::: سه قلوها :::

23 هفته و 4 روز

1392/12/6 21:12
نویسنده : مامان و بابا
2,010 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسای مامانی ...

امروز 23 هفته و 4 روز شد ، این روز و این ساعت دیگه هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت تکرار نمیشه ، من و بابا ایمان داریم از تک تک این لحظه ها لذت می بریم . هرچند که لذتِ این لحظه ها با اومدن شماها به چشم نمیاد ، ولی به جای خودش خیلی قشنگه ...

همین که تکوناتون خیلی خوب و شدید شده و من و بابا ایمان بهترین و قشنگ ترین لحظه هامون اینه که بابایی دست میذاره روی شکمم و تکوناتونو حس می کنه ، کلی هم ذوق می کنه فداش شم ...

دیشب بابایی پرده ی اتاقتون رو هم درست کرد ، یه پارچه ساده سفید خریده بود و روش با رنگ اکرلیک نقاشی کشید ،ایـــــــــــنقده خوشگل و ناناز شده ، ترکیب سفید و کرم شکلاتی که به اتاقتون هم بیاد ، امروز گذاشتیم بوی رنگش بره که فردا بابایی نصبش کنه ...

الان یک هفته ای میشه که از یه شرکتی که سولماز جون ( مامان سه قلوها ) معرفی کرده بود یه خانومی رو گرفتیم واسه کارای خونه ، این چند روز هم حسابی باهاش درگیر بودم ، سه روز اول یه خانومی اومد که انگار به جای من اون باردار بود ، اومده بود اینجا استراحت !!! خلاصه اینکه کلی کارای خونه موند تا اینکه امروز عوضش کردیم و یکی دیگه اومد که خیلی خوب بود ، حالا خونه شده شبیه به خونه ! دی:

وقتی شما گل پسرای مامان بیاید هم یکی رو لازم داریم که خونه رو تمیز کنه تا فضای خونه واسه شماها خوب باشه و خدایی نکرده مریض نشین فداتون شم ...

از همه خاله های مهربون که میان اینجا سر میزنن یه دنیا ممنونم ...

دوسِتون دارم خوشگلای مامان ، جونِ مامان تا اونجایی که طاقت دارید همون تو بمونید تا وقتی به دنیا اومدید با هم از بیمارستان بیایم خونه ، اگه لازم باشه توی دستگاه nicu بمونید من و بابایی یه دنیــــــــــــــا غصه می خوریم ، خیلی خیلی مواظب خودتون و همدیگه باشید ...

فـــــــــــــــــــــــــــــــدا ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان آینده
7 اسفند 92 10:00
سلام گلم ان شاالله تک تک لحظاتتون پر از شادی باشه و نی نی ها به وقت خودشون بیان تا غصه نخورین خونه تکونی هام مبارک
مامان شیما
7 اسفند 92 11:07
وای خدای من من هنوز تو شکم نمیدونم چی بنویسم سه قلوخدا حفظشون کنه انشالله انشالله انشاللهچه میکنی تو چقدر قشنگه 3قلووای بخولمشون خوشبحالتولی خیلی سخته نهخوشحال شدم وبتو دیدم با اجازه لینکت میکنم به ماهم سر بزن البت اگه وقت کردی
کیمیا
7 اسفند 92 11:07
به نظر من دو 6 هفته دیگه را خیلی مواظب خودت باش تا برسن 30 هفته که خیالت راحت باشه بدون هیچ مشکلی بچه هات دنیا میان فقط استراحت کن
مامان و بابا
پاسخ
ایشالااااااااااااااا . چشم ، حتمااااااااا
مامان شیما
7 اسفند 92 11:12
راستی اگه امکانش بود از سونوت یه عکس بزار ندیده ام دیگه
مامان و بابا
پاسخ
عزیزم ، تو پست های قبلی عکس سونوهایی رو که داشتم گذاشتم گلم ، بعد از اونا دیگه ندارم فدات شم
ایـلـیــــا جـون
7 اسفند 92 11:54
ای جـان انقده دوست دارم 3 قلوها رو ببینم به نظر خیلی بامزه میان هر چی خواست خدا باشه همون میشه ایشالله که هر 3 تاشون سالم و سلامت به دنیا میان پس نگران چیزی نباش عزیزم بوس برای ناز نازیای خالـهـ
سارا مامان اهورا
7 اسفند 92 15:27
عزیزم چون 3 قلو بارداری باید خیلی استراحت کنی و مراقب باشی ایشالا که موقع خودش دنیا میان و باهم برمیگردین خونه
مامان امیر صدرا
7 اسفند 92 18:31
سلام دوست عزیز خوب استراحت کن و لذت ببر حتما سه قلو بارداربودن سخت است به خصوص ماه های اخر
مامان راضی
7 اسفند 92 23:37
انشاله سالم و تپل مپل میان بغلتون گلم نگران نباش
مینا مامان آرمانی
9 اسفند 92 0:40
وای عزیزم چرا عکس نزاشتی از اتاقشون....پرده و.... آره مامانی حتما یه پرستار تو فکرش باش. میدونی بهترین کار چیه واسه از کسایی که تو مهد کار میکنن آمار بگیری.معمولا اونایی که اونجا آموزش میدن کم حقوق میگیرن اگه بحث مادیش مدنظر نباشه مثلا یه قیمت بالاتر بدی بیاد پیش شما... ماماننون پیشتونه؟؟؟یا تنهایین تو تهران.راستی بهم بگو نوه چندم مامانتونن این قلا؟؟؟
مامان مونس
9 اسفند 92 2:43
ایشالا ایشالا
مامان آیهان کوچولو
9 اسفند 92 3:01
اصلا نگران نباش ایشالله به وقتش به دنیا میان.
arash
9 اسفند 92 12:29
خوش به حال سه قلوهات منم یه مامان دارم مثل فرشته خداحفظ شون کنه واسه ات
مامان آیلین خانم
10 اسفند 92 1:30
غصه نخور عزیزم انشاله همه چی خوب پیش میره و سه قلوها رو تو بغلت میگیری یه روزی همه این روزا میشه واست خاطره یادت که میاد بیشتر و بیشتر به نی نی ها عشق میورزی قربونت برم
یه رهگذر = مژگان
10 اسفند 92 9:49
ان شاءالله از تک تک لحظات زندگیتون خاطرات خوب و خوش داشته باشید و این خوشحالی ها با به دنیا اومدن گل پسرای نازتون تکمیل بشه. (آمین)
مامان و بابا
پاسخ
فدات عزیز دلم ممنونم گلم . بووووووس
مامان حانیه
10 اسفند 92 11:19
مبارک باشه پرده ی اتاقتون قربونتون برم، کی بشه شما سه تا توی خونه تکونی کمک مامان بابا کنید سه تا پهلوون مامانی مراقب خودت و باش
مامان هلیا
10 اسفند 92 17:05
عزیزم اصلا نگران نینی های گلت نباش خدا خودش مواظبشونه . من خیلی دلم میخاد دوقلو داشته باشم سخت هست ولی دیدنشون خیلی لذت بخشه . مواظب خودت باش گلم.