::: سه قلوها :::

سونوگرافیِ یهویی !

1392/11/20 23:40
نویسنده : مامان و بابا
2,709 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرای مامانی ...

بازم نگرانم ، درسته دکتر دیروز صدای قلب نازتون رو واسمون گذاشت ، ولی همین که تکوناتونو حس نمی کنم همش نگرانم ، بعد از ظهر به دکترم اس ام اس دادم و شرایط رو گفتم ، اون هم اس ام اس داد گفت یه سونوگرافی +طول سرویکس+ میزان مایع ...

بابا ایمان فردا قراره برن ساری واسه یه سری کارای اداری و هم اینکه مادرجون و عمو حسن رو با خودش بیاره . واسه همین شب که بابا ایمان بعد از کلی خرید و خستگی اومدن خونه جریان رو گفتم و بابایی که حســــــــــــــــــــــــابی نگران شده بود گفت همین امشب میریم اطهری چون من فردا نیستم و پس فردا هم تعطیله ...

گفتم شام میخوریم میریم ، بعد بابایی داشت دل و جیگرای مرغ رو خورد میکرد که یهو گفت نمیشه قبل از شام بریم ؟ من استرس دارم و اصلا نمیتونم چیزی بخورم ، گفتم چشم و زودی آماده شدم ...

رفتیم سونو ، تو ماشین نشسته بودم بابایی رفت واسم نوبت بگیره که بعد از چند دقیقه اومد داشت با دکتر حضرتی صحبت می کرد تلفنی ...

جریان این بود که سونو خیــــــــــــلی شلوغ بود ، 70 نفر تو نوبت بودن و ما حدودا 3 یا 4 ساعت معطل می شدیم ، بابایی به دکتر زنگ زده بودن و گفتن اینجوریه و دکتر گفت که چهارشنبه برید پیش دوست من که کار سونو انجام میده و کارش خیلی خوبه . گفت که من خودم با اون دکتر سونو هماهنگ می کنم و به شماها میگم که برید اونجا ...

همیشه خدا رو شکر می کنم که این خانم دکتره رو پیدا کردیم ، خیلی هوای هممونو داره ...

فردا بابایی میره ساری و کلی بغض دارم ، ولی به بابایی چیزی نگفتم که با خیال راحت بره ...

بابایی هم میدونه که دلمون واسش یه مورچه میشه ، خودِ بابایی هم از الان کلی داره غصه می خوره ، ولی خوب چاره ای نیس ، باید بره واسه کاراش ...

ایشالا به سلامتی بره و برگرده ...

خدایا خودت مواظب هممون باش ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مهدیه
22 بهمن 92 19:30
ایشالا به خوشی بیان تو بغلت!
مامان سیدامیرعباس
22 بهمن 92 21:41
سلام وایییییییییییییییییی خیلی باحالهههههههههههههههههههههههههه سه تا نی نی باهم انشالله خداحفظشون کنه خدابه شمام عشق وصبرفراوان برای نگهداری بده خیلی مواظب خودت باش مامانی راستی راهی برای دوقلوزایی هست؟ شما طبیعی سه قلو باردار شدید؟
مینا مامان آرمانی
22 بهمن 92 23:08
مامانی هی که مطالبتو میخونم یه استرسی میگیرم که نگووووو.نه ایشالله ما این سه فسقل فرشته رو پیبینیم...به همین زودی زود
نازي مامان پورياپارسا
22 بهمن 92 23:49
ماماني يه تسبيح ايه الکرسي .هميشه يادت بمونه خداحرمت ايه الکرسي رونميشکونه 583
مامان سام
23 بهمن 92 7:50
ایشالا همسریت به سلامتی بره و برگرده پیشتون و سه تا نی نی ، گلپسرای شیطونتون هم صحیح و سالم باشن. راستی وقتی همسرت پیشت نیست ماشالا سه تا کاکل زری داری که مرد خونه ان و هواتو دارن شما هم مراقب خودتون و نی نی های عزیز باشید.
اكرم مامان رها
23 بهمن 92 10:26
سلام عزيز دلم اگه بدوني من چقدر عاشق چند قلوها هستم خيلي خوشحال شدم كه با وب شما اشنا شدم خوشحال ميشم اگه به ما هم سر بزنيد و اگه دوست داشتيد تبادل لينگ كنيم انشا.. اين سه تا ناز پسر خوشگل موشگل به سلامت به دنيا بيان شاد باشيد و سرمست
باران
23 بهمن 92 11:01
سلام عزیزم الان حالت چطوره؟انشاالله مشکلی نیست اینجور مواقع چیز شیرین بخور تا تکون بخورن مثل شیرینی خامه ای/راستی خانم گل دل وجیگر برای زن حامله اصلا خوب نیست مخصوصا مال مرغ خواهشا نخور عزیزم/الهی صحیح وسالم این مدتم تموم بشه جیگرگوشه هاتو بغل کنی /تا میتونی براشون آیت الکرسی بخون/خیلی دعاتون میکنم/
باران
23 بهمن 92 11:08
راستی عزیزم یه سوره وان یکاد هم بزن بالای وبلاگت مثل پست ثابت بمونه/خودتم اگر شرایط اقتصادیشو داری وان یکاد بخر بنداز گردنت/حسود وچشم شور زیاده /انشاالله که خدا حافظ بچه هات باشه گلم
باران
23 بهمن 92 14:23
آفلین مامانی مهربون بخاطر وان یکادت/انشاالله هرچی بلاست از نی نی هات دوربشه آمییییییییییییییییییین
میترا
23 بهمن 92 19:16
خدا زیباست این را در دانه دانه های برف می بینم
خانمی
24 بهمن 92 8:57
ای جانم سه قلو.اصلا به خاطر حرف بقیه خودتو ناراحت نکن.من یجورایی حس میکنم که اون خانمه بهت حسودی کرده.بچه های یه قلو را که خدا به اکثر خانواده ها میده اما به اونایی که همزمان بیشترشو میده حتما یه چیز خاص تو وجودشون دیده که سه تا فرشته کوچولو را باهم بهشون داده.انشاالله که به سلامتی به دنیا بیان و با ناز پدر مادرشون بزرگ بشن.اسمهای خیلی قشنگی براشون گذاشتید.
مامان سجاد
24 بهمن 92 10:32
سلام عزیزم بابا جون چرا اینقدر نگرانی خدایی که خودش میده بلده چه جوری ازشون مراقبت کنه پس اینقدر نگران نباش برلی سه قلوهای نانازم خوب نیستا.توکلت به خدا باشد وبس.دوباره پیشم بیا
باران
24 بهمن 92 12:42
ولنتاین مبارک ، همراه یک بغل گل رز ، یک سبد ستاره و یک دنیا آرزوی شادباش عشق تنها دلیل زندگی است ، ولنتاین مبارک .
مامان دیبا
24 بهمن 92 13:04
نگران نباش عزیزم. چون کوچولوهات دارن تپل و مپل می شن تکون هاشون کم شده. من که بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهشون هستم... ایشالا به سلامت و به موقع به دنیا بیان
صبا
25 بهمن 92 10:56
سلام مامان مهربون. یه خبر از خودت و نی نی ها بده؟
مامان مونس
26 بهمن 92 8:32
ولنتاین مبارک ، همراه یک بغل گل رز ، یک سبد ستاره و یک دنیا آرزوی شادباش
مامان آینده
26 بهمن 92 8:40
انشاالله حالا که دارم برات می نویسم همه چی به خیر گذشته باشه و دلت آروم گرفته باشه قراره مامان خوبمون کمتر دلهره داشته باشه هااااااااااااا
مامان باران طلا
26 بهمن 92 21:36
عزیزم ایشالا همیشه سالم و سر حال باشی هم خودت هم نی نی های گلت خدا پشت و پناه همسری هم باشه و سایشون بالای سر شما و بچه ها باشه
ندا مامی ویانا
26 بهمن 92 23:44
سلام مامان مهربون...نگران نباش..وای خوب کردی اطهری نرفتی.اونجا آدمایی میان که آدم افسردگی میگبره.. به سلامتی کدوم بیمارستان میری؟خیلی کار خوبی کردی نزدیک خونه هماهنگ کردی. مواطب خودت باش.
ندا مامی ویانا
26 بهمن 92 23:46
خاله چرا منو لینک نکردی؟
صبا
27 بهمن 92 10:49
مرسی که خبر دادی عزیزم. مواظب خودت و گل پسرها باش. خانمی
باران
27 بهمن 92 12:51
قابل ندونستید نظر مارو تایید کنید؟
نازنين مامان اميرعلي
28 بهمن 92 8:05
سلام اينطور كه حساب كردم ني ني هاي شما هم حدودا خرداد به دنيا ميان ني ني منم خرداد قرار بشه عزيز خونه ي ما ... مواظب خودتون باشين و بيشتر مراقب ني ني تو دليا ..
باران
28 بهمن 92 16:34