::: سه قلوها :::

5 ماه و 17 روز ...

1392/11/28 15:46
نویسنده : مامان و بابا
2,497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دل مامانی ...

خوشحالم که خوبین و بازم تکوناتون مثل قبل شده ، البته کمتر شده ولی همین که همون یه کوچولو رو هم حس می کنم خیلی خوشحالم ...

امروز 5 ماه و 17 روز شد ...

چهارشنبه هفته گذشته با بابایی رفتیم سونو و دو تا تست انجام دادیم واسه مایع آمنیوتیک که خدا رو شکر همه چی خوب بود ، دکتر گفت حرکتاشون خوبه ، یکی دو هفته دیگه کاملا حس می کنی ، ولی نمیدونم چرا من حس نمی کردم ...

البته الان دیگه همه چی خوب شده و کاملا حس می کنم . امروز هم بابایی دست گذاشت رو شکمم و تکوناتونو حس کرد . بسی ذوقیدیـــــــــــــم ...

فردا هم تختاتون رو میارن و اتاقتونو کامل می کنیم . بابایی هم لوستر و پرده و اینا رو همه خریده و بعد از ظهر برقکار میاد لوسترو وصل می کنه ...

خیلی وقت به خاله های گل که میان وبلاگتونو می بینن قول دادم که از وسیله هایی که خریدیم عکس بگیرم و بذارم ، ولی هنوز نشده ، اتاقتون که تکمیل شد عکس می گیرم و زودی میذارم ...

و دیگه اینکـــــــــــه ، خیلی دوسِتون دارم جیگرای من ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
28 بهمن 92 16:07
اخییییییییییییییییییییییییی کلی دوف کردم اسم وبلاگتونو دیدم 3 تا نی نی دوووووووووووققققققققققققققققق خوش بحالتون من کلی نی نی دوس دارم اییییییشالا سالم دنیا بیان
مینا مامان آرمانی
28 بهمن 92 16:22
وای مامان سه قل فکر کن سه قل داشته باشی از نوع آرمان من رزمی کار .چه شود.باید قول بدی اکتیو باشی و تو وب آنلاین.نری 2ماه یه بار بیایا!!! که وبت فوق العاده مهیج برای شخص بنده
مامان مهرناز
28 بهمن 92 23:22
خداروشکر عزیزم که همه چی عالیه اره بیصبرانه منتظر عکسا هستیم
خانمی
29 بهمن 92 8:53
خوب خدا راشکر که مشکلی نیست وکوچولوهات حالشون خوبه
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
29 بهمن 92 11:24
مرسی از لینکتون خیلی دوس دارم نی نی هاتونو ببینم اسماشون هم قشننننننننننننگه
مامان دیبا
29 بهمن 92 13:59
الهی شکر که خوبین همگی...مبارکشون بااااااااااااااشه الهی. من که ندیده دارم ذوق می کنم
ندا مامی ویانا
29 بهمن 92 14:02
مامان سجاد
29 بهمن 92 15:42
خدایا هزاران هزار شکر
مامان دیبا
30 بهمن 92 22:09
من که نظر گذاشتم پس کوووووووووووووو؟