::: سه قلوها :::

اتاق خواب گل پسرا ...

1392/12/1 10:38
نویسنده : مامان و بابا
8,170 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااام فسقلیای مامان ...

دیروز اتاقتون تقریبا تکمیل شد ، البته یه سری لوازم و لباس و اینا هست که باید بخریم ، ولی در کل آماده شده ...

دیروز بابا ایمان ایــــــــــــــــنقده ذوق داشـــــــــــــــــــت ، الاهی فداش شم (باباتونو میگما !) خیلی منتظره شماها رو ببینه ، ذوقش از من خیلی خیلی بیشتر تره ...

واسه همین همیشه میگم باباییتون بهترین بابای دنیاست ...

یه سری عکس گرفتم که دیگه بیشتر از این بدقول نشم ، ولی زیاد خوب نشده ...

 

 

چون اتاق یه کمی کوچیکه نتونستم از همه تختا با هم عکس بگیرم ، یعنی یه جوری بود که نمیشد ، درِ اتاق مزاحم بود ! واسه همین تک تک عکس گرفتم ...

روی تختتون هم ساک حمل + قنداق فرنگی + سرویس تشک و بالش و پتوی کنار تخت

اینم سه تا کمداتون

اینم وسایلتون که نصفش تو کشوها جا شده و بقیشم اینجوری که هنوز خیلی کار داره !

اینم دورپیچ و لیفاتون که چون خیلی دوسشون داشتم عکسشونو گذاشتم !

 

الااااااااهی مامانی فداتون شه . این تنها لباسای سایز دو صفر که بعد از کلی گشتن پیدا کردیم !

دوس ندارم وقتی لباس تنتون می کنیم بزرگ باشه و مجبور باشیم آستیناشو بالا بزنیم یا شلوارشو تا گردنتون بالا بکشیم ! واسه همین فعلا فقط همینا رو یافتیم . بازم دو صفر پیدا کردیم باید بگیریم حتما !

 

فعلا همیــــــــــــــن ... بقیه وسیله ها رو دیگه چون تو کمد و کشوها جا داده بودیم دیگه عکس نگرفتم . بهتر از هیچی بود ! دی:

پسندها (2)

نظرات (65)

مامان کیان
1 اسفند 92 10:45
وای مامانی خوش به حالتون خیلی از خودت مراقبت کن و خوراکی های مقوی بخور تا نی نی هات خیلی کوچولو نباشن خودتم زیاد خسته نکن تا نی نی هات به سلامتی دنیا بیان تا سرت خلوته به ما هم سر بزن
مامان دیبا
1 اسفند 92 12:12
مبااااااااااااااااااارکشون مباشه چقدر نااااااااااااااااااااااازن وسایل شون دستتون درد نکنه ایشالا به شادی استفاده کنن . عزیزم خصوصی هم داری
مامان حانیه
1 اسفند 92 12:40
ااااااااااااااایییییی خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا حالا معلومه کدوم رنگ مال کیه؟ عزیییییییزممم مبارکتون باشه فسقلیای از الان خوشتیپ
مامان هلیا
1 اسفند 92 12:41
الهی عزیزم انشالا به سلامتی دنیا بیانو ببینن چقد مامانو باباشون براشون زحمت میکشن مبارک باشه عزیزم اتاقو وسایلشون قشنگ بودن .
ترنم
1 اسفند 92 12:55
وای که چقدر همه چیز خوشکل و ناز بودن ایشالله مبارک گل پسری ها باشه
مامان آینده
1 اسفند 92 14:36
خیلی باحاله از هر چی سه تا ما هم مشتاق دیدارشونیم
منتظر لطف خدا
1 اسفند 92 15:17
عزیزم مبارک باشههههههه خیلی نازن خیلی بانمکه از هرچیزی سه تا رنگای خوشگلی هم انتخاب کردین ایشالا به سلامتی استفاده کنن نی نی هاتون
مینا مامان آرمانی
1 اسفند 92 16:08
وااااااااااااااااااااااای قند تو دلم آب شد چقد شیرینه خدایاااااااااااااا امیدوارم به شادی استفاده کنید! به همین زودیا بریم خصوصی عزیزم
مینا مامان آرمانی
1 اسفند 92 16:17
راستی مامان فسقلا سه تا کمد چسبیده به هم تو بازار هست؟ یا سفارش دادین؟ جالب بود دیدم..درسته؟ چسبیدن؟
صبا
1 اسفند 92 16:34
وای وای چه خوشکلن. خوش به حالا شما. خوش به حال پسرا. قراره کی چه رنگی باشه؟
مامان اهورا
1 اسفند 92 20:46
ای جووووووووووونم چه خوشگلن مبارکشون باشه
شیما مامان شاهین کوچولو
1 اسفند 92 22:31
وای خدای من چه باحالههههههه.... یعنی شما 3 قلو دارین؟ ای ول چه اتاققشنگی..... ای جووووووونم خوش بحالتون ... ندیده دلم واسشون غش رفت
مامان مونس
2 اسفند 92 3:00
ای جانم اتاق و وسایلشووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
مامان امیرصدرا
2 اسفند 92 16:18
سلام انشاالله که به سلامتی به دنیا بیایند وازوسایل زیبایی که گرفتین استفاده کنند خوشحال میشم به من هم سر بزنید
مامان امیرصدرا
2 اسفند 92 16:20
دوباره سلام با اجازتون من شما را لینگ کردم
مامان آینده
2 اسفند 92 19:47
سلام مامانی. منکه خیلی مشتاقم نی نی هات زودی بیان.انشالله سالم و سلامت بیان. مامان آینده
نازي مامان پورياپارسا
3 اسفند 92 0:04
مبارکه ماماني بااين بارسنگين اين همه وسايل روچه جوري پسندکردي
نسیم و گل پسرا
3 اسفند 92 10:05
سلام عزیزم ای شالا نی نی ها به سلامت بیان و از وسایل خوشگلی که براشون خریدیدن لذت ببرن واااای چه باحاله سه تا نی نی
سارا مامان اهورا
3 اسفند 92 10:54
عزیزم من با اجازه لینکتون میکنم خوشحال میشم اگه قابل بدونی و منو لینک کنی
ایـلـیــــا جـون
3 اسفند 92 11:37
سلام عزیزم ممنون از محبتت منم سه قلوهای نازنین شما رو لینک کردم
یه رهگذر
3 اسفند 92 12:26
ای جاااااان. چقدر نااااز (ماشالله) ان شاءالله به سلامتی مامان و بابای خوش اقبال. مبارک شما و صاحبای این وسایل خوشگل باشه. من اتفاقی به این وبلاگ سر زدم. اینقدر هیجانات این روزهای قشنگتون رو زیبا تعریف کردین مشتاق شدم از اول همه پست هاتون رو بخونم. الانم حدود یکی دو هفته س وب شما رو تو Favorites گذاشتم که لحظه لحظه این لحظات قشنگو بخونم. من عاشق دو قلو هستم. ولی سه قلو واقعا هیجان انگیزه. خدا بهتون ببخشه. منتظر عکسای ناز این سه تا وروجک ناز هستیم. شاد باشید و سربلند.
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیز دلم . ممنون میای گلم ، خوشحالم می کنی فداااااااات گلم ، آدس نذاشتی بیام پیشت . هرجا هستی شاد شاد شاد شاد باشی گلم بووووووووس
مادر امیرین
3 اسفند 92 14:33
وای چه با مزه ان این وسایلها... ایشالا صحیح و سلامت به دنیا بیان و از این وسایل خوشگل استفاده کنن... منم 8 سال پیش قرار بود مامان 3 تا پسر 3 قلو بشم که نشد...
مامان ابولفضل
3 اسفند 92 15:24
سلام هر وبلاگي ميرم ميخونم باردارن كلي ذوق ميكنم حالا اومدم اينجا 3 تا ني ني...دارم ذوق مرگ ميشم واقعا خدا چقدر دوست داره...حسابي مواظب خودت باش..تا ني ني هاي قوي و سالمي به دنيا بياري... راستي لينك شدي...
شیدا
3 اسفند 92 15:40
و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید سلام خانووووم هزار ماشاا... اتفاقا عکسات خوب شدن سرویس تخت و کمدشون هم خیلی شیکه. به سلامتی ایشاا... ای جان لیفاشون چقدر قشنگه
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیز دلم چشمــــــــــــ ، حتما میخونم گلم . خیلی لطف داری عزیزم . اوهوووووووم ، منم لیفاشونو دوس دارم ، به آقای همسری گفتم یک عدد صورتیِ خوجملانسیشو هم واسه خودم بخره ! خخخخخ
مامان آیهان کوچولو
3 اسفند 92 15:43
تختشون خیلی خوشگله.باید همیشه لوازم شخصیشونو رنگ متفاوت بگیری که قاطی نشه.مطمئنم خیلی خیلی ناز میشن وقتی اون 3تا سرهمی قرمزو تنشون کنی. همه وسایلشون مبارکشون باشه.
مامان آیهان کوچولو
3 اسفند 92 15:44
راستی ما هم شمارو لینک کردیم ایشالله دوستای خوبی برا هم باشین.
باران
3 اسفند 92 16:42
اللهم صل علی محمد وآل محمد اسپند فراموش نشه خانومییییییییییییی الهی خاله فداشون بشه انشاالله صحیح وسالم بیان بغلت توروخدا خیلی مواظب خودت باش ماشاالله الان دیگه 4 تایی گلم کور شه چشم حسود بلا دورشه ازتون بوس از نی نی های نازت
مامان و بابا
پاسخ
چشم عزییییز دلم ، به روی چشم ... فداااااااات گلم ، خیلی خیلی لطف داری بوووووس
مراری
3 اسفند 92 19:08
مامانی از بس با ذوق نوشته بودی فکرکردم نی نی هات به دنیا اومدن!
مینا مامان آرمانی
3 اسفند 92 23:25
آره عزیزم در مورد اون مطالب خصوصی هم بهتره حالا ذهنتو درگیر نکنی به موفش بهتر تصمیم میگیری ایشالا
مامان ارشیا
4 اسفند 92 13:08
مبارکشون باشه به سلامتی
ندا مامی ویانا
4 اسفند 92 15:29
هوررررررررررررررررررررررررامبارکه...چقدر قشنگن...کلی ذوق کردم...سه رنگ مختلفووو تختاشونم خیلی خوشگله.به سلامتی استفاده کنن
افسانه مامان هیچکس!
4 اسفند 92 16:10
عزیزم مبارکت باشه خیلی باحاله یهویی میشین یه خونواده 5 نفری.ایشالا خدا حفظشون کنه برات.من با اجازه لینک کردمت.دوست داشتی منو لینک کن.دوست دارم زودتر ببینمشون.
رادوین
4 اسفند 92 16:59
چه با سلیقه خوش به حال نی نی ها خوشحال می شیم در پرورش و خلاقیت نی نی های ناز نازیتون سهیم باشیم مکعب های چوبی رادوین محصولی جدید از کیمیا چوب برای اولین بار در ایران http://kimiyachoob.ir/
مامان و بابا
پاسخ
خیلی خیلی مچکرم ........
هدی مامان مبین
4 اسفند 92 17:17
هزار هزار هزار الله اکبر... همون خدایی که سه تاشونو بهت داد..ایشالا نگهدارشون باشه.. و به شما توان نگهداری و مادری بهشت گوارای وجودت....وقت زایمان و شیر دادن به سه تا فرشته ات برای همه اونایی که ارزوش رو دارن دعا کن... سیسمونی هم خیلییییییییی با سلیقه...خیلی عالی...و خیلی کامل بود...دستتون درد نکنه... در پناه امام زمان باشن
مامان و بابا
پاسخ
فدات عزیز دلم ، خیلی لطف داری چشم ، حتما ، محتاجیم به دعا فداااااااات
fafa
4 اسفند 92 17:18
عزیززززززززززم الهی فداتون بشمممممم امروز کلا نی نی وبلاگ با من لجج کرده هیچ وبلاگی رو برام کامل باز نمی کنه نمی دونی این کامنت هم با چه مرارتی گزاشتم هنوز عکس اتاق گل پسرار رو ندیدم ولی تبریک میگممم ایشالا به سلامتی و دل خوش استفاده کنن
fafa
4 اسفند 92 17:26
ایییییییی جونمممممممممممم الهی بگردمم سه تا تخت سه تا کمد از هر چی سه تا حسابییی تو خرج و زحمت افتادین الهی خدا به جیب این باباهای مهربون برکت و به تنشون سلامتی بده که همیشه بهترین ها رو فراهم کنن وای عاشق این لباسای کوچولوشونم راستی مارک مادر سایز صفرش خیلی نقلی و ریزه منم چند دست خریدم مثلا سایز 1 مادر مثل صفره باقی مارک های بگرد پیدا میکنی خداااااا جوراباشونو نیگااا وای دلم ضعف رفت
ایـلـیــــا جـون
4 اسفند 92 19:18
ای جــان چه تختای نازی با رنگهای مختلف بوس برای 3 قلوهای دوست داشتنی
سولماز
4 اسفند 92 20:50
سلام عزیزم مبارک امیدوارم به سلامتی وارد این اطاق زیبا باشند وخوش وخرم در کنارهم باشید
elham
4 اسفند 92 23:18
الهی بگردممممممممممممممممم.مامانشون تا میتونی بخواب که دیگه گیرت نمیاااااد
یه رهگذر = مژگان
5 اسفند 92 8:14
سلام عزیزم. من وب ندارم. (البته فعلا!) تصمیم گرفتم منم ان شاءالله هر وقت خواستم مامان بشم مثل شما از لحظه لحظه ی این لحظات قشنگ یک دفترچه خاطرات بسازم. گمونم تا اون موقع گل پسرای شما 3-2 ساله شده باشن. تا اون موقع مطمئن باش یکی از بازدید کننده های پای ثابت اینجا من هستم. من تقریبا هر روز به اینجا سر میزنم. لحظات بارداری به نظرم خیلی زیبا و هیجان انگیزه. خیلی مراقب خودت باش. هر روز برای خودت و خانواده ی با صفات صدقه بده و اسپند دود کن. بازم از وسایلشون عکس بذار. من که دلم غنج میره وقتی اینا رو می بینم
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیز دلم ، ممنون گلم ایشالااااااااااااا ، ایشالا به سلامتی ، تا اون موقع زنده باشم و فرشته یا فرشته های ناز شما رو هم ببینم فدات شم ... ممنون همیشه میای ، خوشحالم می کنی گلم . فدااااااااات گلم . بوووووس
میترا
5 اسفند 92 8:25
مبارک هست ]دستتان درد نکند چه جالب همه چی سه تا منتظر عکس ها جدید تر هستیم[لبخند
مامان مهرناز
5 اسفند 92 8:59
ای جاااااااانم چقدر خوشکل بودن مرسیییییییی خیلی زحمت کشیدین گل پسرا مبارکتون باشهههههههههه
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
5 اسفند 92 11:27
سلام.انشالله به سلامتی و تن سالم به دنیا بیان و لباساشونو تنشون کنی و لالاشون بدی و بذاریشون رو تختای خوشجلشون. مبارک گل پسرا باشه خیلی قشنگ و با سلیقه ست
مامان سام
5 اسفند 92 11:46
وای چه خوشکلن، بامزه ان بخاطر اینکه از هر چیز سه تا سه تا خریدین، واقعاً خسته نباشید. ایشالا بزودی لباسا ی خوشکل رو تن گل پسرای خوشکلتون کنید و خوشکل تر بشن و عکس بذارید واسه ما و لذتش رو ببریم.
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیز دلم . فداااات ، خیلی لطف داری ایشالاااااااا
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
5 اسفند 92 14:19
وااااااااااااااااااااای خدا کلی ذوق کردم ایشالله به سلامتی فرشته های اسمونیتون زمینی میشن من دوقلو دارم سخته ولی شیرین و لذت بخش دوست داشتید به ما هم سری بزنید
مامان ماریا
5 اسفند 92 14:27
مبااااارکتون باشه خیلی خوشگل و با سلیقه ایشاا... به سلامتی بدنیا بیان فسقلی ها
مامان زهرا
6 اسفند 92 2:06
سلام مامانی مبارکه ایشالله که بسلامتی زایمان کنی قدمشون پرازخیروبرکت باشه وزیرسایه پدرومادر،بزرگ بشن .الهی آمین . خانمی شمام که مثل من ام البنین شدی
مامان زهرا
6 اسفند 92 2:07
راستی تاریخ زایمانتون چه روزیه ؟؟؟؟
ارام
6 اسفند 92 7:40
وای خدای من سه تا نی نی باهم انشاا... به سلامتی این روزا رو بگذرونی و نی نیات به سلامتی بیان تو بغلت
نازنين مامان اميرعلي
6 اسفند 92 8:36
سلام عزيزم چي بهتر از اينهمه انرژي مثبت توي خونه واي خوشا به حالتون ميدونم چطور كيف ميكنين از ديدن اينهمه وسيله خوشگل اميدوارم سالم و سلامت باشين هر 5 عضو خانواده
زهرا
6 اسفند 92 10:52
الهي....!! مباركشون باشه عزيزم ايشالا به سلامتي و دل خوش ازشون استفاده كنن. خيلي نازن مثل خودشونايشالا عكس ني ني ها با بقيه وسايلشون عزيزم
اکرم مامان رها
6 اسفند 92 12:27
ای خدا قربون این همه لطفت ، چقدر بامزه از همه چیز 3 تا ، خدا حفظشون کنه منتظر دیدار
مامان و بابا
پاسخ
فدات عزیییییزم ، لطف داری
میترا
6 اسفند 92 17:14
امشب دلم گرفته از غربت زمانه؛ سخت است فصل سرما در باور جوانه؛ دیگر در این شرایط نای غزل ندارم؛ آخر نمانده در من حس غزل،ترانه؛ گفتم تفعلی از حافظ بگیرم اما؛ دلسردم از مرور و تکرار این بهانه؛ ساحل بدون دریا،حال و هوا ندارد؛ ای وای بر سکوت دلگیر این کرانه؛ ای دل ببین چگونه آتشفشان دردم؛ آتش به پا نکن تو، دیگر در این میانه؛ یا رب اجابتی کن امشب دعای من را؛ هر چند شمع مرده، کی میکشد زبانه..
زهره
7 اسفند 92 12:11
خیلیییی زیباست. کلی انرژی گرفتم برای امروزم. مرسی بابت این عکسای خوشگل. خودتون این روزا چ عشقی می کنید با دیدنشون!! توی این هفته های آخر خیلی مراقب خودتون باشین. ممکنه بچه ها زودتر صبرشون تموم بشه و بخوان بیان.
پوپک مامان آنیل و آنیا
8 اسفند 92 10:12
مبارکه. ایشاا... با اومدن سه وروجک این اتاق اینقدر مرتب نخواهد بود
سهيلا مامان وانيا
11 اسفند 92 0:32
سلام.واى خيلى با حاله از هر چى 3تا.ايشالله به سلامتى دنيا بيان بطور اتفاقى با وبلاگتون آ شنا شدم ولى خيلى خوشم اومد به ما هم سر بزنيد مرسى
امیرحسین کوچولو نفس ما
12 اسفند 92 4:30
سلام عزیزم.خدا رو هزار مرتبه شکر برای نعمتی که به شما ارزانی داشته.خیلی مواظب خودتون باشید و حتما پلاک وان یکاد به گردن داشته باشید و واسه کوچولوها هم استفاده کنید.اتاقشون فوق العاده زیبا بود.الهی که صحیح و سالم و راحت بدنیا بیان و لذت داشتنشونو ببرید اسمهاشون هم خیلی زیباست.فقط یه سوال هزینه این سیسمونی 3 تایی و سنگین فقط به عهده خانواده خودتون بوده؟اگه بله که واقعا دستشون درد نکنه.سالم و سلامت باشید
عمه خورزو خان
16 اسفند 92 22:10
ای جوووونم الهی که سالم و سرحال بدنیا بیان و به شادی و خوشی از وسایلشون استفاده کنن ماشا الله ماشا الله ایشا الله که خدا خودش ازت مراقبت کنه مامان مهربون و همه پسر خوشگل ها سالم و سرحال بدنیا بیان و زندگی مامان و بابا شون رو پر از سر و صدا های شیرین کنن خورزو جونی ما هم الان 3 ماهش شده دکتر برای 13 شهریور وقت زایمان داده برای خورزو کوچولو ماهم دعا کن
مامان کیان
18 اسفند 92 21:29
اووووووووه بیچاره مامانتون باید سه تا سیسمونی بدن خدا حفظشون کنه ایشالا.از این روزای سکوت و آرامشتون استفاده کنین که بعد از به دنیا اومدنشون وااااااااااااااااااااای من یه دونه داشتم دیوانه شدم خدا بهتون قوت بده
ابجي سجا
23 اسفند 92 12:09
مباااااااااااااركه خيلي قشنكن
زهرا
26 اسفند 92 10:35
وسایلشون خیلی نازهههههه دستتون درد نکنه واقعا خرید برای سه قلو از همه نظر سخته هم مالی هم انتخابی
مامان ابولفضل
29 اسفند 92 15:19
ای آنکه به تدبیر تو گردد ایام ای دیده و دل از تو دگرگون مادام ای آنکه به دست توست احوال جهان حکمی بنما که گردد ایام به کام سال نو مبارك...
مامان علي كيا
8 فروردین 93 0:24
سلام سال نوتون مبارك من عاشق ني ني هستم اگه دوس داشتين با هم دوست شيم پسر من دو ماه ديگه 2سالشو تموم ميكنه
مطهره
28 فروردین 93 14:55
مبااااااااااااااااااااااااااارکه لباس سایز 0 و 1 تا 6 ماه کافیه عزیزم
ارام
28 اردیبهشت 93 8:29
سلام خدا رو شکر که کوچولوهات به سلامتی به دنیا آمدن و قدم نورسیده مبارک