتون پاره پوره بشه و مجبور بشیم اینقدر زود بریم بیمارستان ...

جمعه این هفته که بیاد 7 ماه تمام میشه و وارد ماه 8 میشیم و خیالم یه کمی راحت تر میشه ، همیشه با بابا ایمان و بقیه دعا می کنیم که 8 ماهتون هم کامل بشه بعد تشریف بیارید ...

الان که دارم اینو تایپ می کنم بابا ایمان داره فوتبال می بینه و شماها هم شدیـــــــــــــــدا تکون تکون می خورید . از روی شکم دارم تکوناتونو می بینم . با هر تکون که میخورید با اینکه خیلی درد داره ، ولی هزار مرتبه خدا رو شکر می کنم که سالمید و دارید شیطونی می کنید ...

میدونم این روزا تکرار نمیشه ، دارم از لحظه لحظه ی این روزا لذت می برم ، از با شما بودن . هرچند که وقتی به دنیا بیاید لذتش هزاران برابر میشه ، ولی اینکه تو شکمم همه جا با من هستید هم لطفِ خودش رو داره ...

یه درد و دل کوچولو هم بکنم و برم . از حرفِ بعضی ها خیلی دلم میشکنه . خیــــــــــــــــــــــلی ...

فقط می خوام بدونم ، بچه ای که مجبور میشه شیر خشک به عنوان مکمل بخوره ، به مادر احتیاجی نداره ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

دلم می گیره ، نمیدونم چی بگم ، همه چیو واگذار می کنم به خدا ...

به جونِ بابا ایمان ، به جونِ خودتون ، هرگز اجازه نمیدم بدون من کسی شما رو از در خونه هم بیرون ببره ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

nira
4 فروردین 93 9:51
سال نو مبارک خدا سه تا نی نی نازتونو حفظ کنه راجع به شیر خشک نوشته بودین، خواستم بگم من یه پسر دارم و از 40 روزگی مجبور شدم بهش شیر خشک بدم، اوایل خیلی عذاب وجدان داشتم و حرف بقیه که ای وای چرا شیر خودتو نمی دی اذیتم می کرد و این که بچه شیر خشکی فلان و بهمان می شه ولی شکر خدا که بچم هم رشدش خوب بوده تا الان و هم به نسبت دوستای همسن و سالش خیلی کمتر مریض شده و خیلی خیلی هم به من وابسته است، پس اصلا خودتو ناراحت نکن ، مادری که فقط به شیر دادن نیست امیدوارم روزای خوب و شیرینی پیش رو داشته باشین
مامان خانمی
4 فروردین 93 13:54
سلام عزیزم خدا رو هزاران مرتبه شکر که همه چی خوب و ردیفه. هروقت میام وبت و مطالبتو میخونم نمیدونی چقدر لذت میبرم که داری همزمان مامان سه تا فسقلی میشی خدا حفظشون کنه
مامان ابولفضل
4 فروردین 93 15:12
سلام عيدتون مباررك...اميدوارم سال خوبي داشته باشين و تو اين سال 3 تا فسقلي بعد از 9 ماه كامل بيان تو بغلت... تصورش هم جالبه با 3 تا ني ني حتما گرد شدي...واقعا لذت بخشه... به خاطر حرف ديگران اصلا خودتو ناراحت نكن ...ني ني هاي خوشگلت هم غصه ميخورن...بزن به در بي خيالي... تو مامانشوني و تصميم ميگيري چي براشون بهتره....
مامان شهناز
4 فروردین 93 21:20
سلام مامانی هیوا، هیراد و هامون وبلاگ نی نی هاتو از اول خوندم خیلی جالب و باحال بوذ پسر فسقلی من یه هفته از پسرای کوچولوت کوچیک تره. ولی ما باید تا آخر خرداد صبر کنیم خوشبحالت تو نی نی هاتو زود تر میبینی ایشالا سالمه سالم بیان تو بغلت عزیزم. دوست داشتی بهم سر بزن تا با هم دوست بشیم گلم .راستی سال نوی همتونم مبارک.
نازي مامان پورياپارسا
4 فروردین 93 23:27
ماماني مهربون عيدشماهم مبارک همچنين ني ني هاي ناز نازيتون اميدوارم به سلامتي فارغ شين وتواين سال جديد همراه ني ني خوشگلهاتون زيرسايه لطف خدا خونواده شاد وموفقي داشته باشين
مامان آیهان کوچولو
4 فروردین 93 23:50
نگران نباش خدا خودش کمک میکنه خودتون هر 3تارو خوب بزرگ میکنین به کسی هم محتاج نمیشین. اصلا ناراحت نباش. از طرف من نازشون کن عیدو بهشون تبریک بگو.
افسانه مامان هیچکس!
5 فروردین 93 0:10
عزیزم سال نو مبارک باشه. خدارو شکر که نی نی هات حالشون خوبه گلم خودتو به خاطر حرف های صد من یه غاز بقیه ناراحت نکن!
مامان آینده
5 فروردین 93 11:01
سلام سلام عیدت مبارک مامان جون مهربون عزیزمی می تونم حستو درک کنم یه حس شیرین مادری با سه تا قل خوشگل پسری که با تکون هاشون ابراز وجود می کنن الهی الهی ان شاالله که سال خوبی رو در پیش رو داری و نی نی هات سالم به دنیا میان و با این مامان و بابای خوب حتما پسرهای صالحی خواهند بود مواظب خودت باش و امیدوارم دیگه درددل هات بوی غم نداشته باشه...حرف مردم باد هواست بگذار بزنن تا جونشون در بیاد... دوستتون دارم
ارام
5 فروردین 93 11:44
سلام عید شما و سه قلوهای گلت مبارک خدا رو شکر هر 4تاتون خوبین
مامان راضی
5 فروردین 93 12:07
به حرف بقیه اهمیت نده گلمممممم انشاله وارد ماه نه بشی و نانازیا به دنیا بیان . سال نو هم مبالک باشه خانومی.بوس
مامان امیرصدرا
5 فروردین 93 12:09
سلام عیدتون مبارک هر چی که خدا بخواهد انشاالله که به سلامتی زایمان کنی
مینا مامان آرمانی
6 فروردین 93 2:08
مامانی سلام. امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشین اونم 5نفری ی ی ی...اوه چقد شلوغ و پلووووغه... نازی..خیلی مواظبشدن باش تا به سلامتی تموم بسه.خداروشکر که اتفاقی نیفتاده. به حرف بقیه هم گوش نکن.مهم نیست.
نیلوفر
6 فروردین 93 10:49
واااااااااااااااااااااااااای 3 قلووووو.ای جون .همین الان اومدم وبتون.ایشالله سلامتی نینی ها
زهرا
6 فروردین 93 10:58
عزيز دلم اولا عيدتون مبارك. ايشالا سال ديگه پنج نفري بشينين سر سفره هفت سين. اين خودش كلي كاره ها مردم يكي رو هم نميتونن بدنيا بيان اما ماششششششالا تو خانوم گل با يه تير سه تا نشون زدي اونم چه نشوناي نازو ملوسي(اي جونم)دارندگي و برازندگي والا از دست هر كسي بر نمياد حتما انقد لياقت داشتي و پيش خدا عزيز بودي سه تا هديه يه جا گرفتي از خدا عزيزم به خودت افتخار كن و به معجزه خدا ببال. يه خواهش ازت دارم برو خصوصي
ایـلـیــــا جـون
6 فروردین 93 16:20
ای جان ایشالله که سال دیگه با هم یعنی 5 تایی کنار سفره 7 سین خوب و خوش بشینین این چه حرفیه عزیزم کی گفت بچه ای که شیر خشک بخوره احتیاج به مادر نداره ، خواهر زاده خودم آتریسا فقط 3 ماه شیر مادرشو خورد بعد اون خودش خواست که شیر خشک بخوره اما اگه مامانش کنارش نبود یه جیغ و دادی راه مینداخت که نگو پس هر چی باشه امن ترین چیز برای بچه مادرشه امیدوارم سال خوبی رو داشته باشی عزیزم
مامان بهراد
6 فروردین 93 19:18
عید مامانی و سه تا پسرهای خوشگلش مبارک باشه عزیزم گوشت از این حرفهای ببخشیدها مزخرف پر باشه و اصلا استرس و ناراحتی به خودت راه نده. توکلت به خدا باشه عزیزم
مهرسا
7 فروردین 93 10:08
سلام عزیزم. سال نو شما دوست عزیز مبارک باشه. انشالله به سلامتی نی نی های خوشگلت به دنیا میان و زندگی قشنگتونو قشنگ تر می کنن.مراقب خودت باش عزیزم.
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیز دلم . ممنونم گلمـــــــــــ. ایشالا سال خوبی داشته باشی گلم بووووووووس
مامی پوریا
7 فروردین 93 15:19
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
سهيلا مامان وانيا
7 فروردین 93 23:19
سلام. عيدت مبارک مامانى سه قلوها عيد شما هم مبارک
ترنم
9 فروردین 93 23:43
عزیز دلم عیدتون مبارک ایشالله سال دیگه جمع 5 نفرتون خوشحال و خندون پای سفره عید باشید خدا را شکر که همه چیز به خوبی گذشته ما بی صبرانه منتظر ورود کوچولوهایه دوست داشتنی شیطون بلا هستیم دوستون داریم فراوون
مامان هلیا
10 فروردین 93 13:43
سلام عزیزم سال نو مبارک نی نی های گلمون چطورن؟انشالا سال خوبی رو کنار همسرتون و سه قلوهای نازنازی داشته باشید .مواظب خودتون و نینی ها باشید.
fafa
11 فروردین 93 0:59
عزیزززززززززززززم کلی نگرانت بودم دیدم پست نزاشتی خدا رو شکر پسرای نازت حالشون خوبه الهی به حق صاحب این ایام به سلامتی نی نی هات دنیا بیان بعد دیگه دنیا مال تویه اینقدر واسه این چرت و پرتایی هم که میگن خودتو ناراحت نکن این حرفا رو برییز تو آفتابه دو دول پسراتو باهاش بشور کدوم بیشعوری همچین حرفی زده همون کسی که قبلا هم چرت و پرت گفته بود؟ والا این بنده دا با این حرفاش انگار اصلا قلب و روح و حس مادرانه نداره ناراحت نباش
پریسا پ
14 فروردین 93 2:22
اخه خانومی مگه قرار نشد حرف ادمهای حسودو گوش نکنی به سلامتی بذار عسل پسرا به دنیا بیان واسه بغل مامانشون بی تابی کنم انوقت ببینم بازم این از خدا بی خبرا جرات میکنن حرف اضافی بزنن یه جوری حرف میزنی مثل اینکه گناه کاری این لطف خداست به شما خودش هم مواظبتونه من بهت قوللللل میدم فقط به خودت و نی نی های نازت فکر کن و به ما که منتظر عکس عسل پسرا هستیم