::: سه قلوها :::

سالگرد نامزدی ...

1392/11/29 16:50
نویسنده : مامان و بابا
3,354 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااام نفسای مامانی ...

همین الان که دارم تایپ می کنم ، هر سه تایی با هم دارین تکون تکون می خورین و من تند تند ذوق می کنم ...

امروز سالگرد نامزدیِ من و عشقمه . سال 89 ، تو همچین روزی من و بهترین مرد دنیا مال هم شدیم و من شدم خوشبخت ترین و حالا که هم عشقم رو دارم هم نی نی های گلمو دارم دیگه خوشبتیم چند برابر شد ...

خدا رو بابت همه چیز شکر می کنم ...

اون روز ، یعنی سال 89 من این موقع تو آرایشگاه بودم و دل تو دلم نبود که ایمان جونم منو با قیافه ی جدیدم ببینه ! دی:

بعد از اذان بود که عاقد اومده بود خونه و خطبه رو خوند و من و آقا ایمانم محرم شدیم و بعدش رفتیم آتلیه ...

روز خیلی خوبی بود ...

هیچ وقت فکرشو نمی کردم بهمن ماه 92 سه تا فرشته ی ناز تو دلم باشه ، خدااااااااااا رو شکر ...

خیال باطل این عکسِ آتلیه ی اون روزِ ، یکی از عکساش که سیاه و سفید بود . که البته اینجانب هم جلوی آقای همسری ایستاده بودم و کلی هم ژست خوجملانسی گرفتم و خیلی هم عکسِ گوگولی شده ، ولی خو دیگه فقط عکسِ آقای همسری رو ادیت کردم گذاشتم ...

دوس داشتم این عکسِ اینجا بمونه که گل پسرای نازمون که بزرگ شدن اینجا رو ببینن ...

+ خدا رو شکر بابت همه چیزای خوبی که بهم داده ...

پسندها (1)

نظرات (19)

مامان آیهان کوچولو
29 بهمن 92 17:26
سلام عزیزم سالگرد عقدتون مبارک باشه. وای چقد ذوق کردم 3قلو حامله ای خودشم همشون از یه نوعخدا حفظشون کنه ایشاالله صحیحو سالم زمینی میشن. اول فکر کردم 2تا پسرو یکی دختره چون هیوارو اسم دختر میدونستم بعد دیدم واسه هر دوتا میذارن. خیلی مراقب خودت باش.بوووووووس به 3قلوها و مامان 3قلوها.
مامان اهورا
29 بهمن 92 18:01
عزیزم سالگرد نامزدیتون رو تبریک میگم ایشالا همیشه همینجور خوشبخت باشین و با اومدن 3 قلوهاتون خوشبختیتون کاملتر بشه کلی ذوق کردم از اینکه 3 قلو دارین هرچند کارتون سخت میشه ولی ارزش سختیشو داره خدا واستون حفظشون کنه
مامان حانیه
29 بهمن 92 18:18
مبارکه و مبارکه انشااله همیشه خوشحال و خوشبخت 5 تایی در کنارهم باشین
صبا
29 بهمن 92 20:34
ایشالله که سالیان سال در کنار هم خوشبخت باشید و گل پسراتون هم زیر سایه پدر و مادر عاشقشون مهرورزی و عشق رو یاد بگیرن
مامان مهرناز
29 بهمن 92 23:00
تبریک میگم عزیزم ان شالله همیشه شادوخوشبخت وسلامت باشید
سارا صاحبی
30 بهمن 92 0:34
الهی قربونت برم چه با احساس انشاله خوشبخت باشین تو و آقای همسری با سه تا نی نی هاتون و همیشه خوش و خرم باشین و شاد و سر زنده و کناره همدیگه از این سالگردا بگیرین
نازي مامان پورياپارسا
30 بهمن 92 1:33
مبارکه انشالله ساليان سال کنارهم باخوشبختي زندگي کنين البته ني ني هاي نازتون روخدابراتون حفظ کنه
خانمی
30 بهمن 92 9:50
این روزها از جمله روزهایی که هیچوقت از ذهن آدم نمیره مخصوصا با وجود کسی که خمه دنیات.انشاالله که خانوده 5 نفریتون همیشه شاد و خوشحال و در کنار هم باشید.
مینا مامان آرمانی
30 بهمن 92 12:31
تبریییییییییییییییییییییییییییییییییک.چه جالب الان من داشتم یه پست واسه 19 اسفند که سالگرد ازدواجمونه ادیت میکردم که بعدا بزارم اتفاقی اومدم وبتون و دیدم که بععععععععلللللللللله ایشا لله 150 ال عمر با عزت همراه سه قل آینده.... بریم خصوصی عزیزم
باران
30 بهمن 92 16:06
مبارکه مامانی الهی خوشبختیتون همیشگی با قلب مهربونت منو هم دعاکن
میترا
30 بهمن 92 16:26
سالگرد ازدواجتان مبارک
❤دردونــــه تـــم❤
30 بهمن 92 17:58
سلام به شما دوست خوبم دوست داري قالب وبلاگ با عکس ني ني نازت داشته باشي ؟ دوست داري بالابر وبلاگ با عکس ني ني تون داشته باشي ؟ دوست داري لوگو و صفحه ورودي داشته باشي با عکس ني ني تون؟؟؟ سال نو هم که نزديکه کلي ليست توي نوبت دارين بايد براشون تقويم طراحي کنم اگه شما هم دوست داري براي سال نو تقويم با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولی نو با دردونه تم
مامان دیبا
30 بهمن 92 22:10
سالگرد زیبای یکی شدنتون مبااااااااارک عزیزم
مامان آینده
30 بهمن 92 23:28
عزیزمی انشاالله همیشه لحظه لحظه ی زندگیت پر از خوشبختی باشه ما هم سال 89 با همسری عقد کردیم وسط تابستون خوشبخت باشی عزیزم مواظب خانواده 5نفریتون باش گلم
مامان سام
1 اسفند 92 8:42
تبریک میگم سالگرد نامزدیتون رو.
ترنم
1 اسفند 92 12:51
عزیز دلم سالگرد نامزدیتون هزاران بار مبارک ایشالله سال بعد در همچین روزی 5 نفره مراسمتونو جشن بگیرید عزیزم بی صبرانه منتظر تولد کوچولوهایه دوست داشتنی تون هستیم
ایـلـیــــا جـون
2 اسفند 92 1:13
امیدوارم بی خطر زایمان کنی عزیزم عزیزم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
اکرم مامان رها
6 اسفند 92 12:29
سلام عزیزم با تاخیر تبریک ، انشاء ا.. همیشه خوشبخت و شاد باشید
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم عزیز دلم . شما هم همینطوووووور
ابجي سجا
23 اسفند 92 12:11