::: سه قلوها :::

6 ماه و 11 روز ...

1392/12/20 22:32
نویسنده : مامان و بابا
2,753 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقولای مامانی ...

این روزا خیلی کم اومدم اینجا ، خیلی دوست داشتم بیام ، نتونستم ...

خدا رو صد هزار مرتبه شکر حالتون خیلی خوبه ، از تکوناتون معلومه که حسابی خوبین و دارین شیطونی می کنین ...

دیگه تکوناتون از روی شکمم معلومه ، اینقده بامزست ...

مامان و بابام هم اون دفعه که گفته بودم اومدن ولی زودی رفتن ، جمعه صبح رفتن .

بعد از ظهر عمه و شوهر عمه ی بابا ایمان اومدن اینجا ، همون شب بود که تکونای هیوا رو خیلی پایین احساس کردم ، توی لگنم احساس کردم . کلی ترسیدم . همون موقع به دکترم اس ام اس دادم و جریان رو گفتم که دکترم گفت بخواب و اصلا از جات تکون نخور ، بابا ایمان هم فوری منو اورد تو اتاق و خوابیدم . چون درد هم داشتم بابا ایمان قرار شد فردا بره دکتر که ببینه چی میگه ...

فردا صبح بابا ایمان رفت دکتر و دکتر سونو نوشت ، طول سرویکس و وضعیت کلی بچه ها . نسبت به یک هفته ی پیش طول سرویکسم 1 و نیم میلیمتر کم شده بود و وضعیت بچه ها هم خوب بود خدا رو شکر ...

بازم یه دنیــــــــــــــا از بابا ایمان تشکر کردم ، تو یک هفته وزن شما هر کدوم صد و خورده ای گرم بالا اومده بود و من کلی ذوق کردم ...

اولی 852 ، دومی 782 و سومی 800 گرم بود ...

بازم دکتر تاریخ دقیقی نداد خدا رو شکر ، منتظریم تا هر وقت خودتون خواستید بیاید خوشگلای مامان . اینقده دلم می خواد یه عــــــــــالمه بمونید تو شکمم تا حسابی کامل بشید و نیازی به دستگاه نداشته باشید ، من و بابا ایمان همیشه دعا می کنیم ...

البته هرچی خدا بخواد ، هرچی به صلاحِ ایشالا همون میشه ...

خیـــــــــــــلی دوسِتون داریم فرشته کوچولوهاااااااااااااا ...

 

+ یه عالمه کامنت نخونده و تایید نشده دارم ، شرمنده اگه این چند وقت نبودم و کامنتا رو جواب ندادم و تایید نکردم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان بهراد
20 اسفند 92 23:30
خدا رو شکر که حال مامان و پسرهای نازش خوبن
شیما مامان شاهین کوچولو
21 اسفند 92 1:18
ای جاااااااانم قربون 3تا وروجک مامانی چه احساس قشنگیهههههه ما که یه دونه داشتیم کلی ذوق میکردیم. اما شما که 3تا نینی داری چ حالیییییییی میکنید ایشاله به سلامت دنیا بیان روی ماهشونو ببینیم
امیرحسین کوچولو نفس ما
21 اسفند 92 1:18
جونم سه قلوهای جیگررررر.خدا حفظتون کنه و انشاالله خوب وزن بگیرید و خیلی توی دل مامانتون بمونید.... مامانی خوب استراحت کن.
مامان امیرصدرا
21 اسفند 92 6:36
سلام انشاالله که نیازی به دستگاه نباشدهرچی که خدا بخواهد خوب استراحت کن که مشگلی پیش نیاد
مامان هلیا
21 اسفند 92 8:30
الهی عزیززززززززم چه احساس زیبایی تکونای سه تا موجود زنده رو تو وجودت احساس کنی خانمی مواظب خودت و نینی های گلمون باش ایشالا به سلامتی سر موقع دنیا بیان.
سارا مامان اهورا
21 اسفند 92 10:31
قربوووووووووووووووووووووووووووووونشون برم
مادر اميرين
21 اسفند 92 16:30
سلام مامان گل پسرااااااا خوشحالم كه خوبين و همه چي وقف مراد... خدا رو شكر خيلي مراقب خودت و ني ني ها باش
ندا مامی ویانا
22 اسفند 92 12:12
بوی نو شدن می آید... ولی تو همیشه رفیق " کهنه" من بمان...
سولماز
22 اسفند 92 22:16
سلام خدارا شکر که حالت خوبه ووزن بچه ها هم خوب داره می روز جلو وپست ثا بت خیلی قشنگه ولی مامانی جو گیر نشی پاشی خونه تکونی کنی مواظب خودتتون خیلی باشید
مامان مونس
22 اسفند 92 23:04
عزیزم زود به زود از حالت واسمون بنویس
ارام
23 اسفند 92 1:59
خواهش میکنم برای دختر نازم دعا کنید زود خوب بشه
مامان آیهان کوچولو
23 اسفند 92 10:38
خیلی خوب استراحت کن.گرچه دوس داریم از حالت خبردار بشیم ولی تو فقط استراحت کن که بچه ها سر موقع به دنیا بیان.
ابجي سجا
23 اسفند 92 11:56
راضیه
24 اسفند 92 8:29
سلام به مامان سه قلوها خدا روشکر حال خودتون و نی نی ها خوب ایشالله که تا آخرین لحظات بارداری هم هیچ مشکلی براتون پیش نیاد
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزییییییز دلم . ممنونم گلم . فداااااات
مامان یه نی نی کوچولو
24 اسفند 92 12:59
عزیزم این روزا بیشتر مراقب خودت باش ,انشالله که نینیای گلتم صحیح و سلامت به دنیا میان
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
24 اسفند 92 14:27
سلام گلم مرسی. انشالله کوچولوهای نازت هم به دنیا میان و هر لحظت یه رنگ شاد میشه.ببوسشون.البته میدونم نمیتونی ببوسی...اینو گفتم تا دلت بسوزه...هههه منو اینقد تو بارداری اینجوری میسوزوندن...مثلا خواهرم شکممو بوس میکرد و میگفت آخیی تو نمیتونی ببوسیش
مامان امیرصدرا
25 اسفند 92 7:24
سلام حالتون خوبه وقتی که دیر میای با خودم میگم حتما اتفاقی افتاده
مامان خانمی
25 اسفند 92 14:11
سلام دوست جونم با اجازه لینکت کردم
اکرم مامان رها
25 اسفند 92 19:00
خدا رو شکر حسابی مواظب باش تا خوشگلهای کوچولو همین جوری خوب خوب بزرگ بشن تو میتونی عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
چشــــــــــــم . حتما . من که میگم میتونم ، این گل پسرا باید اون تو طاقت بیارن
مامان مونس
26 اسفند 92 1:06
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری, آغاز روزایی باشد که آرزو داری….
زهرا
26 اسفند 92 10:33
سلام عزیزم انشاالله نی نی ها صحیح و سالم به وقتش بیان بغل مامان گلشون منم شما رو لینک کردم البته بیشتر پستهاتونو خوندم قبلا
یه رهگذر = مژگان
26 اسفند 92 12:13
گندم های هفت سین به گندم های آسیاب گفتند: قصه ی ما گر چه نان نداشت اما پایانی سبز داشت. پایان امسالت سبز باد... ---------- ان شاءالله نوروز 1394 با گل پسراتون سر سفره هفت سین با لبی خندون نشسته باشید... ---------- نوروز پیشاپیش مبارک باشه عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
عیدت مبارک عزیز دلمـــــــــــ ... ایشالا سال خوبی داشته باشی گلم . بووووووووس
سارا مامان اهورا
27 اسفند 92 11:33
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ ____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____ _____________♥.۝۝۝۝۝۝._____ _____________♥.۝۝۝۝_________ _____________۝۝۝______________ ____________۝۝______________ __________۝_______________ عزیزم پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم امیدوارم سالی پر از شادی برات باشه
مامان قند عسل
27 اسفند 92 12:00
خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما برای دوستان من عطا فرما : هزار و سیصد امید هزار و سیصد و نود بهروزی هزار و سیصد و نود و سه لبخند زیبا در سال 93
سوری
27 اسفند 92 14:16
سلام.یعنی شما 3 قلو باداری? چقدر خوووووب.... خدا براتون حفظشون کنه.خیلی چند قلویی دوست دارم.... مامان خانوم برا ما هم دعا کن.شما مامانی دعات زود مستجاب میشه.
مامان خانمی
27 اسفند 92 21:24
سلام دوست جونم من اومدم تا سال نو رو پیشاپیش به شما و اون سه تا قند عسل که بی صبرانه منتظر دیدنشونم تبریک بگم. ایشالله سال خوبی داشته باشی بوس
نازی
28 اسفند 92 11:24
چقدر باحال که سه قلو ان یه حس خیلی قشنگیه وغیر قابل توصیف .... ولی مطمئنید هیوا اسم پسر هست ؟آخه تا بوده ونبوده برا اسم دختر میزاشتن کاش میشد یه اسم پیدا کنید که کاملا پسرونه باشه آخه ماتو راهنمایی یه دوست داشتیم اسمش ماهان بود ماهان هم اسم پسر بود بعد هی بهش میگفتیم .چون مهان اسم دختره ولی اون ماهان بود... اینو گفتم که بعدا بچه دچار سردرگمی نشه وگرنه اسم قشنگیه...
مامان آیهان کوچولو
29 اسفند 92 10:01
عیدتون مبارک
ایـلـیــــا جـون
1 فروردین 93 17:06
نون و پنیر و سبزی می بوسمت بلرزی نون پنیر و گندم یادت تو قلبه مردم نون و پنیر و فندق لبت همیشه خندون نون و پنیر و رامک! جیگر عیدت مبارک